начало » --------------------------

Архив
Обявление за малка обществена поръчка - “Доставка на дизелово гориво за училищните автобуси, обслужващи общинските училища в Община Враца”.

от 23.07.2009

Обявление за малка обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание чл.7, т.1-4 от Закона за обществени поръчки и Решение № 1632/22.07.2009 г. на Кмета на Община Враца

ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, обявява открит конкурс:  

“Доставка на дизелово гориво за училищните автобуси, обслужващи общинските училища в Община Враца”.

Общо количество или обем на поръчката:
Дизелово гориво - около 80 000 л. Количеството е прогнозно, ориентировачно посочено, като възложителят си запазва право да  променя количеството на доставката, в зависимост от неговите потребности. - 110 000 лв.

Срок на договора или краен срок на изпълнение: 24 месеца от сключване на договора.

УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изискуеми депозити и гаранции:
 Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 500 лв.; Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на договора  без ДДС, вносима преди подписването на договора. Паричната сума се внася в касата на общината в "Център за услуги и информация на гражданите"  или по сметка на Община Враца:IBAN на Община Враца: BG13UBBS80023300146537/ BIC: UBBSBGSF  при ТБ"ОББ" - клон Враца .

Условия и начин на финансиране:
Финансирането се извършва от бюджетни средства, платими по банков път,  веднъж месечно за доставяното гориво през предходния месец по цени към момента на доставката, след представяне на надлежна фактура и подробна разпечатка за зарежданията на всяко МПС за фактурирания период.

Други особени условия(когато е приложимо) 

Участниците трябва да имат изградена мрежа от бензиностанции на територията на Община Враца, както и минимум по 1 във всички областни градове и по основните пътни артерии,  с непрекъснат режим на работа и възможност за безналично плащане в обектите чрез предоставените от изпълнителя електронни карти за зареждане на транспортните средства. 

Условия за участие:

Изисквания към кандидатите или участниците.

Изискуеми документи и информация:
 1.Опис на всички документи, съдържащи се в офертата, с подпис на управляващия/ представляващия;
2. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, с дата на издаване до 3 месеца преди датата на открития конкурс, или документ удостоверяващ ЕИК на участника, съгласно Закона за търговския регистър, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;3. Документ, издаден от възложителя, за закупена конкурсна документация – заверено копие;4. Документ за внесена гаранция за участие в открития конкурс – заверено копие;5. Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинали;6. Имена и данни на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката /ако такива се предвиждат/ и дела на тяхното участие;7. Всички изброени документи, без тези по т.3 и т.4 следва да представят и подизпълнителите, ако участникът предвижда такива; 8. Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал;9. Плик "Предлагана цена", съдържащ ценовата оферта, съгласно образеца на ценовата оферта;10.Попълнен , подписан и подпечатен образец на договор (без цената) 11. Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие.

Икономически и финансови възможности:
Изискуеми документи и информация:
1. Копие от годишния баланс за  (2006,2007 и 2008 г.) – заверено копие; 2. Отчет за приходите и разходите на участника за (2006,2007 и 2008 г.) - заверено копие;
3. Информация за оборота от подобен характер, изпълнено през последните три години ( 2006 г., 2007 г. и 2008 г.) - попълва се, подписва се и се подпечатва по приложения към документация Образец № 7.

Минимални изисквания:
доказателства, че през последните 3 /три/ години е изпълнил поне един договор от подобен характер на стойност минимум 50 000 лева без ДДС.

Технически възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Списък на основните договори за доставка от подобен характер, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.Списък на техническите лица, включително и тези, отговарящи за контрола на качеството; 3.Описание на разгърната търговска мрежа, която да осигурява доставка на горива на територията на цялата страна (минимум по 1във всички областни градове и по основните пътни артерии), с непрекъснат режим на работа 4. Доказателства за възможност за безналично плащане в обектите и възможност за издаване на електронни карти. 5. Декларация, че предлаганото гориво ще отговаря на изискванията на Наредбата за изискванията за качество на течните горива, условията, реда и начина на техния контрол; 6. Сертификати, издадени от акредитирани лица за сертификация на продуктите.

Минимални изисквания:

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна цена при посочените по-долу показатели:

Показател                           Тежест

1.цена          60 %

2.% /процент/ отстъпка постоянен за целия срока на действие на договора      40 %

Условия за получаване на документация за участие:
Срок за получаване на документацията за участие: до 17.00 ч. на 20.08.2009 г.
Цена на комплект конкурсна документация – 50 лв.
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за административно обслужване" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч. Документацията може да бъде изпратена по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведената сума. Стойността на документацията се превежда по сметка на Община Враца: IBAN: BG48UBBS80028413872805, BIC: UBBSBGSF , Вид плащане: 448090 - при "ОББ" АД - клон Враца.
Срок за получаване на оферти: до 17.00 ч. на 27.08.2009 г.

Език на който да бъдат изготвени офертите: Български

Срок на валидност на офертите:
90 дни
от крайния срок на получаване на офертите.

Условия при отваряне на офертите:
   Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 10.00 ч. на 28.08.2009 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на Община Враца. Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията съгласно чл.68, ал.5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти. Представителите на участника се допускат след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни.

Орган, който отговаря за процедурата по обжалване:
Комисия за защита на конкуренцията,  бул."Витоша"№ 18, София 1000, тел.02 9884070

Подаване на жалби: Всяко решение, действие или бездействие на възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора или на рамковото споразумение подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренция. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.  

За справки и допълнителна информация: - тел. 092 622400, Димо Рашоевски и Полина Кръстева - гл. юрисконсулт "ОП и К".