РАЗДЕЛ II: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1) ОПИСАНИЕ |
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Основен ремонт на тротоари в гр. Враца |
|
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка) |
Строителство |
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите |
Място на изпълнение на строителството: гр. Враца |
Код NUTS: BG313 |
|
|
II.1.3) Кратко описание на поръчката
Основен ремонт на тротоари в гр. Враца по шест обособени позиции, както следва: Позиция № 1: Основен ремонт на тротоари на ул. "Христанчо Матов"; Позиция № 2: Основен ремонт на тротоари на ул. "Вестител"; Позиция № 3: Основен ремонт на тротоари на ул. "Тодорини кукли"; Позиция № 4: Основен ремонт на тротоари на ул. "Мито Цветков"; Позиция № 5: Основен ремонт на тротоари на ул. "Хаджи Димитър"; Позиция № 6: Основен ремонт на тротоари на ул. "Христо Ботев"; |
|
II.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
|
Основен код |
Допълнителен код (когато е приложимо) |
Основен предмет на поръчка |
45233161 |
|
|
|
II.1.5) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции) |
ДА |
Ако да, офертите трябва да бъда подадени (отбележете само едно)
за една или повече обособена позиция |
|
II.1.6) Ще бъдат приемани варианти
|
II.2) КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ НА ПОРЪЧКАТА |
II.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Съгласно приложени към документацията за участие количествени сметки и одобрен работен проект |
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
(в цифри):
или от до валута |
|
II.2.2) Опции (когато са приложими) |
НЕ |
|
Ако да, описание на тези опции: |
Опциите се предвижда да се използват:
след месеца или дни от сключване на договора (ако е известно)
Брой на възможните повторения (ако има такива): или между: и
В случай на повторение, прогнозен график (ако е известно)
след месеца или дни от сключване на договора. |
|
II.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок за изпълнение в месеци или дни (от сключване на договора) - 2 месеца
или
Начална дата __________
крайна дата на изпълнението __________ |
|
РАЗДЕЛ III: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1) УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА
III.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (ако е приложимо)
Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на: За позиция № 1 - 1200 лв. (хиляда и двеста лева); за позиция № 2 - 1500 лв. (хиляда и петстотин лева); за позиция № 3 - 1000 лв. (хиляда лева); за позиция № 4 - 140 лв. (сто и четиридесет лева); за позиция № 5 - 800 лв. (осемстотин лева); за позиция № 6 - 4000 лв. (четири хиляди лева); Когато е учредена банкова гаранция за участие, тя трябва да е със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 5% от стойността на договора без ДДС, вносима преди подписването на договора. Паричната сума се внася по банковата сметка на Община Враца:IBAN на Община Враца: BG13UBBS80023300146537/ BIC: UBBSBGSF при ТБ"ОББ" - клон Враца. |
|
III.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Разплащането за извършените строителни работи ще става по банков път, след осигуряване на финансиране, след представяне на двустранно оформен Акт - образец 19 и оригинална фактура, съгласно клаузите на проекто-договора в документацията. |
|
III.1.4) Други особени условия (когато са приложими) |
НЕ |
|
III.2) УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ
III.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация:
1.Опис на всички документи в офертата; 2. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;3. Документ за закупена документация - заверено копие;4.Документ за внесена гаранция за участие - оригинал; 5.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинали; 6.Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако се предвиждат такива; 7.Всички изброени документи, без тези по т. 3 и т.4 следва да представят и подизпълнителите, ако участникът предвижда такива; 8. Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал; 9. Декларация, че е спазено изискването за минимална цена на труда; 10. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 11. Плик "Предлагана цена", съдържащ ценовата оферта, съгласно образеца към документацията ; 12. Подписан и подпечатан образец на договор;13. Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие. |
|
III.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация
1.Заверено копие от годишния баланс за 2008 г.; 2. Отчет за приходите и разходите на участника за 2008 г.- заверено копие; 3. Копие от валидна застраховка за професионална отговорност по реда на Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството - заверено копие; 4. Информация за оборота на строителство от подобен характер, изпълнено през последните три години (2006 г., 2007 г. и 2008 г.). |
Минимални изисквания (когато е приложимо):
1. Годишният финансов резултат на участника за 2008 г. да бъде положителен |
|
III.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация
1.Списък на договорите за строителство от подобен характер, изпълнени през последните пет години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.Списък на техническите лица, включително и тези, отговарящи за контрола на качеството; 3. Списък на техническото оборудване (машини и съоръжения), с което участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка; 4.Удостоверение, че участника е вписан в Централен професионален регистър на строителя за категория, съответстваща на обекта на поръчката - заверено копие; 5. Други документи, посочени в документацията за участие. |
Минимални изисквания (когато е приложимо):
1.Участникът да е бил главен изпълнител на поне два договора за СРР с подобен предмет и стойност, изпълнени през последните три години - доказва се с копия от самите договори и препоръки за изпълнението им, включващи информация дали са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2.Участникът да разполага минимум със следното собствено или наето специализирано оборудване: - фугорез; - къртач; - бандажен вибрационен валяк; - вибрационна плоча. |
|
III.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо) |
НЕ |
|
III.3) СПЕЦИФИЧНИ УСЛОВИЯ ПРИ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ ЗА УСЛУГИ |
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
IV.1) Вид процедура
|
IV.2) КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ |
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите (моля, отбележете приложимото)
|
IV.2.2) Ще се използва електронен търг |
НЕ |
|
IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ |
IV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
НЕ |
Ако да, посочете къде:
Номер на обявлението в ДВ ______ от __________ |
|
IV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 30.04.2009 г. Час (чч:мм): 17:00 |
Ако да, цена (в цифри): 50 валута: BGN |
Условия и начин за плащане:
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за услуги и информация на гражданите" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч. Документацията може да бъде изпратена по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведената сума. Стойността на документацията се превежда по сметка на Община Враца: IBAN: BG48UBBS80028413872805, BIC: UBBSBGSF , Вид плащане: 448090 - при "ОББ" АД - клон Враца |
|
IV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Дата: 07.05.2009 г. Час (чч:мм): 17:00 |
|
IV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие
|
IV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
До __________ или в месеца или дни - 90 дни (от крайния срок за получаване на оферти) |
|
IV.3.8) Условия при отварянето на офертите
Дата |
08.05.2009 г. Час (чч:мм) 10:00 |
Място |
Заседателната зала на Община Враца |
|
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите (когато е приложимо) ДА |
Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 38, ал. 2 и 3 от НВМОП, както и при отваряне на ценовите оферти. Представителите на участника се допускат след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни. |
|
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо) |
НЕ |
|
VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС |
НЕ |
|
VI.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Процедурата е открита с Решение № 680/08.04.2009 г. на Кмета на Община Враца |
|
VІ.4) Процедури по обжалване |
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование:
Комисия за защита на конкуренцията |
Адрес:
бул."Витоша" № 18 |
Град:
София |
Пощенски код:
1000 |
Държава:
България |
Електронна поща:
|
Телефон:
02 9884070 |
Интернет адрес (URL):
|
Факс:
02 9807315 |
|
|
VI.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3) Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Жалби се подават по реда и в сроковете посочени в чл. 120 от ЗОП. |
|
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
|