начало » --------------------------

Архив
„Изготвяне на проучвания, одити за енергопотребление на училища в Община Враца” по проект ВG161PO001/1.1-01/2007 на ОП "РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ"

от 13.08.2008

Обявление за малка обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание на Закона за обществени поръчки и Решение № 1365/08.08.2008 на Кмета на Община Враца

ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, обявява открит конкурс: Изготвяне на проучвания, одити за енергопотребление на училища в Община Враца”, по проект ВG161PO001/1.1-01/2007 на ОП "РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ", както следва:
1.Спортно Училище „Климент Охридски” – гр. Враца, със седа-лище и адрес на управление: гр. Враца, ул. „Цар Обединител” № 9
2.Основно Училище „Св. Св. Кирил и Методий” – с. Девене, със седалище и адрес на управление с. Девене;
3.Детска ясла № 2  – гр. Враца, със седалище и адрес на управле-ние: гр. Враца, ул. „Найден Геров” №2;
4.Детска ясла № 6  – гр. Враца, със седалище и адрес на управле-ние: гр. Враца, ул. „Венелин” № 1;
5.Детска ясла № 7  – гр. Враца, със седалище и адрес на управле-ние: гр. Враца, ул. „Иван Ангелов” №2;
6.Целодневна детска градина № 13 „Вълшебница” № 7  – гр. Вра-ца, със седалище и адрес на управление: гр. Враца, ул. „Козло-дуйски бряг” № 7;
7.Целодневна детска градина № 14 – гр. Враца, със седалище и адрес на управление: гр. Враца, ул. „Дико Илиев” № 17;
8.Целодневна детска градина № 17 „Славейче” – гр. Враца, със седалище и адрес на управление: гр. Враца, ул. „Козлодуйски бряг” № 20
.

Общо количество или обем на поръчката:
Изготвяне на проучвания, одити за енергопотребление на училища в Община Враца”,  както следва:
1.Спортно Училище „Климент Охридски” – гр. Враца, със седа-лище и адрес на управление: гр. Враца, ул. „Цар Обединител” № 9
2.Основно Училище „Св. Св. Кирил и Методий” – с. Девене, със седалище и адрес на управление с. Девене;
3.Детска ясла № 2  – гр. Враца, със седалище и адрес на управле-ние: гр. Враца, ул. „Найден Геров” №2;
4.Детска ясла № 6  – гр. Враца, със седалище и адрес на управле-ние: гр. Враца, ул. „Венелин” № 1;
5.Детска ясла № 7  – гр. Враца, със седалище и адрес на управле-ние: гр. Враца, ул. „Иван Ангелов” №2;
6.Целодневна детска градина № 13 „Вълшебница” № 7  – гр. Вра-ца, със седалище и адрес на управление: гр. Враца, ул. „Козло-дуйски бряг” № 7;
7.Целодневна детска градина № 14 – гр. Враца, със седалище и адрес на управление: гр. Враца, ул. „Дико Илиев” № 17;
8.Целодневна детска градина № 17 „Славейче” – гр. Враца, със седалище и адрес на управление: гр. Враца, ул. „Козлодуйски бряг” № 20

УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изискуеми депозити и гаранции:
   Участниците внасят гаранция за участие в открития конкурс в размер на: 500 /петстотин/ лева.
При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от предложената от него стойност на договора или да представи оригинал на безусловна, неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена от българска банка в полза на възложителя, за сума в размер на 3 % от стойността на договора за срока за изпълнение на договора.

Условия и начин на финансиране:
   Финансирането ще се извърши съгласно размера на допустимите разходи на проекта  „Създаване и гарантиране на висококачествени обществени места чрез комплексно обновяване на част от образователната инфраструктура на Община Враца”, след предварително заявяване от страна на Община Враца. Разплащането с изпълнителите ще се извършва по банков път по сметка на изпълнителя, ежемесечно  от страна на възложителя на извършената ежемесечна работа и пускане на фактура от страна на изпълнителя в Министерство на Регионалното Развитие и Благоустройство в срок до 50 работни дни.

Други особени условия(когато е приложимо) 

Условия за участие:

Изисквания към кандидатите или участниците.

Изискуеми документи и информация:
1. Сертификат от Агенцията по Енергийна Ефективност за извършване на  енергийни одити, сертифициране на сгради, енергийно обследване на предприятия и предоставяне на енергоефективни услуги, съгласно Закона за енергийна ефективност;2.сертификат за качество ISO 9001:2000, 3. Заверено копие от регистъра на Агенцията по енергийна ефективност за извършване на енергийни одити и сертифициране на сгради;4. Други документи посочени в документацията

Икономически и финансови възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Опис на всички документи, съдържащи се в офертата, с подпис на управляващия/ представляващия;
2. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, с дата на издаване до 3 месеца преди датата на открития конкурс, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;3. Документ, издаден от възложителя, за закупена конкурсна документация – заверено копие;4. Документ за внесена гаранция за участие в открития конкурс – заверено копие;5. Копие от годишния баланс – заверено копие;6. Отчет за приходите и разходите на участника за последните 3 /три / години: 2005г., 2006г. и 2007г. - заверено копие; 7. Списък на основните договори , сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 8. Списък с технически правоспособен персонал ангажиран в изпълнението на поръчката, както и документи за образование и специфична професионална квалификация;9. Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинали;10. Имена и данни на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката /ако такива се предвиждат/ и дела на тяхното участие;12. Декларация за срока за изпълнение на поръчката - оригинал;13. Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал;14. Плик "Предлагана цена". Предлаганата цена, съгласно образе-ца на ценовата оферта се поставя в отделен запечатан непрозрачен плик, обозначен с надпис "Предлагана цена", който се поставя в плика с оферта-та; 15. Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие.

Възложителя отстранява от участие в процедурата участник:1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.13 от НВМОП; 2.когато са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;3. който е представил оферта, коята не отговаря на предварително обявените условия на възложителя;4. който е представил оферта, коята не отговаря на изискванията на чл.14, ал.2  от НВМОП; други документи посочени в документацията

Минимални Изисквания:
съгласно посочените в документацията

Технически възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Списък на основните договори  от подобен характер, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение, включващит стойността, датата и мястото на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;; 2.Удостоверение от Камара на лицензираните фирми за България, извършващи енергийни одити; 3. справка за специалистите, които ще бъдат ангажирани, за поръчката (по образец). Справката трябва да е придружена с професионални автобиографии и документи за образование и специфична професионална квалификация .4 списък на собствено и наето техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи) (по образец);
6.) сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството . Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката
7.)  сертификат  ISO 14001:2004 за мерки за опазване на околната среда. ( не представянето на сертификата не води до отстраняване на участника )
9.)  документ за членство на участника в браншови организации
10. Други документи, посочени в документацията.

Минимални Изисквания:
Да има изпълнени не по-малко от 5 /пет/  обекта, подобни на предмета на обществената поръчка през последните 5 години; и др.
Съгласно документацията за участие

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта при показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ.

Условия за получаване на документация за участие:
Срок за получаване на документацията за участие: до 16.00 ч. на 15.09.2008 г.
Цена на комплект конкурсна документация – 150 лв.
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за услуги и информация на гражданите" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч.
Срок за получаване на оферти: до 16.00 ч. на 15.09.2008 г.

Език на който да бъдат изготвени офертите: Български

Срок на валидност на офертите:
90 дни
от крайния срок на получаване на офертите.

Условия при отваряне на офертите:
   Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 17.15 ч. на 16.09.2008 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на II етаж на Община Враца. Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 38, ал. 2 и 3 от НВМОП.

Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС:
по Оперативна програма «Регионално Развитие» 2007-2013 по схема BG161PO001/1.1-01/2007 "Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна образователна, социална и културна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали"

Орган, който отговаря за процедурата по обжалване:
Комисия за защита на конкуренцията,  бул."Витоша"№ 18, София 1000, тел.02 9884070

Подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

   Изискванията към участниците в процедурата, условията и критериите за оценка на предложенията са приложени в документацията за участие.

За справки и допълнителна информация: - тел. 092 624581, инж. Гриша Иванов - Директор Дирекция; Силвия Ганева н-к отдел "ОП" и Димо Рашоевски - ст. експерт В отдел "ОП".