- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
--------------------------
Архив
от 03.04.2008
Обявление за малка обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание чл.7, т.1-4 от Закона за обществени поръчки и Решение № 568/03.04.2008 на Кмета на Община Враца
Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, обявява открит конкурс: “Основен ремонт на общински пътища - Враца”.
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за услуги и информация на гражданите" при Община Враца от 8,30 до 17,00 ч.
Цена на комплект конкурсна документация – 100 лв.
Срок за получаване на документацията за участие: до 16.00 ч. на 07. 05. 2008 г.
Срок за получаване на оферти: до 16.00 ч. на 08. 05. 2008 г.
Изискуеми депозити и гаранции:
- Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 1000 лв. за всяка отделна обособена позиция (общо 2000 лв. за двете позиции);
- Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на договора, вносима преди подписването на договора.
Паричните суми се внасят по сметка на Община Враца:
- IBAN на Община Враца: BG13UBBS80023300146537BIC: UBBSBGSF при ТБ "ОББ" - клон Враца или
- в касата на общината в "Център за услуги и информация на гражданите".
Финансирането се извършва от бюджетни средства, платими по банков път.
Изискуеми документи и информация:
1.Опис на всички документи в офертата;
2. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, с дата на издаване до 3 месеца преди датата на открития конкурс, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;
3. Документ за закупена документация - заверено копие;
4.Документ за внесена гаранция за участие - заверено копие;
5.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинал;
6.Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако се предвиждат такива;
7.Всички изброени документи, без тези по т. 3 и т.4 следва да представят и подизпълнителите, ако участникът предвижда такива;
8. Декларация за срока за изпълнение на поръчката - оригинал;
9. Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал;
10. Декларация, че е спазено изискването за минимална цена на труда;
11. Плик "Предлагана цена", съдържащ ценовата оферта, съгласно образеца към документацията ;
12. Попълнен, подписан и подпечатан образец на договор (без цената);
13.Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие.
Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:
1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.13 от НВМОП;
2.за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;
3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя;
4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.14 от НВМОП.
Икономически и финансови възможности:
1.Заверено копие от годишния баланс;
2. Копие от валидна застраховка за професионална отговорност по реда на Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството - нотариално заверено копие.
Технически възможности:
1.Списък на основните договори за строителство от подобен характер, изпълнени през последните пет години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение;
2.Списък на техническите лица, включително и тези, отговарящи за контрола на качеството;
3. Описание на техническото оборудване - механизация, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка;
4. Други документи, посочени в документацията за участие.
Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 10.00 ч. на 08. 05. 2008 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на Община Враца. Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 38, ал. 2 и 3 от НВМОП.
Изискванията към участниците в процедурата, условията и критериите за оценка на предложенията са приложени в документацията за участие.
За справки и допълнителна информация: - тел. 092 622400, Полина Кръстева - старши юрисконсулт.