начало » --------------------------

Архив
Изпълнение на строително-ремонтни работи по проект "Красива България" по две обособени позиции

от 20.03.2009

Обявление за малка обществена поръчка 

Тип възложител по чл. 7
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП
 
РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
1.1) Наименование, адреси и лица за контакт
Официално наименование:
 Община Враца
 Адрес:
 ул. "Стефанаки Савов" № 6
 Град:
 Враца  Пощенски код:
 3000  Държава:
 България
 Лице/а за контакт:
 Полина Кръстева - ст. юрисконсулт
 За контакти:   Телефон:
 092 622400
 Електронна поща:
 obshtinavr@b-trust.org  Факс:
 092 623061
 Интернет адрес/и (когато е приложимо)
 Адрес на възложителя (URL):
 www.vratza.bg
 Адрес на профила на купувача (URL): 
 
Допълнителна информация може да бъде получена на:
Съгласно 1.1)
Документация (спецификации и допълнителни документи) могат да бъдат получени на:
Съгласно 1.1)
Оферти трябва да бъдат изпратени на:
Съгласно 1.1)
1.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и
(полето се попълва от възложители по чл.7, т.1-4 ЗОП)
Регионален или местен орган Обществени услуги
 
Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и НЕ
 


РАЗДЕЛ II: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1) ОПИСАНИЕ
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Изпълнение на строително-ремонтни работи по проект "Красива България" по две обособени позиции
 
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение на строителството: гр. Враца
Код NUTS: BG313
 
 
II.1.3) Кратко описание на поръчката
Изпълнение на строително-ремонтни работи по проект "Красива България" по две обособени позиции, както следва: Позиция № 1: Ремонт и фасадно оформление на Психиатричен диспансер - гр. Враца; Позиция № 2: Ремонт и фасадно оформление на Дом за деца, лишени от родителски грижи (ДДЛРГ) "Асен Златаров" - гр. Враца
 
II.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

  Основен код Допълнителен код (когато е приложимо)
Основен предмет на поръчка 45000000  
 
II.1.5) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции) ДА
    Ако да, офертите трябва да бъда подадени (отбележете само едно)
за една или повече обособени позиции
 
II.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ
 
II.2) КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ НА ПОРЪЧКАТА
II.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
съгласно приложените към документацията количествени сметки
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
(в цифри): 309000    валута BGN
или     от     до     валута 
 
II.2.2) Опции (когато са приложими) ДА
 
Ако да, описание на тези опции:
При финансов остатък от предвидения бюджет, възложителят може да възложи чрез процедура на договаряне по НВМОП допълнителни видове строителни работи на изпълнителя по договора.
Опциите се предвижда да се използват:
след   месеца или   дни от сключване на договора (ако е известно)
Брой на възможните повторения (ако има такива):   или между:   и 
В случай на повторение, прогнозен график (ако е известно)
след   месеца или   дни от сключване на договора.
 
II.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

Срок за изпълнение в месеци 3 или дни   (от сключване на договора)
или
Начална дата __________
крайна дата на изпълнението __________
 


 

РАЗДЕЛ III: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА

III.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (ако е приложимо)

Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 1500.00 лв. /хиляда и петстотин лева/ за всяка отделна обособена позиция. Паричната сума се внася по банковата сметка на Община Враца: IBAN на Община Враца: BG13UBBS80023300146537/ BIC: UBBSBGSF при ТБ"ОББ" - клон Враца. При банкова гаранция - срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 5% от стойността на договора без ДДС, вносима преди подписването на договора. Гаранцията за изпълнение се внася по набирателната сметка на МТСП - IBAN: BG83BNBG96613300134102, BIC: BNBGBGSD Българска Народна Банка, Централно управление.
 
III.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разплащането на извършените СРР става в български лева по банков път от Министерството на труда и социалната политика, въз основа на заверени месечни протоколи за действително извършени работи, съгласно клаузите на проекто-договора, приложен към документацията.
 
III.1.4) Други особени условия (когато са приложими) ДА
 
    Ако да, опишете ги:

Изпълнителят се задължава да назначи по договор за СРР регистрирани в Дирекция „Бюро по труда”- гр. Враца безработни лица най-малко 50% от ангажираната работна сила на обекта; При изпълнението на проекта е необходимо да бъде положен минимален човекомесеца труд, както следва: за Позиция 1 - 48 човекомесеца труд; за Позиция 2 - 66 човекомесеца труд.
 
III.2) УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ

III.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри

    Изискуеми документи и информация:

1.Списък на всички документи в офертата, подписан и подпечатан от участника; 2. Удостоверение за актуално състояние – заверено от участника копие или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;3. Документ за регистрация на фирмата по ДДС (идентификационен номер по ДДС) или декларация, че същата не е регистрирана; 4. Документ за закупена документация - заверено копие; 5.Документ за внесена гаранция за участие - оригинал; 6.Удостоверение от НАП за липса на задължения, на основание чл.87, ал.6 от Данъчно-осигурителен процесуален кодекс, издадено не по-рано от 25 дни преди датата на отваряне на офертата; 7.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП (Приложение – Декларация Обр. 3 - КК) - оригинал; 8.Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако се предвиждат такива; 9.Всички изброени документи, без тези по т. 4 и т.5 следва да представят и подизпълнителите, ако участникът предвижда такива; 10. Предложение относно създаване на условия за спазване изискванията по ЗБУТ, или План за безопасност и здраве (в случаите на издадено разрешение за строеж); 11. Декларация, че е спазено изискването за минимална цена на труда; 12. Плик "Предлагана цена", съдържащ ценовата оферта, съгласно образеца към документацията; 13. Попълнен (без цената), подписан и подпечатан на всяка страница образец на договор;14.Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1.който не е представил някой от необходимите документи по чл.13 от НВМОП; 2.за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.14, ал. 2 от НВМОП.
 
III.2.2) Икономически и финансови възможности


Изискуеми документи и информация

1. Годишен баланс за предходната година (2008 г.) - заверено от участника копие; 2. Отчет за приходите и разходите на участника за предходната година (2008 г.) - заверено от участника копие; 3. Копия, заверени от участника, от валидни застрахователни полици, съгласно изискванията на чл.171 от ЗУТ за "Професионална отговорност" и на Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука”; 4. Информация за оборота на строителство от подобен характер, изпълнено през последните три години. Минимални изисквания (когато е приложимо):

1. За всяка от последните две години участника трябва да има годишен оборот от изпълнени СРР/СМР на стойност не по-малко от 200 000 (двеста хиляди) лева; 2. Годишният финансов резултат на участника за 2008 г. да бъде положителен.
 
III.2.3) Технически възможности


Изискуеми документи и информация

1.Списък на основните договори за строителство от подобен характер, изпълнени през последните пет години, включително стойностите, датите и възложителите (Приложение – Декларация Обр. 1 - КК), придружен от препоръки за добро изпълнение ; 2.Списък на техническите лица, включително и тези, отговарящи за контрола на качеството; 3. Списък на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка; 4.Списък на квалифицирани строителни работници (Приложение – Декларация Обр. 2 - КК) съгласно Националния класификатор на професиите и длъжностите в Република България и придружително писмо към НАП с удостоверение за регистрираните квалифицирани строителни работници във фирмата по чл.62, ал.4 от Кодекса на труда; 5.Удостоверение, че участника е вписан в Централен професионален регистър на строителя (ІV категория) - заверено от участника копие; 6. Други документи, посочени в документацията за участие. Минимални изисквания (когато е приложимо):

1. Участникът да е бил главен изпълнител на поне два договора за СРР/СМР от подобен на настоящата поръчка характер, изпълнени през последните три години - доказва се с копия от самите договори и препоръки за изпълнението им, включващи информация дали са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 3. Участникът следва да декларира, че разполага с необходимото за предвидените СРР количество фасадно скеле, но не по-малко от 700 кв. м;
 
III.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо) НЕ
 
III.3) СПЕЦИФИЧНИ УСЛОВИЯ ПРИ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ ЗА УСЛУГИ
 
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

IV.1) Вид процедура
Открит конкурс 

IV.2) КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ 
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите (моля, отбележете приложимото) (А) Най-ниска цена 

IV.2.2) Ще се използва електронен търг НЕ
 
IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

 
IV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка НЕ
Ако да, посочете къде:


Номер на обявлението в ДВ ______ от __________ 
 
IV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи)

Срок за получаване на документация за участие
Дата: 15.04.2009 г.       Час (чч:мм): 17:00 

Платими документи  ДА 
Ако да, цена (в цифри): 20    валута: BGN 
Условия и начин за плащане:
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за услуги и информация на гражданите" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч. Документацията може да бъде изпратена по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведената сума. Стойността на документацията се превежда по сметка на Община Враца: IBAN: BG48UBBS80028413872805, BIC: UBBSBGSF , Вид плащане: 448090 - при "ОББ" АД - клон Враца 


 
IV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

Дата: 22.04.2009 г.      Час (чч:мм): 17:00 


 
IV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

 
Друг:  Български 
 
IV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

До __________ или в месеца   или дни 90 (от крайния срок за получаване на оферти) 


 
IV.3.8) Условия при отварянето на офертите

Дата  23.04.2009 г.        Час Технически редакции
 
23.03.2009 17:20 ч. :  10:00 техническа редакция
 
затвори
 (чч:мм) 13:00 
Място  Заседателната зала на Община Враца 
 

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите (когато е приложимо) ДА

 
Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 38, ал. 2 и 3 от НВМОП. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. 
 

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо) НЕ

 
VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС НЕ
 
VI.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

Процедурата е открита с Решение № 532/20.03.2009 г. на Кмета на Община Враца


 
VІ.4) Процедури по обжалване

 
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование:
 Комисия за защита на конкуренцията
 Адрес:
 бул."Витоша" № 18
 Град:
 София   Пощенски код:
 1000   Държава:
 България 
  Електронна поща:
     Телефон:
 02 9884070 
 Интернет адрес (URL):
    Факс:
 02 9807315 
 

 
VI.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3) Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

съгласно чл.120 от ЗОП

 
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.03.2009 г.