начало » --------------------------

Архив
Основен ремонт на училищни сгради в община Враца

от 24.07.2008

Обявление за малка обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание чл.7, т.1-4 от Закона за обществени поръчки и Решение № 1271/21.07.2008 на Кмета на Община Враца

ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, обявява открит конкурс: Основен ремонт на училищни сгради в община Враца по две обособени позиции, както следва: Позиция № 1: "Основен ремонт на училищна сграда в с. Баница"; Позиция № 2: "Основен ремонт на училищна сграда в с. Тишевица".

Общо количество или обем на поръчката:
Съгласно количествените сметки, приложени в документацията за участие.

УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изискуеми депозити и гаранции:
 Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на: 1000 (хиляда лв.) за Позиция №1; 2000 (две хиляди лв.) за  Позиция №2; Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на договора, вносима преди подписването на договора. Паричната сума се внася по банковата сметка на Община Враца:IBAN на Община Враца: BG13UBBS80023300146537/ BIC: UBBSBGSF  при ТБ"ОББ" - клон Враца

Условия и начин на финансиране:
Финансирането се осъществява съгласно условията по  Национална програма "Оптимизация на училищната мрежа" към МОН.

Други особени условия(когато е приложимо) 

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:
1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.13 от НВМОП; 2.за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2  и ал.5 от ЗОП;3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.14 от НВМОП.

 

Условия за участие:

Изисквания към кандидатите или участниците.

Изискуеми документи и информация:
1.Опис на всички документи в офертата; 2. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, с дата на издаване до 3 месеца преди датата на открития конкурс, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;3. Документ за закупена документация - заверено копие;4.Документ за внесена гаранция за участие - заверено копие; 5.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинал; 6.Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако се предвиждат такива; 7.Всички изброени документи, без тези по т. 3 и т.4 следва да представят и  подизпълнителите,  ако участникът предвижда такива; 8. Декларация за срока за изпълнение на поръчката - оригинал; 9. Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал; 10. Декларация, че е спазено изискването за минимална цена на труда; 11. Плик "Предлагана цена", съдържащ ценовата оферта, съгласно образеца към документацията ; 12. Подписан и подпечатан образец на договор;13.Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие.

Икономически и финансови възможности:

Изискуеми документи и информация:
 1.Заверено копие от годишния баланс; 2.  Отчет за приходите и разходите на участника за предходната година - заверено копие; 3. Копие от валидна застраховка за професионална отговорност по реда на Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството - нотариално заверено копие; 4. Информация за оборота на строителство от подобен характер, изпълнено през последните три години

Технически възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Списък на основните договори от подобен характер, изпълнени през последните пет години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.Списък на техническите лица, включително и тези, отговарящи за контрола на качеството; 3. Списък на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка 4.Удостоверение, че участника е вписан в Централен професионален регистър на строителя - заверено копие; 5. Други документи, посочени в документацията за участие.

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта при показатели посочени в документацията.

Условия за получаване на документация за участие:
Срок за получаване на документацията за участие: до 16.00 ч. на 22.08.2008 г.
Цена на комплект конкурсна документация – 150 лв.
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за услуги и информация на гражданите" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч.
Срок за получаване на оферти: до 16.00 ч. на 22.08.2008 г.

Език на който да бъдат изготвени офертите: Български

Срок на валидност на офертите:
90 дни
от крайния срок на получаване на офертите.

Условия при отваряне на офертите:
   Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 17.15 ч. на 25.08.2008 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на Община Враца. Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 38, ал. 2 и 3 от НВМОП.

Орган, който отговаря за процедурата по обжалване:
Комисия за защита на конкуренцията,  бул."Витоша"№ 18, София 1000, тел.02 9884070

Подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

   Изискванията към участниците в процедурата, условията и критериите за оценка на предложенията са приложени в документацията за участие.

За справки и допълнителна информация: - тел. 092 622400, Полина Кръстева - старши юрисконсулт.