начало » --------------------------

Архив
Доставка на съдове за битови отпадъци

от 07.07.2008

Обявление за малка обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание чл.7, т.1-4 от Закона за обществени поръчки и Решение № 1171/04.07.2008 на Кмета на Община Враца

ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, обявява открит конкурс: Доставка на съдове за битови отпадъци за нуждите на  община Враца, както следва: Контейнери за битови отпадъци тип "Бобър" с обем 1100 л.- около 120 бр.; Контейнери за битови отпадъци с обем 4 куб.м.- около 10 бр.; Кофи за битови отпадъци тип "Кука" с обем 0,11 куб.м.- около  200 бр.- съдовете да са нови, метални и да отговарят на минималните технически изисквания, посочени  в документацията за участие

Общо количество или обем на поръчката:
   Контейнери за битови отпадъци тип "Бобър" с обем 1100 л.- около 120 бр.; Контейнери за битови отпадъци с обем 4 куб.м.- около 10 бр.; Кофи за битови отпадъци тип "Кука" с обем 0,11 куб.м.- около  200 бр. Посочените количествата са приблизителни, в зависимост от предлаганата цена. Прогнозна стойност без ДДС - 73000 лв.

УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изискуеми депозити и гаранции:
   Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 700 лв.; Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на договора, вносима преди подписването на договора. Паричната сума се внася по сметка на Община Враца: IBAN на Община Враца: BG13UBBS80023300146537/ BIC: UBBSBGSF  при ТБ"ОББ" - клон Враца.

Условия и начин на финансиране:
   Финансирането ще се извършва от средства от общинския бюджет. Разплащането на сумата ще се осъществява по банков път по сметка на изпълнителя след фактуриране на съответната доставка от изпълнителя.

Други особени условия(когато е приложимо) 

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:
   1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.13 от НВМОП; 2.за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2  и ал.5 от ЗОП;3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.14 от НВМОП.

 

Условия за участие:

Изисквания към кандидатите или участниците.

Изискуеми документи и информация:
   1.Опис на всички документи в офертата; 2. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, с дата на издаване до 3 месеца преди датата на открития конкурс, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;3. Документ за закупена документация - заверено копие;4.Документ за внесена гаранция за участие - заверено копие; 5.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинал; 6.Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако се предвиждат такива; 7.Всички изброени документи, без тези по т. 3 и т.4 следва да представят и  подизпълнителите,  ако участникът предвижда такива; 8. Декларация за срока за изпълнение на поръчката - оригинал; 9. Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал; 10. Попълнен, подписан и подпечатан образец на договор (без цената);11.  Плик "Предлагана цена", съдържащ ценовата оферта, съгласно образеца към документацията ; 12.Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие.

Икономически и финансови възможности:
Изискуеми документи и информация:

   1.Заверено копие от годишния баланс; 2. Отчет за приходите и разходите на участника за 2007 г. - заверено копие;

Технически възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Списък на основните договори за доставка на съдове за битови отпадъци, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките с техническите спецификации; 3.Справка-декларация, за притежаваните от участника транспортни средства с оглед възможността му за извършване на доставки франко мястото на изпълнение на поръчката ; 4. В деня на отваряне на офертите, участниците трябва да осигурят по един образец от трите вида съдове за битови отпадъци за оглед от членовете на комисията;  5.Описание (технически характеристики) и фотографски снимки на стоките, които ще се доставят; 6. Други доказателства за техническите възможности или квалификация – по преценка на участника.

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта при показатели посочени в документацията.

Условия за получаване на документация за участие:
Срок за получаване на документацията за участие: до 16.00 ч. на 04.08.2008 г.
Цена на комплект конкурсна документация – 150 лв.
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за услуги и информация на гражданите" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч.
Срок за получаване на оферти: до 16.00 ч. на 04.08.2008 г.

Език на който да бъдат изготвени офертите: Български

Срок на валидност на офертите:
90 дни
от крайния срок на получаване на офертите.

Условия при отваряне на офертите:
   Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 17.15 ч. на 05.08.2008 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на Община Враца. Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 38, ал. 2 и 3 от НВМОП.

Орган, който отговаря за процедурата по обжалване:
Комисия за защита на конкуренцията,  бул."Витоша"№ 18, София 1000, тел.02 9884070

Подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

   Изискванията към участниците в процедурата, условията и критериите за оценка на предложенията са приложени в документацията за участие.

За справки и допълнителна информация: - тел. 092 622400, Полина Кръстева - старши юрисконсулт.