начало » --------------------------

Архив
Доставка на три броя леки автомобили нисък клас – тип “5 врати” и един брой лек автомобил висок клас - тип “Седан”, за нуждите на общинска администрация гр. Враца

от 24.03.2008

Обявление за малка обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание чл.7, т.1-4 от Закона за обществени поръчки и Решение № 501/24.03.2008 на Кмета на Община Враца

Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, открива процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Доставка на три броя леки автомобили нисък клас – тип “5 врати” и един брой лек автомобил висок клас - тип “Седан”, за нуждите на общинска администрация гр. Враца”.

Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за услуги и информация на гражданите" при Община Враца от 8,30 до 17,00 ч.

Цена на комплект конкурсна документация – 150 лв.

Срок за получаване на документацията за участие: до 16.00 ч. на 21. 04. 2008 г.

Срок за получаване на оферти: до 16.00 ч. на 21. 04. 2008 г.

Изискуеми депозити и гаранции:

  • Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 700 лв;
  • Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на договора, вносима преди подписването на договора.

Паричните суми се внасят по сметка на Община Враца:

  • IBAN на Община Враца: BG13UBBS80023300146537BIC: UBBSBGSF  при ТБ "ОББ" - клон Враца или
  • в касата на общината в "Център за услуги и информация на гражданите".

   Финансирането ще се извършва от средства от общинския бюджет. Разплащането на сумата ще се осъществява по банков път по сметка на изпълнителя след фактуриране на съответната доставка от изпълнителя

Изискуеми документи и информация:

1.Опис на всички документи в офертата;

2.Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, с дата на издаване до 3 месеца преди датата на открития конкурс, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;

3.Документ за закупена документация - заверено копие;

4.Документ за внесена гаранция за участие - заверено копие;

5.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинал;

6.Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако се предвиждат такива;

7.Всички изброени документи, без тези по т. 3 и т.4 следва да представят и  подизпълнителите,  ако участникът предвижда такива;

8.Декларация за срока за изпълнение на поръчката - оригинал;

9.Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал;

10.Плик "Предлагана цена", съдържащ ценовата оферта, съгласно образеца към документацията ;

11.Попълнен, подписан и подпечатан образец на договор (без цената);

12.Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие.   

 

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:

1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.13 от НВМОП;

2.за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2  и ал.5 от ЗОП;

3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя;

4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.14 от НВМОП.

Икономически и финансови възможности:

1.Заверено копие от годишния баланс;

2. Отчет за приходите и разходите на участника за 2007г. - заверено копие;

Технически възможности:

1.Списък на основните договори за доставка от подобен характер, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение;

2.Сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2000;

3.Образци, описание и фотографски снимки на стоките, които ще се доставят /каталог на автомобилите/;

4.Описание на сервизните бази на участника, в които се извършва гаранционно обслужване на предлаганите МПС, съгласно стандартите и изискванията на производителя и възможностите за реакция при повреда на доставяните от тях автомобили;

5. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоката с техническите спецификации;

6. Други документи, посочени в документацията.


   Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 10.00 ч. на 22. 04. 2008 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на Община Враца. Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 38, ал. 2 и 3 от НВМОП.

   Изискванията към участниците в процедурата, условията и критериите за оценка на предложенията са приложени в документацията за участие.

За справки и допълнителна информация: - тел. 092 622400, Полина Кръстева - старши юрисконсулт.