начало » --------------------------

Архив
Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на училища в община Враца

от 05.08.2008

Обявление за обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание чл.7, т.1-4 от Закона за обществени поръчки и Решение № 1343/31.07.2008 на Кмета на Община Враца

ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, обявява открит конкурс: „Доставка и монтаж на обзавеждане, компютърно и друго  и оборудване и гимнастически уреди за училища в община Враца по обособени позиции”.

Общо количество или обем на поръчката:
Видовете стоки и артикули от обзавеждането и оборудването са подробно описани в документацията за участие. Прогнозна стойност 372478 лв.

УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на: 2700 лв. за обособена позиция № 1;  - 700 лв. за обособена позиция № 2;  - 50 лв. за обособена позиция № 3. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на договора, вносима преди подписването на договора. Паричната сума се внася в касата на общината в "Център за услуги и информация на гражданите" или по сметка на Община Враца: IВАN на Община Враца: ВG13UBBS80023300146537/ ВIС: UBBSBGSF при ТБ"ОББ" - клон Враца. 

Условия и начин на финансиране:
   Финансирането се осъществява съгласно условията на Национална програма „Оптимизация на училищната мрежа” към МОН.

Други особени условия(когато е приложимо): 

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 отЗОП; 2.за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2  и ал.5 от ЗОП;3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП.

 Условия за участие:

Изисквания към кандидатите или участниците.

Изискуеми документи и информация:
1.Списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Документ за регистрация на участника - заверено копие, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език;3. Удостоверение за актуално състояние, с дата на издаване до 3 месеца преди датата на откритата процедура – оригинал или нотариално заверено копие; 4. Документ за закупена документация - заверено копие; 5.Документ за внесена гаранция за участие - заверено копие; 6.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинал; 7.Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако се предвиждат такива; 8.Всички изброени документи, без тези по т. 4 и т.5 следва да представят и подизпълнителите, ако участникът предвижда такива; 9. Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал; 10. Подписан и подпечатан образец на договор;11. Плик "Предлагана цена", съдържащ ценовата оферта, съгласно образеца към документацията ; 12.Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие.

Икономически и финансови възможности:
Изискуеми документи и информация:

Минимални Изисквания:
Съгласно документацията за участие

Технически възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Списък на основните договори за доставки на обзавеждане и/или оборудване от подобен характер, извършени през последните 3 години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение;2. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоката с техническите спецификации; 3. Справка-декларация, за притежаваните от участника транспортни средства с оглед възможността му за извършване на доставки франко мястото на изпълнение на поръчката; 4.Списък на лицата, които ще извършват съответните действия по изпълнение на договора, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 5.Каталог(без цени) със снимки и технически характеристики на предлаганото от участника обзавеждане или оборудване;6. Други документи, посочени в документацията за участие.

Минимални Изисквания:
Съгласно документацията за участие

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта при показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ.

Условия за получаване на документация за участие:
Срок за получаване на документацията за участие: до 16.00 ч. на 23.09.2008 г.
Цена на комплект конкурсна документация – 150 лв.
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за услуги и информация на гражданите" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч.
Срок за получаване на оферти: до 16.00 ч. на 23.09.2008 г.

Език на който да бъдат изготвени офертите: Български

Срок на валидност на офертите:
90 дни
от крайния срок на получаване на офертите.

Условия при отваряне на офертите:
   Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 17.15 ч. на 24.09.2008 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на Община Враца. Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал. 3 и 4 от ЗОП.

Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС:
НЕ

Орган, който отговаря за процедурата по обжалване:
Комисия за защита на конкуренцията,  бул."Витоша"№ 18, София 1000, тел.02 9884070

Подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

   Изискванията към участниците в процедурата, условията и критериите за оценка на предложенията са приложени в документацията за участие.

За справки и допълнителна информация: - тел. 092 622400, Полина Кръстева - ст. юрисконсулт.