начало » --------------------------

Архив
Изготвяне на технически инвестиционни проекти

от 17.05.2008

Обявление за малка обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание чл.7, т.1-4 от Закона за обществени поръчки и Решение № 857/17.05.2008 на Кмета на Община Враца


Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, обявява открит конкурс: “Изготвяне на технически инвестиционни проекти за обекти: Рехабилитация на път SFO3614/ ІІІ - 162, с. Миланово – с. Долна Бела речка / с. Миланово - граница община Своге с община Враца - /ІІІ - 1002/ и Рехабилитация на път VRC 1035 - с. Девене - с. Три кладенци - граница на община Враца с община Криводол - с. Лесура /ІІІ-1301/, при спазване на всички действащи правилници, нормативи и стандарти в тази област”.

Финансирането се извършва от бюджетни средства, платими по банков път, съгласно клаузите в проекта на договор, приложен към документацията.


Общо количество:
Съгласно документацията за участие.

Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за услуги и информация на гражданите" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч.
Цена на комплект конкурсна документация – 150 лв.
Срок за получаване на документацията за участие: до 16.00 ч. на 16.06.2008 г.
Срок за получаване на оферти: до 16.00 ч. на 16.06.2008 г.

Изискуеми депозити и гаранции:
 Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 500 лв.(петстотин лв.); Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на договора, вносима преди подписването на договора. Паричната сума се внася в касата на общината в "Център за услуги и информация на гражданите"  или по сметка на Община Враца:IBAN на Община Враца: BG13UBBS80023300146537/ BIC: UBBSBGSF  при ТБ"ОББ" - клон Враца

Изискуеми документи и информация:
1.Опис на всички документи в офертата;

2. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, с дата на издаване до 3 месеца преди датата на открития конкурс, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;

3. Документ за закупена документация - заверено копие;

4.Документ за внесена гаранция за участие - заверено копие;

5.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинал;

6.Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако се предвиждат такива;

7.Всички изброени документи, без тези по т. 3 и т.4 следва да представят и  подизпълнителите,  ако участникът предвижда такива;

8. Декларация за срока за изпълнение на поръчката - оригинал;

9. Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал;

10.Плик "Предлагана цена", съдържащ ценовата оферта, съгласно образеца към документацията ;

11. Попълнен, подписан и подпечатан образец на договор (без цената);

12.Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие.     

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:

1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.13 от НВМОП;

2.за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2  и ал.5 от ЗОП;

3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя;

4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.14 от НВМОП.

Икономически и финансови възможности:
1.Заверено копие от годишния баланс;

2. Копие от валидна застраховка за професионална отговорност по реда на Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството - нотариално заверено копие;

3. Информация за общия оборот от проектиране на подобни обекти, извършени през последните три години.

Технически възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Списък на основните договори за  проектиране на подобни обекти, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение;

2.Списък с технически правоспособен персонал ангажиран в изпълнението на поръчката, както и документи за образование и специфична професионална квалификация;

3.Удостоверения за пълна проектантска правоспособност;

4. Други документи, посочени в документацията.

Минимални изисквания:

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта при показатели посочени в документацията.

Подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

   Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 10.00 ч. на 17.06.2008 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на Община Враца. Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 38, ал. 2 и 3 от НВМОП.

   Изискванията към участниците в процедурата, условията и критериите за оценка на предложенията са приложени в документацията за участие.

За справки и допълнителна информация: - тел. 092 622400, Полина Кръстева - старши юрисконсулт.