начало » --------------------------

Архив
Изготвяне на тръжни документации за две обособени позиции по ЗОП и договорните условия на FIDIC

от 18.04.2008

Обявление за малка обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание чл.7, т.1-4 от Закона за обществени поръчки и Решение № 659/14.04.2008 на Кмета на Община Враца

Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, открива открит конкурс: “Изготвяне на  тръжни документации за две обособени позиции по ЗОП и договорните условия на FIDIC (на български и английски език), както следва: 1. Документация за провеждане на процедура по ЗОП, с предмет: Избор на ръководител на звено за управление на проект „Интегриран проект за водния цикъл на гр. Враца; 2. Документация за провеждане на процедура по ЗОП, с предмет: Упражняване на строителен надзор за строителството по „Интегриран проект за водния цикъл на гр. Враца”.

Общо количество:
Съгласно документацията за участие - два броя тръжни документации (на български и на английски език), със съдържание съгласно българското законодателство за обществени поръчки, съвместявайки  договорните условия на ФИДИК.

Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за услуги и информация на гражданите" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч.
Цена на комплект конкурсна документация – 150 лв.
Срок за получаване на документацията за участие: до 16.00 ч. на 13.05.2008 г.
Срок за получаване на оферти: до 16.00 ч. на 13.05.2008 г.

Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 300 лв. за всяка отделна обособена позиция ( 600 лв. за двете позиции); Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на договора, вносима преди подписването на договора.
Паричната сума се внася в касата на общината в "Център за услуги и информация на гражданите"  или по сметка на Община Враца:IBAN на Община Враца: BG13UBBS80023300146537/ BIC: UBBSBGSF  при ТБ"ОББ" - клон Враца
Финансирането се извършва от бюджетни средства, платими по банков път.

Изискуеми документи и информация:
1. Опис на всички документи в офертата;
2. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, с дата на издаване до 3 месеца преди датата на открития конкурс, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;
3. Документ за закупена документация - заверено копие;
4. Документ за внесена гаранция за участие - заверено копие;
5. Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинал;
6. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако се предвиждат такива;
7. Всички изброени документи, без тези по т. 3 и т.4 следва да представят и  подизпълнителите,  ако участникът предвижда такива;
8. Декларация за срока за изпълнение на поръчката - оригинал;
9. Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал;
10.Плик "Предлагана цена", съдържащ ценовата оферта, съгласно образеца към документацията ;
11.Попълнен, подписан и подпечатан образец на договор (без цената);
12.Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие.   

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:

1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.13 от НВМОП;
2. за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2  и ал.5 от ЗОП;
3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя;
4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.14 от НВМОП.

Икономически и финансови възможности:
1.Заверено копие от годишния баланс;

Технически възможности:
Изискуеми документи и информация:
1. Списък на основните договори за изготвяне на тръжни документации, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение;
2. Списък с технически правоспособен персонал ангажиран в изпълнението на поръчката, както и документи за образование и  професионална квалификация;
3. Списък и доказателства за успешно изпълнениe на поне три  договора от 01.01.2000г. до получаване на офертата, на който участникът е изготвил тръжна документация, съгласно българското законодателство за обществени поръчки или на база на  договорните условия на ФИДИК или еквивалентни договорни условия.
4. Други документи, посочени в документацията за участие.
Минимални изисквания:
1. Списък и доказателства за успешно изпълнени  поне три  договора от 01.01.2000г. до получаване на офертата, за които участникът е изготвил тръжна документация , съгласно българското законодателство за обществени поръчки или на база на договорните условия на ФИДИК  или еквивалентни договорни условия.

Поръчката е свързана с проект „Интегриран проект за водния цикъл на гр. Враца”, финансиран от фондове на ЕС.

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта при показатели посочени в документацията.

Подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

   Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 10.00 ч. на 14.05.2008 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на Община Враца. Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 38, ал. 2 и 3 от НВМОП.

   Изискванията към участниците в процедурата, условията и критериите за оценка на предложенията са приложени в документацията за участие.

За справки и допълнителна информация: - тел. 092 622400, Полина Кръстева - старши юрисконсулт.