начало » --------------------------

Архив
Предварително обявление за обществена поръчка - Техническа помощ на Звеното за управление на проект (ЗУП) за „Интегриран проект за водния цикъл на гр.Враца”

от 16.01.2009

Предварително обявление за обществена поръчка

 



РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

1.1) Наименование и адрес на възложителя


Официално наименование:
 Община Враца
 Адрес:
 ул. "Стефанаки Савов" № 6
 Град:
 Враца
 Пощенски код:
 3000
 Държава:
 България
 Лице/а за контакт:
 Полина Кръстева - ст. юрисконсулт
 За контакти:
  
 Телефон:
 092 624581
 Електронна поща:
 obshtinavr@b-trust.org
 Факс:
 092 627085; 092 627268
 Интернет адрес/и (когато е приложимо)
 Адрес на възложителя (URL):
 www.vratza.bg
 Адрес на профила на купувача (URL):
  

Допълнителна информация може да бъде получена на
Съгласно 1.1)

1.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и
Регионален или местен орган Обществени услуги
Възложителят ще възлага обществена поръчка/и от името на друг/и възложител/и
НЕ

 

РАЗДЕЛ II: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ II - Техническа помощ на Звеното за управление на проект (ЗУП) за „Интегриран проект за водния цикъл на гр.Враца”
II.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Техническа помощ на Звеното за управление на проект (ЗУП) за „Интегриран проект за водния цикъл на гр.Враца”
II.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на доставката или услугата
(Изберете само един обект – доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Услуги
Категория на услугата 11 (за категориите услуги, моля вижте Приложениe 2 и 3 от ЗОП)
Място на доставката или на изпълнение на услугата: гр. Враца

Код NUTS: BG313
II.3) Кратко описание на обекта и количеството/стойността на доставките или услугите (за всяка от категориите услуги)

Техническа помощ на Звеното за управление на проект (ЗУП) за „Интегриран проект за водния цикъл на гр.Враца”. Изпълнителят трябва да:1. Осигури ръководител и друг експертен персонал в подкрепа на ЗУП при изпълнение на проекта, за очакван период от 5 години;2. Да проведе обучение на членовете на ЗУП и на друг подкрепящ персонал, предоставен от ЗУП и/или ВиК - Враца. Обучението следва да включва: технически въпроси; обучение по мениджмънт на договор; гарантиране на качество; финансово обучение и счетоводство. Техническата помощ включва: подкрепа на бенефициента при изпълнение на проекта; финансовото управление; управление на обществени поръчки; управление на човешки ресурси; управление на строителство; взаимоотношения с дарители и заемодаващи институции и др. дейности посочени в документацията за участие.
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна) (в цифри) 3000000     валута BGN

или от __________   до __________   валута __________

Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции): НЕ
II.4) Номенклатура

Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

  Основен код Допълнителен код (когато е приложимо)
Основен предмет на поръчка 79400000  

II.5) Планирана дата за начало на процедурите по възлагане (когато е известно)
22.01.2009 г. 
II.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
НЕ

РАЗДЕЛ II - Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекти по "Интегриран проект за водния цикъл на гр. Враца"
II.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекти по "Интегриран проект за водния цикъл на гр. Враца"
II.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на доставката или услугата
(Изберете само един обект – доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Услуги
Категория на услугата 12 (за категориите услуги, моля вижте Приложениe 2 и 3 от ЗОП)
Място на доставката или на изпълнение на услугата: гр. Враца

Код NUTS: BG313
II.3) Кратко описание на обекта и количеството/стойността на доставките или услугите (за всяка от категориите услуги)

Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекти по "Интегриран проект за водния цикъл на гр. Враца", в съответствие с разпоредбите на чл.168 от ЗУТ - контрол на изпълняваните СМР и дейности по въвеждане на строежа в експлоатация, и др. Поръчката включва осъществяване на независим строителен надзор на четири договора (съгл. договорните условия на ФИДИК 1999г.) в изпълнение на предстоящия проект, за очакван период от 5 години, включително и надзор по време на периода за отстраняване на дефекти и всички дейности до получаване от всички изпълнители на окончателното плащане дължимо по договорите.
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна) (в цифри) 7000000     валута BGN

или от __________   до __________   валута __________

Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции): НЕ
II.4) Номенклатура

Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

  Основен код Допълнителен код (когато е приложимо)
Основен предмет на поръчка 71520000  

II.5) Планирана дата за начало на процедурите по възлагане (когато е известно)
20.02.2009 г. 
II.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
НЕ


РАЗДЕЛ III: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнение на поръчката

III.2) Условия за участие

III.2.1) Запазени поръчки (когато е приложимо)

НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС*

ДА
Ако да, посочете проекта и/или програмата
"Интегриран проект за водния цикъл на гр. Враца", по мярка BG161PO005 08/1.10/01/02 от Оперативна програма "Околна среда 2007-2013", с източник на финансиране - Кохезионен Фонд
VI.2) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 
VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.01.2009 г.