начало » --------------------------

Архив
Основен ремонт на улици в гр. Враца

от 08.04.2009

Обявление за малка обществена поръчка - Основен ремонт на улици в гр. Враца 

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

1.1) Наименование, адреси и лица за контакт


 
Официално наименование:
 Община Враца
 Адрес:
 ул. "Стефанаки Савов" № 6
 Град:
 Враца
 Пощенски код:
 3000
 Държава:
 България
 Лице/а за контакт:
 Полина Кръстева - гл. юрисконсулт "ОП и К" 
 За контакти:
  
 Телефон:
 092 622400
 Електронна поща:
 obshtinavr@b-trust.org
 Факс:
 092 623061
 Интернет адрес/и (когато е приложимо)
 Адрес на възложителя (URL):
 www.vratza.bg
 Адрес на профила на купувача (URL):
  
1.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и
(полето се попълва от възложители по чл.7, т.1-4 ЗОП)
Регионален или местен орган Обществени услуги
Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и НЕ
РАЗДЕЛ II: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) ОПИСАНИЕ
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Основен ремонт на улици в гр. Враца
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение на строителството: улиците в селата и общинските пътища в община Враца
Код NUTS: BG313
II.1.3) Кратко описание на поръчката
Основен ремонт на улици в гр. Враца  по две обособени позиции, както следва: Позиция № 1: Основен ремонт на ул. "Екзарх Йосиф" - гр. Враца; Позиция № 2: Основен ремонт на ул. "Алеко Константинов" - гр. Враца
II.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

  Основен код Допълнителен код (когато е приложимо)
Основен предмет на поръчка 45233252  
II.1.5) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции) ДА
    Ако да, офертите трябва да бъда подадени (отбележете само едно)
за една или повече обособена позиция
II.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ
II.2) КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ НА ПОРЪЧКАТА
II.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Съгласно приложените към документацията за участие количествени сметки

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
(в цифри):
или     от     до     валута 
II.2.2) Опции (когато са приложими) НЕ
Ако да, описание на тези опции:
Опциите се предвижда да се използват:
след   месеца или   дни от сключване на договора (ако е известно)
Брой на възможните повторения (ако има такива):   или между:   и  
В случай на повторение, прогнозен график (ако е известно)
след   месеца или   дни от сключване на договора.
II.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

Срок за изпълнение в месеци или дни   (от сключване на договора) - 45 дни 
или
Начална дата __________
крайна дата на изпълнението

РАЗДЕЛ III: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1) УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА

III.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (ако е приложимо)

1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на: за позиция № 1 - 2300 лв. (две хиляди и триста лева); за позиция № 2 - 1500 (хиляда и петстотин лева); Когато е учредена банкова гаранция, тя трябва да е със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата. 2.Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 5% от стойността на договора без ДДС, вносима преди подписването на договора, със срок на валидност не по-малък от един месец след срока за изпълнение на договора. Паричната сума се внася по банковата сметка на Община Враца:IBAN на Община Враца: BG13UBBS80023300146537/ BIC: UBBSBGSF  при ТБ"ОББ" - клон Враца.
III.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането се извършва от бюджетни средства, платими по банков път, след представяне на двустранно оформен Акт - образец 19 и оригинална фактура.

III.1.4) Други особени условия (когато са приложими)

 

 
III.2) УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ
III.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри

    Изискуеми документи и информация:

1.Опис на всички документи в офертата; 2. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;3. Документ за закупена документация - заверено копие;4.Документ за внесена гаранция за участие - оригинал; 5.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинали; 6.Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако се предвиждат такива; 7.Всички изброени документи, без тези по т. 3 и т.4 следва да представят и  подизпълнителите,  ако участникът предвижда такива; 8. Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал; 9. Декларация, че е спазено изискването за минимална цена на труда; 10. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 11. Плик "Предлагана цена", съдържащ ценовата оферта, съгласно образеца към документацията ; 12. Подписан и подпечатан образец на договор;13. Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие.
III.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация

1.Заверено копие от годишния баланс за 2008 г.; 2.  Отчет за приходите и разходите на участника за предходната година (2008 г.)- заверено копие; 3. Копие от валидна застраховка за професионална отговорност по реда на Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството - заверено копие; 4. Информация за общия оборот от строителство и оборота от строителство с предмет, подобен на обекта на поръчката за последните 3 години (2006 г., 2007 г. и 2008 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си

Минимални изисквания (когато е приложимо):

1. За последната година (2008 г.) участника трябва да има годишен оборот от изпълнени подобни строителни работи на стойност не по-малко от 100 000 (сто хиляди) лева;
2. Годишният финансов резултат на участника за 2008 г. да бъде положителен.

III.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация

1.Списък на договорите за ремонтни дейности на пътни настилки, изпълнени през последните пет години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.Списък на техническите лица, включително и тези, отговарящи за контрола на качеството; 3. Списък на техническото оборудване (машини и съоръжения), с което участникът ще изпълни обществената поръчка; 4.Удостоверение, че участника е вписан в Централен професионален регистър на строителя за категория, съответстваща на обекта на поръчката - заверено копие; 5. Копие от документ за собственост или договор за ползване на асфалтова база; 6. Други документи, посочени в документацията за участие.
Минимални изисквания (когато е приложимо):

1.Участникът да е бил главен изпълнител на поне три договора за строителство с подобен предмет и стойност, изпълнени през последните три години - доказва се с копия от самите договори и препоръки за изпълнението им, включващи информация дали са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2.Участникът да разполага минимум  със следното собствено или наето специализирано оборудване: - Водоноска - 1 бр.; - Асфалтополагач - 1 бр.; - Бандажен вибрационен валяк от 6 до 8 т - 1 бр.; - Самоходен пневматичен вибрационен валяк - 1 бр.; - Оборудвани автомобили за превоз на асфалт - 5 бр.; - Пътна фреза - 1 бр.; - Компресор - 1 бр.; - Фугорезачка - 1 бр.; - Къртач - 1 бр.; - Бандажен вибрационен валяк от 1 до 2 т. - 1 бр.; - Вибрационна плоча - 1 бр.;  - Бензинова моторна духалка - 2 бр.; 3. Участникът следва да разполага минимум с една асфалтова база за изпълнение обекта на поръчката
III.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо) НЕ
III.3) СПЕЦИФИЧНИ УСЛОВИЯ ПРИ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ ЗА УСЛУГИ
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
IV.1) Вид процедура
Открит конкурс
IV.2) КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите (моля, отбележете приложимото)
(А) Най-ниска цена
IV.2.2) Ще се използва електронен търг НЕ
IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
IV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
НЕ
Ако да, посочете къде:


Номер на обявлението в ДВ ______ от __________
IV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи)

Срок за получаване на документация за участие
Дата: 30.04.2009 г.       Час (чч:мм): 17:00

Платими документи ДА
Ако да, цена (в цифри): 50    валута: BGN
Условия и начин за плащане:
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за услуги и информация на гражданите" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч. Документацията може да бъде изпратена по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведената сума. Стойността на документацията се превежда по сметка на Община Враца: IBAN: BG48UBBS80028413872805, BIC: UBBSBGSF , Вид плащане: 448090 - при "ОББ" АД - клон Враца
IV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

Дата: 07.05.2009 г.      Час (чч:мм): 17:00
IV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Български
IV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

До __________ или в месеца   или дни - 90 дни (от крайния срок за получаване на оферти)
IV.3.8) Условия при отварянето на офертите

Дата 11.05.2009 г.        Час (чч:мм) 10:00
Място Заседателната зала на Община Враца

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите (когато е приложимо) ДА
Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 38, ал. 2 и 3 от НВМОП, както и при отваряне на ценовите оферти. Представителите на участника се допускат след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни.

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ



VI.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо) НЕ
VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС НЕ
VI.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

Процедурата е открита с Решение № 693/08.04.2009 г. на Кмета на Община Враца
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование:
 Комисия за защита на конкуренцията
 Адрес:
 бул."Витоша" № 18
 Град:
 София
 Пощенски код:
 1000
 Държава:
 България
 Електронна поща:
  
 Телефон:
 02 9884070
 Интернет адрес (URL):
  
 Факс:
 02 9807315
VI.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3) Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

Жалби се подават по реда и в сроковете посочени в чл. 120 от ЗОП.
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.04.2009 г.