Сигнали за корупция
С лице към хората
начало » Новини
04.04.2016
Яна Димитрова от Ямбол е победителка в V-тата Национална олимпиада „Знам и мога“

Яна Димитрова от Ямбол е победителка в V-тата Национална олимпиада „Знам и мога“

Ученичката от НУ „Св. Св. Кирил и Методий“ от Ямбол Яна Димитрова спечели I място в V-тата Национална олимпиада „Знам и мога“, която се проведе на 1 и 2 април във Враца. Победителката, освен че си тръгва с лаптоп и грамота, извоюва и правото град Ямбол да е следващият домакин на VI - тата Национална олимпиада „Знам и мога“.

Кметът на Община Враца Калин Каменов връчи наградите на победителите и пожела да има още повече знаещи и можещи деца от цяла България. В олимпиадата участваха 46 деца от ІV класове от страната. Всичките получиха грамоти и подаръци. В Градската концертна зала, където се състоя награждаването, присъстваха представители на Министерството на образованието и науката, директори на Регионални инспекторати по образование от страната, педагози от врачанските училища, родители.

  

 

 V - тата Национална олимпиада „Знам и мога“ бе открита тържествено снощи /01.04.16 г./ във Враца от директора на Регионалния инспекторат по образование във Враца Галина Евденова и  Вяра Александрова от НУ „Иванчо Младенов“ във Враца, която спечели I място на Националната олимпиада в Бургас - 2015 г. и по този начин определи нашия град за домакин на тазгодишното състезание. Зам. - кметът на Община Враца Петя Долапчиева поздрави участниците на олимпиадата и пожела успех на националния форум. Възпитаниците от училището - домакин изнесоха програма, а краят на тържеството бе ознаменуван с многоцветна заря.

  

 

Националната олимпиада „Знам и мога“ се организира от Министерството на образованието, младежта и науката. Състезанието дава възможност на ученици от ІV клас от всички области на България да премерят сили и покажат своите знания, умения и компетенции, придобити в началния образователен етап, насочени към социалната им приложимост. Тя съдейства за откриване на деца с високо ниво на умения за обобщаване и осмисляне на учебното съдържание, заложено в учебните програми по изучаваните предмети. Насърчава учителите и родителите да подкрепят и развиват интереса на децата от най - ранна училищна възраст към заобикалящата ги среда.

#
# # # #