начало » --------------------------

Архив
Текущ ремонт на улици в гр. Враца по две обособени позиции

от 07.08.2009

Обявление за малка обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание чл.7, т.1-4 от Закона за обществени поръчки и Решение № 1726/07.08.2009 г. на Кмета на Община Враца

ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, обявява открит конкурс:  

“Текущ ремонт на улици в гр. Враца по две обособени позиции, както следва: Позиция № 1: Текущ ремонт на улиците, разположени в участъка източно от бул. "Мито Орозов" и "Крайречен булевард" в гр. Враца; Позиция № 2: Текущ ремонт на улиците, разположени в участъка западно от бул. "Мито Орозов" и "Крайречен булевард" в гр. Враца;”.

Общо количество или обем на поръчката:
В рамките на утвърдените бюджетни средства за 2009 год. - 269 000 лв.

Срок на договора или краен срок на изпълнение: 31.10.2009 г..

УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изискуеми депозити и гаранции:
 Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 1300 лв. (хиляда и триста лева) за всяка отделна обособена позиция. Когато е учредена банкова гаранция за участие, тя трябва да е със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата; Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3% от прогнозната стойност на договора без ДДС, вносима преди подписването на договора. Паричната сума се внася по банковата сметка на Община Враца:IBAN на Община Враца: BG13UBBS80023300146537/ BIC: UBBSBGSF  при ТБ"ОББ" - клон Враца. .

Условия и начин на финансиране:
Финансирането се извършва от бюджетни средства, платими по банков път, след представяне на двустранно оформен Акт - образец 19 и оригинална фактура..

Други особени условия(когато е приложимо) 

Условия за участие:

Изисквания към кандидатите или участниците.

Изискуеми документи и информация:
 1.Опис на всички документи в офертата; 2. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;3. Документ за закупена документация - заверено копие;4.Документ за внесена гаранция за участие - оригинал; 5.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинали; 6.Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако се предвиждат такива; 7.Всички изброени документи, без тези по т. 3 и т.4 следва да представят и  подизпълнителите,  ако участникът предвижда такива; 8. Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал; 9. Декларация, че е спазено изискването за минимална цена на труда; 10. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 11. Плик "Предлагана цена", съдържащ ценовата оферта, съгласно образеца към документацията ; 12. Подписан и подпечатан образец на договор;13. Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие..

Икономически и финансови възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Заверено копие от годишния баланс за 2008 г.; 2.  Отчет за приходите и разходите на участника за предходната година (2008 г.)- заверено копие; 3. Копие от валидна застраховка за професионална отговорност по реда на Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството - заверено копие; 4. Информация за общия оборот и оборота на строителство от подобен характер, изпълнено през последните три години (2006 г., 2007 г. и 2008 г.)..

Минимални изисквания:
1. За последната година (2008 г.) участникът трябва да има годишен оборот от изпълнени подобни строителни работи на стойност не по-малко от 100 000 (сто хиляди) лева;
2. Годишният финансов резултат на участника за 2008 г. да бъде положителен. .

Технически възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Списък на договорите за ремонтни дейности на пътни настилки, изпълнени през последните пет години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.Списък на техническите лица, включително и тези, отговарящи за контрола на качеството; 3. Списък на техническото оборудване (машини и съоръжения), с което участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка; 4.Удостоверение, че участника е вписан в Централен професионален регистър на строителя за категория, съответстваща на обекта на поръчката - заверено копие; 5. Други документи, посочени в документацията за участие..

Минимални изисквания:
1.Участникът да е бил главен изпълнител на поне два договора за строителство с подобен предмет и стойност, изпълнени през последните три години - доказва се с копия от самите договори и препоръки за изпълнението им, включващи информация дали са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания;
2.Участникът да разполага минимум  със следното собствено или наето специализирано оборудване: - валяк до 3 т.; - къртач бензинов комплект; - пътна фреза;. 

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна цена при посочените по-долу показатели:

Показател                           Тежест

1.цена          60 %

2.% /процент/ отстъпка постоянен за целия срока на действие на договора      40 %

Условия за получаване на документация за участие:
Срок за получаване на документацията за участие: до 17.00 ч. на 27.08.2009 г.
Цена на комплект конкурсна документация – 50 лв.
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за административно обслужване" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч. Документацията може да бъде изпратена по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведената сума. Стойността на документацията се превежда по сметка на Община Враца: IBAN: BG48UBBS80028413872805, BIC: UBBSBGSF , Вид плащане: 448090 - при "ОББ" АД - клон Враца.
Срок за получаване на оферти: до 17.00 ч. на 03.09.2009 г.

Език на който да бъдат изготвени офертите: Български

Срок на валидност на офертите:
90 дни
от крайния срок на получаване на офертите.

Условия при отваряне на офертите:
   Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 10.00 ч. на 04.09.2009 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на Община Враца. Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията съгласно чл.68, ал.5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти. Представителите на участника се допускат след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни.

Орган, който отговаря за процедурата по обжалване:
Комисия за защита на конкуренцията,  бул."Витоша"№ 18, София 1000, тел.02 9884070

Подаване на жалби: Всяко решение, действие или бездействие на възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора или на рамковото споразумение подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренция. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.  

За справки и допълнителна информация: - тел. 092 622400, Полина Кръстева - гл. юрисконсулт "ОП и К".