начало » --------------------------

Архив
Избор на изпълнител на строителството на инвестиционния проект „Изграждане на клетки 2.1 и 2.2 към регионално депо за твърди битови отпадъци от община Враца и община Мездра”

от 30.12.2008

Обявление за обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание на Закона за обществени поръчки и Решение № 2476/30.12.2008 на Кмета на Община Враца

ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, обявява открит конкурс: " Избор на изпълнител на строителството на инвестиционния проект „Изграждане на клетки 2.1 и 2.2 към регионално депо за твърди битови отпадъци от община Враца и община Мездра” към Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013г.” - „Изграждане на клетки 2.1 и 2.2 към Регионално депо за твърди битови отпадъци от Общините Враца и Мездра” съгласно одобрените по надлежния ред работни проекти, технически спецификации към настоящата  обществена поръчка и пълното описание на обществената поръчка

Общо количество или обем на поръчката:
Изграждане на клетки 2.1 и 2.2 към РДТБО- Враца съгласно приложените към документацията проекти

УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изискуеми депозити и гаранции:
 Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 50 000.00 лв. /петдесет хиляди лева/; Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на договора без ДДС, вносима преди подписването на договора. Паричната сума се внася по банковата сметка на Община Враца:IBAN на Община Враца: BG13UBBS80023300146537/ BIC: UBBSBGSF  при ТБ"ОББ" - клон Враца. 

Условия и начин на финансиране:
Финансирането на обекта е по Оперативна програма "Околна среда 2007-2013" съгласно Договор за финансиране с УО по ОП "ОС" и клаузите на проекто -договора в документацията за участие за настоящата обществена поръчкаръчка.

Други особени условия(когато е приложимо):  съгласно Договора за финансиране 

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:
Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 отЗОП; 2.за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2  и ал.5 от ЗОП;3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП.

 Условия за участие:

Изисквания към кандидатите или участниците.

Изискуеми документи и информация:
1. Всяка оферта трябва да съдържа данните по чл. 56, ал. 1 от ЗОП:
1.1. Списък   на   документите,   съдържащи   се   в   офертата,   подписан   от участника;
1.2. Документи за регистрация
а) заверено копие от съдебна регистрация, а когато е физическо лице -документ за самоличност /заверено копие/;
б) заверено копие от удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 180 дни преди крайния срок за предоставяне на документите или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР;
в) Декларация от кандидата, че състоянието му не се е променило през тези 180 дни (след издаване на удостоверението);
г) заверено копие от документ за данъчна регистрация;
д) заверено копие от БУЛСТАТ;
е) декларация по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП;
ж) уведомления по чл. 62 от КТ.
1.3. Документ за внесена гаранция за участие /оригинал/;
1.4. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка;
1.5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка;
1.6. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители;
1.7. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда;
1.8. Друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие;
1.9. Декларация за готовност да се  представи   застрахователна   полица съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството /обнародвана в ДВ бр. 17 от 02.03.2004 г./;
1.10. Заявление за участие - Образец  1;
1.11. Административни сведения - Образец  2;
1.12. Кратка анотация на досегашната дейност на участника /свободен текст/;
1.13. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1 чл. 94 и чл. 96, буква “а” от  Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности приемане на етичните клаузи на обществената поръчка – попълва се Образец № 10
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1.2, 1.4, 1.5,   1.7 и 1.9 се представят за всеки от тях.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.1.2, 1.4, 1.5, 1.7 и 1.9 се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по т. 1.2 се представя в легализиран превод, а документите по т. 1.4, 1.5, 1.6 и 1.9, които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 отЗОП; 2.за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2  и ал.5 от ЗОП;3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП.

Икономически и финансови възможности:
Изискуеми документи и информация:
1. Копие от застраховка за професионална отговорност; 2. Отчет за приходите и разходите - заверено копие; 3. Счетоводен баланс за последните 3 години - 2006, 2007, 2008 г. (В случай, че годишният финансов отчет за 2008 г. не е изготвен се представят документи по т. 2 и 3  за 2005 г.); 4. Информация (заедно с удостоверяващи документи) за общия оборот и за оборота от строителството, в областта на екологичната инфраструктура, за последните три години (2006, 2007, 2008) и настоящата до подаване на офертата в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си /информацията   за   оборота   на   строителството   следва   да   съдържа  обекти в областта на екологичната инфраструктура за 2006, 2007 и 2008 г./.  Ако   информацията   не   отговаря   на   посочените   изисквания, участникът ще бъде отстранен; 5. Доказателства, че кандидатът разполага с адекватен оборотен капитал за изпълнение на поръчката;

Минимални Изисквания:
Годишен обем на възложени строителни работи за обекти в областта на екологичната инфраструктура” общ размер  най-малко 40 000 000 лв.  без ДДС  за  последните три календарни години до момента на подаване на офертата – 2006, 2007 и 2008 г. натрупан от изпълнение на поръчки като главен изпълнител по обекти финансирани по линия на МОСВ (ПУДООС, ФАР, ИСПА, ОП „ОС 2007-2013, други). 

Технически възможности:
Изискуеми документи и информация:
1. Списък на договорите за строителство в областта на екологичната инфраструктура”, изпълнени през последните  5  години  - 2003,  2004,  2005,  2006,  2007   г.,   придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки  посочват датата и мястото на строителството, както   и   дали   то   е   изпълнено   професионално   и   в  съответствие с нормативните изисквания, да съдържа данни за възложителя, така, че да могат да бъдат проверени;2. Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване; 3. Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола
на качеството /екип за управление на обекта/ с придружително писмо към НАП с удостоверение за  регистрираните  квалифицирани строителни работници във фирмата по чл. 62, ал. 4 от КТ. Да се приложат
документи,удостоверяващи образованието и     професионалната квалификация; 4. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната
квалификация  на участника  и/или  на  ръководните му
служители, или на лицата, които отговарят за изпълнението на обекта; 5.Удостоверение по чл. 19, ал. 1 от Закона за камарата на инженерите, от което да е видно, че участникът има право да изпълнява строежи от
втора категория четвърта група или първа категория съгласно ЗУТ; 6.Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните   служители на участника за последните три години; 7. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка за строителство; 8.Данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или участникът ще използва за извършване на строителството;9.Описание на мерките за опазване на околната среда, които участникът ще  приложи при  изпълнение на Поръчката

Минимални Изисквания:
1. Опит на кандидата като главен изпълнител в изпълнението на поне два договора за строителни работи в областта на екологичната инфраструктура и на стойност поне 50% от стойността на настоящата поръчка, за последните три години (изпълнени поне на 80%);
2. Кандидатът   да   е   изпълнявал   поне   един   обект   в  областта на екологичната инфраструктура, финансиран със средства по програми финансирани от МОСВ през последните пет години;
3. Участникът следва да разполага минимум със следното техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката: един верижен багер, един булдозер, един товарен автомобил, един багер - товарач- прилагат се документи за собственост, лизинг, под наем. 

Специфични Изисквания:

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта при показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ.

Условия за получаване на документация за участие:
Срок за получаване на документацията за участие: до 17.00 ч. на 19.02.2009 г.
Цена на комплект конкурсна документация – 200 лв.
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за услуги и информация на гражданите" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч. Документацията може да бъде изпратена по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена сума. Стойността на документацията се превежда по сметка на Община Враца: IBAN: BG48UBBS80028413872805, BIC: UBBSBGSF , ВИД ПЛАЩАНЕ: 448090 - при "ОББ" АД - клон Враца
Срок за получаване на оферти: до 17.00 ч. на 20.02.2009 г.

Език на който да бъдат изготвени офертите: Български

Срок на валидност на офертите:
90 дни
от крайния срок на получаване на офертите.

Условия при отваряне на офертите:
   Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 10.0 ч. на 23.02.2009 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на Община Враца. Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал. 3 и 4 от ЗОП. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.

Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС:
Инвестиционен проект "Изграждане на клетки 2.1 и 2.2 към Регионално депо за твърди битови отпадъци от Община Враца и Община Мездра" по Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 год". "

Орган, който отговаря за процедурата по обжалване:
Комисия за защита на конкуренцията,  бул."Витоша"№ 18, София 1000, тел.02 9884070

Подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

   Изискванията към участниците в процедурата, условията и критериите за оценка на предложенията са приложени в документацията за участие.

За справки и допълнителна информация: - тел. 092 624581,  инж. Иван Иванов - зам. кмет, Тонка Милева - зам. кмет, Мая Никовска - Директор "АПИО"