начало » --------------------------

Архив
„Избор на ръководител на инфраструктурен проект “Изграждане на клетки 2.1 и 2.2 към Регионално депо за твърди битови отпадъци от Община Враца и Община Мездра”

от 30.12.2008

Обявление за обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание на Закона за обществени поръчки и Решение № 2474/30.12.2008 на Кмета на Община Враца

ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, обявява открит конкурс: "Избор на ръководител на инфраструктурен проект “Изграждане на клетки 2.1 и 2.2 към Регионално депо за твърди битови отпадъци от Община Враца и Община Мездра”, който следва да организира и ръководи разработвенето на проекта и свързаните с него документи, да осъществява техническото, административното и финансово управление на проекта и др. дейности, подробно описани в документацията за участие.

Общо количество или обем на поръчката:
съгласно документацията за участие

УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 1000.00 лв. /хиляда лева/; Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на договора без ДДС, вносима преди подписването на договора. Паричната сума се внася по банковата сметка на Община Враца:IBAN на Община Враца: BG13UBBS80023300146537/ BIC: UBBSBGSF  при ТБ"ОББ" - клон Враца. 

Условия и начин на финансиране:
   Финансирането на обекта е по Оперативна програма "Околна среда 2007-2013" съгласно Договор за финансиране с УО по ОП "ОС" и клаузите на проекто -договора в документацията за участие за настоящата обществена поръчка.

Други особени условия(когато е приложимо):  Условията на настоящата обществена поръчка са съгласно изискванията на  Договора за финансиране с УО по ОП "ОС 2007-2013год."

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:
Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 отЗОП; 2.за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2  и ал.5 от ЗОП;3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП.

 Условия за участие:

Изисквания към кандидатите или участниците.

Изискуеми документи и информация:
а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран:
- за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс;
- за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;
- за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;
- за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс;
- за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс.
б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност.
в) Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.
г) Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си.
д) Участникът да не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Под определена професия или дейност се разбира проектант, съгласно изискванията на българското законодателство и съгласно изискванията на законодателството на държавата, в която е извършено нарушението.
е) Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс , установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен.
ж) Участникът да няма член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, който да е свързано лице по смисъла на §1 от Закона за държавния служител с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация.
“Свързани лица” по смисъла на §1 от Закона за държавния служител са:
- съпрузите или лицата, които се намират във фактическо съжителство, роднините по права линия - без ограничения, по съребрена линия - до четвърта степен включително, и роднините по сватовство - до втора степен включително;
- лицата, едното от които участва в управлението на дружество, в което другото лице притежава акции или дялове;
- съдружниците;
- дружество и лице, което участва в управлението на дружеството или притежава повече от 5 (пет) на сто от дяловете и акциите, издадени с право на глас в дружеството;
- лицата, едното от които е направило дарение в полза на другото.
Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
“Административни изисквания съгласно Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности”
а) По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 93, ал. 1 от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности.
б) По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 94 от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности.
в) По отношение на участника да не е наложено наказание на основание на чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности.”

Икономически и финансови възможности:
Изискуеми документи и информация:
1. Банкова атестация/банково удостоверение от обслужващата банка, че участникът е коректен клиент;
2. Годишен баланс и Отчет за приходите и разходите (или други документи с еквивалентна доказателствена стойност, доказващи финансовия резултат и оборота) за последните 3 (три) години, а именно: през 2006, 2007 и 2008 година – копия подписани и подпечатани на всяка страница;
3. Информация под формата на Декларация за доходите на участника за 2008 год. в удостоверение на минимално финансово изискване за минимум 50% от доходите за 2008 год. да са от извършване на консултантски услуги в областта на изграждането на екологична инфраструктура.

Минимални Изисквания:
1. Участникът трябва да е реализирал общо печалба през последните 3 (три) години, а именно: през  2006, 2007 и 2008 година.
2. Общия годишен оборот на участника за последните 3 (три) години, а именно: 2006, 2007 и 2008 година, да е не е по-малко от 100 000 Лева (сто хиляди лева).
3. Участникът трябва да докаже, че минимум 40% от доходите му за 2008 година са от извършване на консултантски услуги в областта на изграждане на екологична инфраструктура. 

Технически възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Доказателства за подготовка на минимум 2 броя Инвестиционни проекти (в т.ч. Апликационни форми; Инвестиционни предложения и други еквивалентни) за финансиране от международни или национални финансови източници (донори) на инфраструктурни проекти в областта на екологичната инфраструктура в който делът на индивидуалният кандидат или член на обединението/консорциума е бил поне 40%. (Договори, референции и др.)
2. доказателства за опит на кандидата по управлението на проекти финансирани от международни донорски организации един или повече договори, в които делът на индивидуалния кандидат или негов представител или член на обединението/консорциума е бил поне 40%, в областта на консултирането;
3. доказателства за поне 2 (два) договора, изпълнени през последните три години, в които делът на индивидуалния участник или член на обединението/консорциума е бил поне 40%, и в рамките, на който кандидатът е изготвил тръжна документация за избор на изпълнител на строителни работи с инвестиционна стойност над 5 000 000 лева съгласно българското законодателство или на база на Общите договорни условия за строителство на ФИДИК ("Червена книга", 1999 г.) или еквивалентни договорни условия;
4. Автобиография – Образец 6 с приложенията към нея и Декларация – Образец 7 само на кандидата за Ръководител на проекта;
Забележки: Участникът следва подробно да опише посочените проекти, включително извършените дейности, стойности на договорите, дати и възложители и да подкрепи написаното с доказателства.
Като доказателства могат да се представят извлечения от договори или референции от клиенти, от които е видно предмета и техническите параметри на съответния проект, обхвата и обема на работа, стойността на договора и датата на започване и приключване на работата по него или други документи с еквивалентна доказателствена стойност. Да са посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които Възложителят може да получи допълнителна информация.

Минимални Изисквания:
а) Кандидатът трябва да покаже, че притежава опит в:
1.Подготовка на минимум 2 броя Инвестиционии проекти (в т.ч. Апликациони форми; Инвестиционни предложения и други еквивалентни) за финансиране от международни или национални финансови източници (донори) на инфраструктурни проекти в областта на екологичната инфраструктура. Същите следва да бъдат доказани чрез Договори, референции и други еквивалентни документи;
2.Управлението на минимум 1 проект финансиран от Международни и/или национални финансови източници (донорски организации);
3.Подготовка на минимум 2 (два) бр. тръжно досие за строителство и/или реконструкция в областта на екологичната инфраструктура, съгласно българското законодателство или общите договорни условия на ФИДИК (Червена книга, 1999) или еквивалентни договорни условия - успешно изпълнение през последните три години на поне 2 (два) договора, в който делът на индивидуалния участник или член на обединението/консорциума е бил поне 40%, и в рамките, на който участникът е изготвил тръжна документация за избор на изпълнител на строителни работи с инвестиционна стойност над 5 000 000 Лева съгласно българското законодателство за обществените поръчки или на база на Общите договорни условия за строителство на ФИДИК ("Червена книга", 1999 г) или еквивалентни договорни условия. За изпълнен се счита договор, по който има одобрение на финален доклад или равностоен документ, издаден от съответния възложител;
4.Ръководителят на инфраструктурния проект следва да отговаря на следните изисквания:
- да има завършена минимална образователна степен “магистър” в област на висшето образование, свързана с естеството на проекта – (строителен, машинен, ВиК инженер, други еквивалентни);
- да има най-малко 5 години професионален опит, от които не по-малко от 3 години опит в областта на управлението на проекти;
- да притежава технически познания в областта на съответния сектор – (управление на отпадъци, ВиК строителство, други еквивалентни);
- да притежава познания относно нормативните актове, действащи в съответния инфраструктурен сектор и в строителството, включително по отношение на обществените поръчки и държавните помощи; 

Специфични Изисквания:

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта при показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ.

Условия за получаване на документация за участие:
Срок за получаване на документацията за участие: до 17.00 ч. на 17.02.2009 г.
Цена на комплект конкурсна документация – 200 лв.
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за услуги и информация на гражданите" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч. Документацията може да бъде изпратена по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена сума. Стойността на документацията се превежда по сметка на Община Враца: IBAN: BG48UBBS80028413872805, BIC: UBBSBGSF , ВИД ПЛАЩАНЕ: 448090 - при "ОББ" АД - клон Враца
Срок за получаване на оферти: до 17.00 ч. на 18.02.2009 г.

Език на който да бъдат изготвени офертите: Български

Срок на валидност на офертите:
90 дни
от крайния срок на получаване на офертите.

Условия при отваряне на офертите:
   Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 10.0 ч. на 19.02.2009 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на Община Враца. Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал. 3 и 4 от ЗОП. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.

Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС:
Инвестиционен проект "Изграждане на клетки 2.1 и 2.2 към Регионално депо за твърди битови отпадъци от Община Враца и Община Мездра" по Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 год". "

Орган, който отговаря за процедурата по обжалване:
Комисия за защита на конкуренцията,  бул."Витоша"№ 18, София 1000, тел.02 9884070

Подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

   Изискванията към участниците в процедурата, условията и критериите за оценка на предложенията са приложени в документацията за участие.

За справки и допълнителна информация: - тел. 092 624581,  Димо Рашоевски - ст. експерт В отдел "ОП".