начало » --------------------------

Архив
Избор на строителен надзор на инвестиционния проект „Изграждане на клетки 2.1 и 2.2 към Регионално депо за твърди битови отпадъци от Община Враца и Община Мездра”

от 30.12.2008

Обявление за обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание на Закона за обществени поръчки и Решение № 2476/30.12.2008 на Кмета на Община Враца

ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, обявява открит конкурс: " Осъществяване на консултантски услуги – строителен надзор, оценяване на съответствието на всички части на инвестиционните проекти и изготвяне на технически паспорт на обект: Инвестиционния проект „Изграждане на клетки 2.1 и 2.2 към Регионално депо за твърди битови отпадъци от Община Враца и Община Мездра”

Общо количество или обем на поръчката:
съгласно документацията за участие

УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 1000.00 лв. /хиляда лева/; Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на договора без ДДС, вносима преди подписването на договора. Паричната сума се внася по банковата сметка на Община Враца:IBAN на Община Враца: BG13UBBS80023300146537/ BIC: UBBSBGSF  при ТБ"ОББ" - клон Враца. 

Условия и начин на финансиране:
   Финансирането на обекта е по Оперативна програма "Околна среда 2007-2013" съгл. Договор за финансиране с УО по ОП "ОС", Договор за обществена поръчка част от настоящата обществена поръчка.

Други особени условия(когато е приложимо):  Условията на настоящата обществена поръчка са съгласно изискванията на  Договора за финансиране с УО по ОП "ОС 2007-2013год."

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:
Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 отЗОП; 2.за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2  и ал.5 от ЗОП;3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП.

 Условия за участие:

Изисквания към кандидатите или участниците.

Изискуеми документи и информация:
а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран:
- за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс;
- за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;
- за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;
- за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс;
- за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс.
б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност.
в) Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.
г) Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си.
д) Участникът да не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Под определена професия или дейност се разбира проектант, съгласно изискванията на българското законодателство и съгласно изискванията на законодателството на държавата, в която е извършено нарушението.
е) Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс , установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен.
ж) Участникът да няма член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, който да е свързано лице по смисъла на §1 от Закона за държавния служител с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация.
“Свързани лица” по смисъла на §1 от Закона за държавния служител са:
- съпрузите или лицата, които се намират във фактическо съжителство, роднините по права линия - без ограничения, по съребрена линия - до четвърта степен включително, и роднините по сватовство - до втора степен включително;
- лицата, едното от които участва в управлението на дружество, в което другото лице притежава акции или дялове;
- съдружниците;
- дружество и лице, което участва в управлението на дружеството или притежава повече от 5 (пет) на сто от дяловете и акциите, издадени с право на глас в дружеството;
- лицата, едното от които е направило дарение в полза на другото.
Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
“Административни изисквания съгласно Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности”
а) По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 93, ал. 1 от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности.
б) По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 94 от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности.
в) По отношение на участника да не е наложено наказание на основание на чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности.”

Икономически и финансови възможности:
Изискуеми документи и информация:
1. Банкова атестация/банково удостоверение от обслужващата банка, че участникът е коректен клиент;
2. Годишен баланс и отчет за приходите и разходите (или други документи с еквивалентна доказателствена стойност, доказващи финансовия резултат и оборота) за последните 3 (три) години, а именно: през 2006, 2007 и 2008 година – копия подписани и подпечатани на всяка страница;
3. Доказателства, че кандидата отговаря на финансовите изисквания за годишен оборот не по-малко от 100 000 лв общо за последните 3 (три) години от строителен надзор и/или инвеститорски контрол в областта на екологичната инфраструктура по обекти финансирани по линия на МОСВ (ПУДООС, ОП, ФАР, ИСПА, други) под формата на Декларация в свободен текст за оборота САМО на услуги, отговарящи на изискванията, за последните три (3) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; В декларацията следва да бъдат посочени възложители, стойности на договорите, както и координати на възложителите за проверка;
4. Доказателства, че кандидата отговаря на финансовите изисквания за минимум 5 броя обществени поръчки по осъществяване на инвеститорски контрол и/или строителен надзор в областта на екологичната инфраструктура по обекти финансирани по линия на МОСВ (ПУДООС, ОП, ФАР, ИСПА и други) под формата на Декларация в свободен текст за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката, придружена със:
- Списък, на договорите, изпълнени от кандидата само за услуги с отговарящи на горните изисквания, изпълнени през последните три години, включително стойностите на договорите, датите и възложителите на услугите, както и информация за Възложителите и техни координати за проверка;
Забележки: Участникът следва подробно да опише посочените договори, включително извършените дейности, стойности на договорите, дати и възложители и да подкрепи написаното с доказателства.
Като доказателства могат да се представят извлечения от договори или референции от клиенти, от които е видно предмета и техническите параметри на съответния проект, обхвата и обема на работа, стойността на договора и датата на започване и приключване на работата по него. Информацията по б. м) и б. н) следва да дава информация САМО в удостоверение, че кандидата отговаря на минималните Финансови изисквания.

Минимални Изисквания:
1. Участникът трябва да е реализирал общо печалба през последните 3 (три) години, а именно: през  2006, 2007 и 2008 година.
2. Годишният оборот на участника общо за последните 3 (три) години, а именно:2006, 2007 и 2008 година, от извършване на консултантска дейност по Строителен надзор и/или Инвеститорски контрол в областта на екологичната инфраструктура по обекти финансирани по линия на МОСВ (ПУДООС, ОП, ФАР, ИСПА, други) да е не е по-малко от 100 000 Лева (сто хиляди лева).
3. Участникът трябва да докаже, че е бил изпълнител по минимум 5 броя обществени поръчки по осъществявване на строителен надзор и/или инвеститорски контрол в областта на екологичната инфраструктура по обекти финансирани по линия на МОСВ (ПУДООС, ОП, ФАР, ИСПА, други). 

Технически възможности:
Изискуеми документи и информация:
1. информация за средния годишен брой на наетите на трудов договор експерти на участника, имащи квалификация и правоспособност да оценяват съответствието на инвестиционните проекти и да извършват строителен надзор - за всяка от последните три (3) години;
2. Д-ва, че кандидата притежава вписан в регистъра на МРРБ лиценз издаден от МРРБ да извършва строителен надзор на основание чл.166 ал.(2) от ЗУТ;
3. Референции / препоръки за изпълнението на поръчки, с подобен предмет като настоящата поръчка през последните три години, като са посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които Възложителят може да получи допълнителна информация;

Минимални Изисквания:
1.Участникът трябва да покаже, че има поне 10 (десет) правоспособни физически лица за упражняване на строителен надзор;
2.Участникът трябва да докаже, че притежава вписан в регистъра на МРРБ лиценз издаден от МРРБ да извършва строителен надзор  на основание чл. 166 ал.(2) от ЗУТ; 

Специфични Изисквания:
Участникът следва да притежава лиценз издаден от МРРБ за извършване на строителен надзор, съгл. чл. 166, ал. 2 от ЗУТ

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта при показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ.

Условия за получаване на документация за участие:
Срок за получаване на документацията за участие: до 17.00 ч. на 20.02.2009 г.
Цена на комплект конкурсна документация – 200 лв.
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за услуги и информация на гражданите" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч. Документацията може да бъде изпратена по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена сума. Стойността на документацията се превежда по сметка на Община Враца: IBAN: BG48UBBS80028413872805, BIC: UBBSBGSF , ВИД ПЛАЩАНЕ: 448090 - при "ОББ" АД - клон Враца
Срок за получаване на оферти: до 17.00 ч. на 23.02.2009 г.

Език на който да бъдат изготвени офертите: Български

Срок на валидност на офертите:
90 дни
от крайния срок на получаване на офертите.

Условия при отваряне на офертите:
   Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 10.0 ч. на 24.02.2009 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на Община Враца. Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал. 3 и 4 от ЗОП. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.

Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС:
Инвестиционен проект "Изграждане на клетки 2.1 и 2.2 към Регионално депо за твърди битови отпадъци от Община Враца и Община Мездра" по Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 год". "

Орган, който отговаря за процедурата по обжалване:
Комисия за защита на конкуренцията,  бул."Витоша"№ 18, София 1000, тел.02 9884070

Подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

   Изискванията към участниците в процедурата, условията и критериите за оценка на предложенията са приложени в документацията за участие.

За справки и допълнителна информация: - тел. 092 624581,  Димо Рашоевски - ст. експерт В отдел "ОП".