начало » --------------------------

Архив
малка обществена поръчка - Основен ремонт на покриви и вътрешен ремонт на кухня на обществени сгради в гр. Враца

от 21.05.2009

Обявление за малка обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание чл.7, т.1-4 от Закона за обществени поръчки и Решение № 1138/21.05.2009 г. на Кмета на Община Враца

ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, обявява открит конкурс: Основен ремонт на покриви и вътрешен ремонт на кухня на обществени сгради в гр. Враца по четири обособени позиции, както следва: Позиция № 1: Основен ремонт на покрива на Център за работа с деца (бивше СОУ "Христо Ботев - база 2); Позиция № 2: Основен ремонт на покрива на физкултурен салон на ПМГ "Акад. Иван Ценов";  Позиция № 3: Основен ремонт на покрива на ОУ "Васил Левски";  Позиция № 4: Вътрешен ремонт на кухня на ЦДГ № 13 "Вълшебница".

 

Решение №1297/12.06.2009

 На основание чл. 24, ал.1, т. 5  от Наредбата за възлагане на малки обществени по-ръчки (Приета с ПМС 249/17.09.2004 г. обн. ДВ, бр. 84 от 27.09.2004 г.), във връзка с пис-мо № 7400-667/08.06.2009 г. на Супервайзъра на Проект №  КIDSF-GA-007C/02  „Прила-гане на мерки за енергийна ефективност в обществени сгради”  на Министерство на ико-номиката и енергетиката на Република България   и  Споразумение между Министерство на икономиката и  енергетиката и Община Враца от 09.09.2008 г., в качеството й на  трето ползващо се лице и след като съобразих действието на принципите  за разумност и ефек-тивност при разходването на публични финанси
 
РЕШИХ:

  Прекратявам процедурата за възлагане на обществена поръчка чрез открит конкурс по НВМОП  с предмет: „Основен ремонт на покриви и вътрешен ремонт на кухня на обществени сгради по четири обособени позиции”, открита с Решение № 1138 от 21.05.2009 г.  в частта  за  Позиция №3 „Основен ремонт на покрива на ОУ „Васил Левски” гр. Враца със следните мотиви:

          По силата на подписано Споразумение  за безвъзмездно предоставяне на средства за изпълнение на Пилотен проект за реконструкция на общинско  улично осветление, склю-чено  между Европейската банка за възстановяване и развитие (ЕБВР) като Администра-тор на безвъзмездните средства от Международен фонд „Козлодуй”,  Община Враца е тре-то ползващо се лице спрямо получателя на средствата - Министерство на икономиката и енергетиката.
         В хода на изпълнение на строителните дейности по проекта в обект  ОУ”Васил Левс-ки” в гр. Враца по надлежен ред, при съставени актове и протоколи по време на строител-ството,  е установена необходимост от извършване на основен ремонт на покрива на сгра-дата на училището за сметка на собственика Община Враца.  Целесъобразността на разхо-да и процедурата по подбор на изпълнител е  била  обоснована от  нормите, визирани в НАРЕДБА № РД-16-296 ОТ 1 АПРИЛ 2008 Г. ЗА ЕНЕРГИЙНИТЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ОБЕКТИТЕ. Необходимите  средства са били предвидени в капиталовата програма на Община Враца, респ. заложени  в бюджета за 2009 г.   При така съществуващите факти с правно значение  е постановено  Решение № 1138/21.05.2009 г. на възложителя – Кмета на Община Враца  за откриване на процедура по НВМОП – Открит конкурс с  обособена по-зиция № 3 „Основен ремонт на покрива на ОУ „Васил Левски”.
        Налице е обаче промяна в обстоятелствата към настоящия момент, тъй като в  хода на изпълнението на договора за прилагане на мерки за енергийна ефективност в обществени сгради по Проект  №  КIDSF-GA-007C/02 е постигнато съгласие за  изпълнение на допъл-нителни СМР, касаещи  покривната топло и хидроизолация в  обект ОУ „Васил Левски” гр. Враца.  Средствата за довършителните и нововъзникнали  СМР-та  ще се осигурят за сметка на финансирането от  МФ”Козлодуй”.  Същите видове СМР са залегнали  в техни-ческата спецификация на обявената обществена поръчка по позиция № 3, което обоснова-ва отпадането на нуждата от възлагането им. 
         Предвид изложените фактически обстоятелства,  за Община Враца отпада необходи-мостта от провеждането на процедура по възлагане на договор за строителство  по отно-шение на обособена позиция № 3 „Основен ремонт на покрива на ОУ „Васил Левски” гр. Враца.

 

Общо количество или обем на поръчката:
Съгласно приложените в документацията Количествени сметки. При финансов остатък от предвидения бюджет, възложителят може да  възложи чрез процедура на договаряне по НВМОП допълнителни видове строителни работи на изпълнителя по договора.

Срок на договора или краен срок на изпълнение: 45 дни от сключване на договора.

УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изискуеми депозити и гаранции:
1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на: за Позиция № 1 - 800 лв. (осемстотин лева); за Позиция № 2 - 350 лв. (триста и петдесет лева);за Позиция № 3 - 400 лв. (четиристотин лева); за Позиция № 4 - 530 лв. (петстотин и тридесет лева); При банкова гаранция за участие, тя трябва а е със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата.2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на договора без ДДС, вносима преди подписването на договора, със срок на валидност  -  един месец след срока на договора. Паричната сума се внася по банковата сметка на Община Враца:IBAN на Община Враца: BG13UBBS80023300146537/ BIC: UBBSBGSF  при ТБ"ОББ" - клон Враца.

Условия и начин на финансиране:
Заплащането се извършва по банков път, въз основа на заверени протоколи за извършени и подлежащи на заплащане видове строителни работи, след представяне на оригинална фактура - съгласно клаузите на проекто-договора в документацията.

Други особени условия(когато е приложимо) 

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:
1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.13 от НВМОП; 2.за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2  и ал.5 от ЗОП;3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.14 от НВМОП.

 

Условия за участие:

Изисквания към кандидатите или участниците.

Изискуеми документи и информация:
1.Опис на всички документи в офертата; 2. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;3. Административни сведения за участника; 4.Документ за закупена документация - заверено копие;5.Документ за внесена гаранция за участие - оригинал; 6.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинали; 7.Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако се предвиждат такива; 8.Всички изброени документи, без тези по т. 4 и т.5 следва да представят и  подизпълнителите,  ако участникът предвижда такива; 9. Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал; 10. Декларация, че е спазено изискването за минимална цена на труда; 11. Техническо предложение за изпълнение на поръчката - за всяка обособена позиция; 12. Плик "Предлагана цена", съдържащ ценовата оферта, съгласно образеца към документацията; 13. Подписан и подпечатан образец на договор (поставя се в плик "Предлагана цена";14. Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие.   
Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1.който не е представил някой от необходимите документи по чл.13 от НВМОП и описаните в документацията; 2.за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2  и ал.5 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.14, ал. 2  от НВМОП.

Икономически и финансови възможности:
Изискуеми документи и информация:

1.Заверено копие от годишния баланс за 2008 г.; 2.  Отчет за приходите и разходите на участника за предходната година (2008 г.)- заверено копие; 3. Копие от валидна застраховка за професионална отговорност по реда на Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството - заверено копие; 4. Информация за оборота на строителство от подобен характер, изпълнено през последните три години (2006 г., 2007 г. и 2008 г.).

Минимални изисквания:
1. За всяка една от последните две години (2007 г. и 2008 г.) участника трябва да има годишен оборот от изпълнени подобни СРР на стойност не по-малко от 200 000 (двеста хиляди) лева;
2. Годишният финансов резултат на участника за 2008 г. да бъде положителен.

Технически възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Списък на договорите за строителство от подобен характер, изпълнени през последните пет години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.Списък на техническите лица, включително и тези, отговарящи за контрола на качеството; 3. Списък - Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка; 4.Удостоверение, че участника е вписан в Централен професионален регистър на строителя за категория, съответстваща на обекта на поръчката - заверено копие; 5. Други документи, посочени в документацията за участие.

Минимални изисквания:
1.Участникът да е бил главен изпълнител на поне три договора с подобен предмет и стойност, изпълнени през последните три години - доказва се с копия от самите договори и препоръки за изпълнението им, включващи информация дали са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания (Препоръките задължително следва да са за представените договори) 

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна цена при посочените по-долу показатели:

Показател                           Тежест

1.Предложена цена          50 %

2.Гаранционен срок          40 %

3.Срок на изпълнение      10 %

Условия за получаване на документация за участие:
Срок за получаване на документацията за участие: до 17.00 ч. на 12.06.2009 г.
Цена на комплект конкурсна документация – 50 лв.
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за административно обслужване" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч. Документацията може да бъде изпратена по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведената сума. Стойността на документацията се превежда по сметка на Община Враца: IBAN: BG48UBBS80028413872805, BIC: UBBSBGSF , Вид плащане: 448090 - при "ОББ" АД - клон Враца.
Срок за получаване на оферти: до 17.00 ч. на 19.06.2009 г.

Език на който да бъдат изготвени офертите: Български

Срок на валидност на офертите:
90 дни
от крайния срок на получаване на офертите.

Условия при отваряне на офертите:
   Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 10.00 ч. на 22.06.2009 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на Община Враца. Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 38, ал. 2 и 3 от НВМОП, както и при отваряне на ценовите оферти. Представителите на участника се допускат след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни.

Орган, който отговаря за процедурата по обжалване:
Комисия за защита на конкуренцията,  бул."Витоша"№ 18, София 1000, тел.02 9884070

Подаване на жалби: Всяко решение, действие или бездействие на възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора или на рамковото споразумение подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренция. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.  

За справки и допълнителна информация: - тел. 092 622400, Полина Кръстева - гл. юрисконсулт "ОП и К".