начало » --------------------------

Архив
Малка обществена поръчка чрез открит конкурс относно: Избор на изпълнител за извършване на основен ремонт на стадион „Христо Ботев” – сектор „В” в гр. Враца, Община Враца.

от 25.05.2009

Обявление за малка обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание чл.7, т.1-4 от Закона за обществени поръчки и Решение № 862/24.04.2009 г. на Кмета на Община Враца

ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, обявява открит конкурс:  

Избор на изпълнител за извършване на основен ремонт на стадион „Христо Ботев” – сектор „В” в гр. Враца, Община Враца.

Общо количество или обем на поръчката:
Избор на изпълнител за извършване на основен ремонт на стадион „Христо Ботев” – сектор „В” в гр. Враца, Община Враца, съгласно приложената  в документацията за участие КСС - 247313.12 лв.

Срок на договора или краен срок на изпълнение: 45 дни от сключване на договора.

УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на:2 000 /две хиляди/ лева.
Гаранция за изпълнение  на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3 % от стойността на  договора, вносима преди подписване на договора. Гаранция за изпълнение  на договора e валидна до срока на изтичане на Договора. Паричната сума се внася по банков път: IBAN на ОБЩИНА ВРАЦА BG13UBBS80023300146537 / BIC : UBBSBGSF  при ОББ – клон Враца

Условия и начин на финансиране:
 Разплащането с изпълнителите ще се извършва по банков път по сметка на изпълнителя.

Други особени условия(когато е приложимо) 

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:
1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.13 от НВМОП; 2.за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2  и ал.5 от ЗОП;3. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.14 от НВМОП.

 

Условия за участие:

Изисквания към кандидатите или участниците.

Изискуеми документи и информация:
 1.Опис на всички документи, съдържащи се в офертата, с подпис на управляващия/ представляващия;
2. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, с дата на издаване до 3 месеца преди датата на открития конкурс, или документ удостоверяващ ЕИК на участника, съгласно Закона за търговския регистър, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;3. Документ, издаден от възложителя, за закупена конкурсна документация – заверено копие;4. Документ за внесена гаранция за участие в открития конкурс – заверено копие;5. Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинали;6. Имена и данни на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката /ако такива се предвиждат/ и дела на тяхното участие;7. Всички изброени документи, без тези по т.3 и т.4 следва да представят и подизпълнителите, ако участникът предвижда такива; 8. Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал;9. Плик "Предлагана цена", съдържащ ценовата оферта, съгласно образеца на ценовата оферта;10.Попълнен , подписан и подпечатен образец на договор (без цената) 11. Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие.

Икономически и финансови възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Заверено копие от годишния баланс за последните три години /2006, 2007 и 2008г./ ;
2. Отчет за приходите и разходите за последните три години /2006, 2007 и 2008г./ - заверено копие;

Минимални изисквания:
доказателства, че през последните 5 /пет/ години е изпълнил поне един  обект от подобен характер на стойност минимум 250 000 лева без ДДС.

Технически възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Списък на основните договори  от подобен характер, изпълнени през последните три години /2006, 2007 и 2008г./, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение, включващи  стойността, датата и мястото на изпълнение;
2.Удостоверение от Камара на Строителите  - заверено копие с гриф "вярно с оригинала" и подпис и печат на управляващия/представляващия.

Минимални изисквания:
 

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна цена при посочените по-долу показатели:

Показател                           Тежест

1.Предложена цена          60 %

2.Срок на изпълнение      40 %

Условия за получаване на документация за участие:
Срок за получаване на документацията за участие: до 17.00 ч. на 23.06.2009 г.
Цена на комплект конкурсна документация – 50 лв.
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за административно обслужване" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч. Документацията може да бъде изпратена по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведената сума. Стойността на документацията се превежда по сметка на Община Враца: IBAN: BG48UBBS80028413872805, BIC: UBBSBGSF , Вид плащане: 448090 - при "ОББ" АД - клон Враца.
Срок за получаване на оферти: до 17.00 ч. на 30.06.2009 г.

Език на който да бъдат изготвени офертите: Български

Срок на валидност на офертите:
90 дни
от крайния срок на получаване на офертите.

Условия при отваряне на офертите:
   Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 17.00 ч. на 01.07.2009 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на Община Враца. Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията съгласно чл.68, ал.5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти. Представителите на участника се допускат след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни.

Орган, който отговаря за процедурата по обжалване:
Комисия за защита на конкуренцията,  бул."Витоша"№ 18, София 1000, тел.02 9884070

Подаване на жалби: Всяко решение, действие или бездействие на възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора или на рамковото споразумение подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренция. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.  

За справки и допълнителна информация: - тел. 092 629259, Димо Рашоевски - ст. експерт, инж. Христос Мингас н-к отдел.