начало » --------------------------

Архив
Внедряване на мерки по енергийна ефективност на училища в община Враца

от 26.08.2008

Обявление за малка обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание на Закона за обществени поръчки и Решение № 1455/25.08.2008 на Кмета на Община Враца

ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, обявява открит конкурс: Избор на изпълнител с предмет: “Внедряване на мерки по енергийна ефективност на училища в община Враца” за една или повече обособени позиции, както следва:
 Позиция № 1:  НУ „Любен Каравелов”,  жк. „Дъбника – гр. Враца и Прогимназия „Цвета Кръстенякова”,  жк. „Дъбника – гр. Враца”;
Позиция № 2:  НУ „Иван Вазов”,  бул. „Демокрация” № 32 – гр. Враца;
Позиция № 3:  ОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, ул. „Сестри Хаджикръстеви” № 14 – гр. Враца;
Позиция № 4:  СОУ „Козма Тричков”, ул. „Антим І” №12 – гр. Враца;
Позиция № 5:  СОУ „Васил Кънчев”, ул. „Хан Аспарух” № 17 – гр. Враца;
Позиция № 6:  Езикова гимназия „Йоан Екзарх”, ул. „Цар Обединител” №9 – гр. Враца;
Позиция № 7:  Природо-математическа гимназия „Академик Иван Це-нов”, бул. „Демокрация” № 18 – гр. Враца;;
Позиция № 8:  ОУ „Св. Св. Кирил и Методий” – с. Девене;
Позиция № 9:  Детска ясла № 6, ул. „Венелин” № 1 – гр. Враца;
Позиция № 10:  Целодневна детска градина № 13 „Вълшебница”, ул. „Козлодуйски бряг” № 7 – гр. Враца;
Позиция № 11:  Целодневна детска градина № 14, ул. „Дико Илиев” № 17 – гр. Враца;
Позиция № 12:  Целодневна детска градина № 17 „Славейче”, ул. „Козлодуйски бряг” № 20 – гр. Враца.

Общо количество или обем на поръчката:
всички видове строително монтажни работи по  “Внедряване на мерки по енергийна ефективност на училища в община Враца”  са описани подробно в документацията за участие за всяка  обособена позиция:
 Позиция № 1:  НУ „Любен Каравелов”,  жк. „Дъбника – гр. Враца и Прогимназия „Цвета Кръстенякова”,  жк. „Дъбника – гр. Враца”;
Позиция № 2:  НУ „Иван Вазов”,  бул. „Демокрация” № 32 – гр. Враца;
Позиция № 3:  ОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, ул. „Сестри Хаджикръстеви” № 14 – гр. Враца;
Позиция № 4:  СОУ „Козма Тричков”, ул. „Антим І” №12 – гр. Враца;
Позиция № 5:  СОУ „Васил Кънчев”, ул. „Хан Аспарух” № 17 – гр. Враца;
Позиция № 6:  Езикова гимназия „Йоан Екзарх”, ул. „Цар Обединител” №9 – гр. Враца;
Позиция № 7:  Природо-математическа гимназия „Академик Иван Це-нов”, бул. „Демокрация” № 18 – гр. Враца;;
Позиция № 8:  ОУ „Св. Св. Кирил и Методий” – с. Девене;
Позиция № 9:  Детска ясла № 6, ул. „Венелин” № 1 – гр. Враца;
Позиция № 10:  Целодневна детска градина № 13 „Вълшебница”, ул. „Козлодуйски бряг” № 7 – гр. Враца;
Позиция № 11:  Целодневна детска градина № 14, ул. „Дико Илиев” № 17 – гр. Враца;
Позиция № 12:  Целодневна детска градина № 17 „Славейче”, ул. „Козлодуйски бряг” № 20 – гр. Враца.

УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изискуеми депозити и гаранции:
При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от предложената от него стойност на договора или да представи оригинал на безусловна, неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена от българска банка в полза на възложителя, за сума в размер на 3 % от стойността на договора за срока за изпълнение на договора. Участниците внасят гаранция за участие в открития конкурс в размер на:
За Позиция № 1:  НУ „Любен Каравелов”,  жк. „Дъбника – гр. Враца и Прогимназия „Цвета Кръстенякова”,  жк. „Дъбника – гр. Враца” – 3 500 лв. /три хиляди и петстотин лв./;
За Позиция № 2:  НУ „Иван Вазов”,  бул. „Демокрация” № 32 – гр. Враца – 2 500 лв. /две хиляди и петстотин лева/;
За Позиция № 3:  ОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, ул. „Сестри Ха-джикръстеви” № 14 – гр. Враца– 3 000 лв. /три хиляди лв./;
За Позиция № 4:  СОУ „Козма Тричков”, ул. „Антим І” №12 – гр. Враца – 23 лв. /двадесет и три лева/;
За Позиция № 5:  СОУ „Васил Кънчев”, ул. „Хан Аспарух” № 17 – гр. Враца – 44 лв. /четиридесет и четири лева;
За Позиция № 6:  Езикова гимназия „Йоан Екзарх”, ул. „Цар Обеди-нител” №9 – гр. Враца – 17лв. /седемнадесет лева/;
За Позиция № 7:  Природо-математическа гимназия „Академик Иван Ценов”, бул. „Демокрация” № 18 – гр. Враца; - 21 лв. /двадесет и един лева/
За Позиция № 8:  ОУ „Св. Св. Кирил и Методий” – с. Девене – 75лв. /седемдесет и пет лева/;
За Позиция № 9:  Детска ясла № 6, ул. „Венелин” № 1 – гр. Враца– 75лв. /седемдесет и пет лева/;
За Позиция № 10:  Целодневна детска градина № 13 „Вълшебница”, ул. „Козлодуйски бряг” № 7 – гр. Враца– 44 лв. /четиридесет и четири лева;
За Позиция № 11:  Целодневна детска градина № 14, ул. „Дико Илиев” № 17 – гр. Враца – 50лв. /петдесет лева/;
За Позиция № 12:  Целодневна детска градина № 17 „Славейче”, ул. „Козлодуйски бряг” № 20 – гр. Враца – 60лв. /шестдесет лева/.

Условия и начин на финансиране:
   Финансирането ще се извърши съгласно размера на допустимите разходи на проекта  „Създаване и гарантиране на висококачествени обществени места чрез комплексно обновяване на част от образователната инфраструктура на Община Враца”, след предварително заявяване от страна на Община Враца. Разплащането с изпълнителите ще се извършва по банков път по сметка на изпълнителя, ежемесечно след актуване от страна на възложителя на извършената ежемесечна работа и пускане на фактура от страна на изпълнителя в Министерство на Регионалното Развитие и Благоустройство в срок до 50 работни дни.

Други особени условия(когато е приложимо) 

Условия за участие:

Изисквания към кандидатите или участниците.

Изискуеми документи и информация:
   да притежава Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: Първа група – строежи от високото стройтелство, прилежащата му инфраструктура,  строежи от четвърта категория съгласно чл.5, ал.6 от ПРВВЦПРС и Пета група – отделни видове строителни и монтажни работи ( съгласно позиция 45 «Строителство» на Националната класификация на икономическите дейности).

Икономически и финансови възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Опис на всички документи, съдържащи се в офертата, с подпис на управляващия/ представляващия;
2. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, с дата на издаване до 3 месеца преди датата на открития конкурс, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;3. Документ, издаден от възложителя, за закупена конкурсна документация – заверено копие;4. Документ за внесена гаранция за участие в открития конкурс – заверено копие;5. Копие от годишния баланс – заверено копие;6. Отчет за приходите и разходите на участника за последните 3 /три / години: 2005г., 2006г. и 2007г. - заверено копие; 7. Списък на основните договори , сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 8. Списък с технически правоспособен персонал ангажиран в изпълнението на поръчката, както и документи за образование и специфична професионална квалификация;9. Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинали;10. Имена и данни на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката /ако такива се предвиждат/ и дела на тяхното участие;12. Декларация за срока за изпълнение на поръчката - оригинал;13. Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал;14. Плик "Предлагана цена". Предлаганата цена, съгласно образеца на ценовата оферта се поставя в отделен запечатан непрозрачен плик, обозначен с надпис "Предлагана цена", който се поставя в плика с оферта-та; 15. Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие.

Възложителя отстранява от участие в процедурата участник:1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 о ЗОП; 2.когато са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;3. който е представил оферта, коята не отговаря на предварително обявените условия на възложителя;4. който е представил оферта, коята не отговаря на изискванията на чл.57 от ЗОПдруги документи посочени в документацията.

Минимални Изисквания:
   Професионалната дейност от застрахователната полица на «Застраховката за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството» да отговаря на предмета на поръчката и да е в сила минимум 90 дни след изтичане срока за валидност на офертата и др.

Технически възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Списък на основните договори за строителство от подобен характер, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение, включващит стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;; 2.Удостоверение от Камара на Строителите; 3. Сертификати  удостоверяващи качеството на използваните материали;
3.) справка за инженерно-техническия състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката (по образец). Справката трябва да е придружена с професионални автобиографии и документи за образование и специфична професионална квалификация . При участие за повече от едина позиция, справката се попълва за всека  по отделно.
4.) справка за изпълнителския състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката, придружен с документи за специфична професионална квалификация, изискваща се от естеството на видовете работи, необходими за изпълнението на този строеж. При участие за повече от едина позиция, справката се попълва за всека  по отделно.
5.) списък на собствено и наето техническо оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи) (по образец);
6.) сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството /в проектирането и строителството/. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката
7.) сертификат OHSAS 18001:1999 за внедрена система за безопасни условия на труд  в строителството( не представянето на сертификата не води до отстраняване на участника )
8.) сертификат  ISO 14001:2004 за мерки за опазване на околната среда. ( не представянето на сертификата не води до отстраняване на участника )
9.)  документ за членство на участника в браншови организации
10. Други документи, посочени в документацията.

Минимални Изисквания:
   Да има изпълнени не по-малко от 5 /пет/ строителни обекта, подобни на предмета на обществената поръчка през последните 5 години; и др.
Съгласно документацията за участие

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта при показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ.

Условия за получаване на документация за участие:
Срок за получаване на документацията за участие: до 16.00 ч. на 25.09.2008 г.
Цена на комплект конкурсна документация – 150 лв.
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за услуги и информация на гражданите" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч.
Срок за получаване на оферти: до 16.00 ч. на 25.09.2008 г.

Език на който да бъдат изготвени офертите: Български

Срок на валидност на офертите:
90 дни
от крайния срок на получаване на офертите.

Условия при отваряне на офертите:
   Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 17.15 ч. на 26.09.2008 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на II етаж на Община Враца. Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 38, ал. 2 и 3 от НВМОП.

Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС:
   по Оперативна програма «Регионално Развитие» 2007-2013 по схема BG161PO001/1.1-01/2007 "Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна образователна, социална и културна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали"

Орган, който отговаря за процедурата по обжалване:
Комисия за защита на конкуренцията,  бул."Витоша"№ 18, София 1000, тел.02 9884070

Подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

   Изискванията към участниците в процедурата, условията и критериите за оценка на предложенията са приложени в документацията за участие.

За справки и допълнителна информация: - тел. 092 624581, инж. Гриша Иванов - Директор Дирекция; Мая Никовска - Директор Дирекция; Силвия Ганева н-к отдел "ОП" и Димо Рашоевски - ст. експерт В отдел "ОП".