начало » --------------------------

Архив
Извършване на Реконструкция, обновяване и ремонт на образователни институции в Община Враца

от 11.08.2008

Обявление за обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание на Закона за обществени поръчки и Решение № 1366/08.08.2008 на Кмета на Община Враца

ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, обявява открит конкурс: "Извършване на Реконструкция, обновяване и ремонт на образователни институции в Община Враца" за една или повече обособени позиции, разпределени в 14 позиции по проект ВG161PO001/1.1-01/2007 на ОП "РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ.

Общо количество или обем на поръчката:
“Извършване на Реконструкция, обновяване и ремонт на образователни институции в Община Враца” , както следва: Позиция № 1: НУ „Любен Каравелов”, жк. „Дъбника – гр. Враца и Про-гимназия „Цвета Кръстенякова”, жк. „Дъбника – гр. Враца” Позиция № 2: НУ „Иван Вазов”, бул. „Демокрация” № 32 – гр. Враца; Позиция № 3: ОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, ул. „Сестри Хаджикръс-теви” № 14 – гр. Враца; Позиция № 4: СОУ „Козма Тричков”, ул. „Антим І” №12 – гр. Враца; Позиция № 5: СОУ „Васил Кънчев”, ул. „Хан Аспарух” № 17 – гр. Вра-ца; Позиция № 6: Езикова гимназия „Йоан Екзарх”, ул. „Цар Обединител” №9 – гр. Враца; Позиция № 7: Спортно училище „Свети Климент Охридски” - гр. Враца; Позиция № 8: Природо-математическа гимназия „Академик Иван Це-нов”, бул. „Демокрация” № 18 – гр. Враца; Позиция № 9: ОУ „Св. Св. Кирил и Методий” – с. Девене; Позиция № 10: Детска ясла № 6, ул. „Венелин” № 1 – гр. Враца; Позиция № 11: Целодневна детска градина № 13 „Вълшебница”, ул. „Козлодуйски бряг” № 7 – гр. Враца; Позиция № 12: Целодневна детска градина № 14, ул. „Дико Илиев” № 17 – гр. Враца; Позиция № 13: Целодневна детска градина № 17 „Славейче”, ул. „Коз-лодуйски бряг” № 20 – гр. Враца. Позиция № 14 Мерки по пожарна безопасност

УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изискуеми депозити и гаранции:
   Изискуем депозит за: За Обект 1. НУ „Любен Каравелов”, жк. „Дъбника – гр. Враца и Прогимназия „Цвета Кръстенякова”, жк. „Дъбника – гр. Враца” – 4 962 лв.; За Обект 2. НУ „Иван Вазов”, бул. „Демокрация” № 32 – гр. Враца – 3 219 лв.; За Обект 3. ОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, ул. „Сестри Хаджикръс-теви” № 14 – гр. Враца – 1 454 лв.; За Обект 4. СОУ „Козма Тричков”, ул. „Антим І” №12 – гр. Враца - 1 233 лв.; За Обект 5. СОУ „Васил Кънчев”, ул. „Хан Аспарух” № 17 – гр. Вра-ца – 293 лв.; За Обект 6. Езикова гимназия „Йоан Екзарх”, ул. „Цар Обединител” №9 – гр. Враца – 4 175 лв.; За Обект 7. Спортно училище „Свети Климент Охридски” - гр. Вра-ца – 680 лв.; За Обект 8. Природо-математическа гимназия „Академик Иван Це-нов”, бул. „Демокрация” № 18 – гр. Враца – 3 680 лв.; За Обект 9. ОУ „Св. Св. Кирил и Методий” – с. Девене – 4 039 лв.; За Обект 10. Детска ясла № 6, ул. „Венелин” № 1 – гр. Враца – 2 480лв.; За Обект 11. Целодневна детска градина № 13 „Вълшебница”, ул. „Козлодуйски бряг” № 7 – гр. Враца – 881 лв.; За Обект 12. Целодневна детска градина № 14, ул. „Дико Илиев” № 17 – гр. Враца – 1 289 лв.; За Обект 13. Целодневна детска градина № 17 „Славейче”, ул. „Коз-лодуйски бряг” № 20 – гр. Враца – 1 384 лв. За позиция 14 Мерки по пожаро безопасност - 1 000 лв. По Банкова сметка на Община Враца за закупуване на документации за участие в процедури за възлагане на обществени поръчки: IВА№ ВG48UВВS80028413872805 Вид плащане: 447000 ВIС: UBBSBGSF "Обединена Българска Банка" АД - клон Враца Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 2% от стойността на договора, без ДДС, вносима преди подписването на договора. Паричната сума се внася в касата на общината в "Център за ус-луги и информация на гражданите" или по сметка на Община Враца: IВАN на Община Враца: ВG13UBBS80023300146537/ ВIС: UBBSBGSF при ТБ"ОББ" - клон Враца. Адрес на Община Враца: ул. "Стефанаки Са-вов" № 6 гр. Враца 3000

Условия и начин на финансиране:
   Финансирането ще се извърши съгласно размера на допустимите разходи на проекта „Създаване и гарантиране на висококачествени обществени места чрез комплексно обновяване на част от образователната инфраструктура на Община Враца”, след предварително заявяване от страна на Община Враца. Разплащането с изпълнителите ще се извършва по банков път по сметка на изпълнителя, ежемесечно след актуване от страна на възложителя на извършената ежемесечна работа и пускане на фактура от страна на изпълнителя в Министерство на Регионалното Развитие и Благоустройство в срок до 50 работни дни.

Други особени условия(когато е приложимо) 

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:
Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 отЗОП; 2.за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2  и ал.5 от ЗОП;3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП.

 Условия за участие:

Изисквания към кандидатите или участниците.

Изискуеми документи и информация:
да притежава Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: Първа група – строежи от високото стройтелство, прилежащата му инфраструктура, строежи от четвърта категория съгласно чл.5, ал.6 от ПРВВЦПРС и Пета група – отделни видове строителни и монтажни работи ( съгласно позиция 45 «Строителство» на Националната класификация на икономическите дейности)

Икономически и финансови възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Опис на всички документи, съдържащи се в офертата, с подпис на уп-равляващия/ представляващия; 2. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, с дата на издаване до 3 месеца преди датата на открития конкурс, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;3. Документ, издаден от възложителя, за закупена конкурсна документация – заверено копие;4. Документ за внесена гаранция за участие в открития конкурс – заверено копие;5. Копие от годишния баланс – заверено копие;6. Отчет за приходите и разходите на участника за последните 3 /три / години: 2005г., 2006г. и 2007г. - заверено копие; 7. Списък на основните договори , сходни с предмета на поръч-ката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 8. Списък с технически правоспособен персонал ангажиран в изпълнението на поръчката, както и документи за образование и специфична професионална квалификация;9. Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинали;10. Имена и данни на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката /ако такива се предвиждат/ и дела на тяхното участие;12. Декларация за срока за изпълнение на поръчката - оригинал;13. Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал;14. Плик "Предлагана цена". Предлаганата цена, съгласно образе-ца на ценовата оферта се поставя в отделен запечатан непрозрачен плик, обозначен с надпис "Предлагана цена", който се поставя в плика с оферта-та; 15. Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие. Възложителя отстранява от участие в процедурата участник:1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 о ЗОП; 2.когато са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;3. който е представил оферта, коята не отговаря на предварително обявените условия на възложителя;4. който е представил оферта, коята не отговаря на изискванията на чл.57 от ЗОПдруги документи посочени в документацията

Минимални Изисквания:
Професионалната дейност от застрахователната полица на «Застраховката за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството» да отговаря на предмета на поръчката и да е в сила минимум 90 дни след изтичане срока за валидност на офертата и др., Изпълнен минимален обем строително-монтажни работи през последните 3 /три/ години в размер на не по-малко от 6 000 000 /шест милиона/ лева. При участие на обединение, изпълненият минимален обем строително-монтажни работи през последните 3 /три/ години да бъде в размер на не по-малко 7 000 000 /седем милиона/ лева общо за обединението и др. Съгласно документацията за участие

Технически възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Списък на основните договори за строителство от подобен характер, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение, включващит стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;; 2.Удостоверение от Камара на Строителите; 3. Сертификати удостоверяващи качеството на използваните материали; 3.) справка за инженерно-техническия състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката (по образец). Справката трябва да е придружена с професионални автобиографии и документи за образование и специфична професионална квалификация . При участие за повече от едина позиция, справката се попълва за всека по отделно. 4.) справка за изпълнителския състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката, придружен с документи за специфична професионална квалификация, изискваща се от естеството на видовете работи, необходими за изпълнението на този строеж. При участие за повече от едина позиция, справката се попълва за всека по отделно. 5.) списък на собствено и наето техническо оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи) (по образец); 6.) сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството /в проектирането и строителството/. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката 7.) сертификат OHSAS 18001:1999 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството( не представянето на сертификата не води до отстраняване на участника ) 8.) сертификат ISO 14001:2004 за мерки за опазване на околната среда. ( не представянето на сертификата не води до отстраняване на участника ) 9.) документ за членство на участника в браншови организации 10. Други документи, посочени в документацията.

Минимални Изисквания:
Да има изпълнени не по-малко от 5 /пет/ строителни обекта, подобни на предмета на обществената поръчка през последните 5 години; и др. Съгласно документацията за участие

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта при показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ.

Условия за получаване на документация за участие:
Срок за получаване на документацията за участие: до 16.00 ч. на 29.09.2008 г.
Цена на комплект конкурсна документация – 150 лв.
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за услуги и информация на гражданите" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч.
Срок за получаване на оферти: до 16.00 ч. на 29.09.2008 г.

Език на който да бъдат изготвени офертите: Български

Срок на валидност на офертите:
90 дни
от крайния срок на получаване на офертите.

Условия при отваряне на офертите:
   Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 17.15 ч. на 30.09.2008 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на Община Враца. Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 38, ал. 2 и 3 от НВМОП.

 

Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС:
по Оперативна програма «Регионално Развитие» 2007-2013 по схема BG161PO001/1.1-01/2007 "Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна образователна, социална и културна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали"

Орган, който отговаря за процедурата по обжалване:
Комисия за защита на конкуренцията,  бул."Витоша"№ 18, София 1000, тел.02 9884070

Подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

   Изискванията към участниците в процедурата, условията и критериите за оценка на предложенията са приложени в документацията за участие.

За справки и допълнителна информация: - тел. 092 624581, инж. Гриша Иванов - Директор Дирекция; Силвия Ганева н-к отдел "ОП" и Димо Рашоевски - ст. експерт В отдел "ОП".