Предварително обявление за обществена поръчка - Техническа помощ на Звеното за управление на проект (ЗУП) за „Интегриран проект за водния цикъл на гр.Враца” от 16.01.2009
Предварително обявление за обществена поръчка
РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
1.1) Наименование и адрес на възложителя
Официално наименование:
Община Враца |
Адрес:
ул. "Стефанаки Савов" № 6 |
Град:
Враца |
Пощенски код:
3000 |
Държава:
България |
Лице/а за контакт:
Полина Кръстева - ст. юрисконсулт
За контакти:
|
Телефон:
092 624581 |
Електронна поща:
obshtinavr@b-trust.org |
Факс:
092 627085; 092 627268 |
Интернет адрес/и (когато е приложимо)
Адрес на възложителя (URL):
www.vratza.bg
Адрес на профила на купувача (URL):
|
Допълнителна информация може да бъде получена на |
Съгласно 1.1) |
|
1.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и
Регионален или местен орган |
Обществени услуги |
|
Възложителят ще възлага обществена поръчка/и от името на друг/и възложител/и
|
РАЗДЕЛ II: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
|
РАЗДЕЛ II - Техническа помощ на Звеното за управление на проект (ЗУП) за „Интегриран проект за водния цикъл на гр.Враца” |
II.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Техническа помощ на Звеното за управление на проект (ЗУП) за „Интегриран проект за водния цикъл на гр.Враца” |
|
II.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на доставката или услугата
(Изберете само един обект – доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка) |
Услуги |
Категория на услугата 11 (за категориите услуги, моля вижте Приложениe 2 и 3 от ЗОП) |
Място на доставката или на изпълнение на услугата: гр. Враца
Код NUTS: BG313 |
|
II.3) Кратко описание на обекта и количеството/стойността на доставките или услугите (за всяка от категориите услуги)
Техническа помощ на Звеното за управление на проект (ЗУП) за „Интегриран проект за водния цикъл на гр.Враца”. Изпълнителят трябва да:1. Осигури ръководител и друг експертен персонал в подкрепа на ЗУП при изпълнение на проекта, за очакван период от 5 години;2. Да проведе обучение на членовете на ЗУП и на друг подкрепящ персонал, предоставен от ЗУП и/или ВиК - Враца. Обучението следва да включва: технически въпроси; обучение по мениджмънт на договор; гарантиране на качество; финансово обучение и счетоводство. Техническата помощ включва: подкрепа на бенефициента при изпълнение на проекта; финансовото управление; управление на обществени поръчки; управление на човешки ресурси; управление на строителство; взаимоотношения с дарители и заемодаващи институции и др. дейности посочени в документацията за участие. |
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна) (в цифри) 3000000 валута BGN
или от __________ до __________ валута __________
Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции): НЕ |
|
II.4) Номенклатура
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
|
Основен код |
Допълнителен код (когато е приложимо) |
Основен предмет на поръчка |
79400000 |
|
|
|
|
II.5) Планирана дата за начало на процедурите по възлагане (когато е известно)
|
II.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
|
|
РАЗДЕЛ II - Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекти по "Интегриран проект за водния цикъл на гр. Враца" |
II.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекти по "Интегриран проект за водния цикъл на гр. Враца" |
|
II.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на доставката или услугата
(Изберете само един обект – доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка) |
Услуги |
Категория на услугата 12 (за категориите услуги, моля вижте Приложениe 2 и 3 от ЗОП) |
Място на доставката или на изпълнение на услугата: гр. Враца
Код NUTS: BG313 |
|
II.3) Кратко описание на обекта и количеството/стойността на доставките или услугите (за всяка от категориите услуги)
Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекти по "Интегриран проект за водния цикъл на гр. Враца", в съответствие с разпоредбите на чл.168 от ЗУТ - контрол на изпълняваните СМР и дейности по въвеждане на строежа в експлоатация, и др. Поръчката включва осъществяване на независим строителен надзор на четири договора (съгл. договорните условия на ФИДИК 1999г.) в изпълнение на предстоящия проект, за очакван период от 5 години, включително и надзор по време на периода за отстраняване на дефекти и всички дейности до получаване от всички изпълнители на окончателното плащане дължимо по договорите. |
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна) (в цифри) 7000000 валута BGN
или от __________ до __________ валута __________
Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции): НЕ |
|
II.4) Номенклатура
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
|
Основен код |
Допълнителен код (когато е приложимо) |
Основен предмет на поръчка |
71520000 |
|
|
|
|
II.5) Планирана дата за начало на процедурите по възлагане (когато е известно)
|
II.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
|
|
РАЗДЕЛ III: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1) Условия, свързани с изпълнение на поръчката
|
III.2) Условия за участие
III.2.1) Запазени поръчки (когато е приложимо)
|
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
|
VI.1) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС*
|
Ако да, посочете проекта и/или програмата
"Интегриран проект за водния цикъл на гр. Враца", по мярка BG161PO005 08/1.10/01/02 от Оперативна програма "Околна среда 2007-2013", с източник на финансиране - Кохезионен Фонд |
|
VI.2) Допълнителна информация (когато е приложимо)
|
VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление
|
|