начало » --------------------------

Архив
„Изготвяне на проучвания, одити за енергопотребление на училища в Община Враца” в рамките на проект „Създаване и гарантиране на висококачествени обществени места чрез комплексно обновяване на част от образователната инфраструктура на Община Враца”

от 10.08.2009

Обявление за малка обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание чл.7, т.1-4 от Закона за обществени поръчки и Решение № ............./......................... г. на Кмета на Община Враца

ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, обявява открит конкурс:  „Изготвяне на проучвания, одити за енергопотребление на училища в Община Враца” в  рамките на проект „Създаване и гарантиране на висококачествени обществени места чрез комплексно обновяване на част от образователната инфраструктура на Община Враца”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

1. СОУ „Козма Тричков” – гр. Враца, със седалище и адрес на управление: гр. Враца, ул. „Антим Първи” № 12, актувано с АОС 460/04.03.2003г.
2. СОУ „Васил Кънчов” – гр. Враца, със седалище и адрес на управление: гр. Враца, ул. „Хан Аспарух” № 17, актувано с АОС 1341/04.03.2008г.
3. Спортно Училище „Климент Охридски” – гр. Враца, със седалище и адрес на управление: гр. Враца, ул. „Цар Обединител” № 9, актувано с АОС 381/17.05.2002г.
4. Основно Училище „Св. Св. Кирил и Методий” – с. Девене, със седалище и адрес на управление с. Девене, актувано с АОС 1340/04.03.2008г.;
5. Детска ясла № 6  – гр. Враца, със седалище и адрес на управление: гр. Враца, ул. „Венелин” № 1, актувана с АОС 376/16.05.2002г. ;
6. Целодневна детска градина № 13 „Вълшебница” № 7  – гр. Враца, със седалище и адрес на управление: гр. Враца, ул. „Козлодуйски бряг” № 7, актувана с АОС 478/02.04.2003г.;
7. Целодневна детска градина № 14 – гр. Враца, със седалище и адрес на управление: гр. Враца, ул. „Дико Илиев” № 17, актувана с АОС 623/15.05.2004г. ;
8. Целодневна детска градина № 17 „Славейче” – гр. Враца, със седалище и адрес на управление: гр. Враца, ул. „Козлодуйски бряг” № 20, актувана с АОС 628/17.05.2004г.

Общо количество или обем на поръчката:
Изготвяне на проучвания, одити за енергопотребление на училища в Община Враца”,  съгласно посочените в документацията за участие - 64 000 лв.

Срок на договора или краен срок на изпълнение: 150 дни от датата на сключване на договора.

УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на: 500 /петстотин/ лева.
Гаранция за изпълнение  на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3 % от стойността на  договора, вносима преди подписване на договора. Гаранция за изпълнение  на договора e валидна до срока на изтичане на Договора. Паричната сума се внася по банков път: IBAN на ОБЩИНА ВРАЦА BG13UBBS80023300146537 / BIC : UBBSBGSF  при ОББ – клон Враца.

Условия и начин на финансиране:
Финансирането ще се извърши съгласно размера на допустимите разходи на проекта  „Създаване и гарантиране на висококачествени обществени места чрез комплексно обновяване на част от образователната инфраструктура на Община Враца”, след предварително заявяване от страна на Община Враца. Разплащането с изпълнителите ще се извършва по банков път по сметка на изпълнителя, ежемесечно  от страна на възложителя на извършената ежемесечна работа и пускане на фактура от страна на изпълнителя в Министерство на Регионалното Развитие и Благоустройство в срок до 50 работни дни.

Други особени условия(когато е приложимо)

Възложителя отстранява от участие в процедурата участник:1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.13 от НВМОП; 2.когато са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;3. който е представил оферта, коята не отговаря на предварително обявените условия на възложителя;4. който е представил оферта, коята не отговаря на изискванията на чл.14 от НВМОП

Условия за участие:

Изисквания към кандидатите или участниците.

Изискуеми документи и информация:
1.Опис на всички документи, съдържащи се в офертата, с подпис на управляващия/ представляващия;
2. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, с дата на издаване до 3 месеца преди датата на открития конкурс, или документ удостоверяващ ЕИК на участника, съгласно Закона за търговския регистър, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;3. Документ, издаден от възложителя, за закупена конкурсна документация – заверено копие;4. Документ за внесена гаранция за участие в открития конкурс – заверено копие;5. Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинали;6. Имена и данни на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката /ако такива се предвиждат/ и дела на тяхното участие;7. Всички изброени документи, без тези по т.3 и т.4 следва да представят и подизпълнителите, ако участникът предвижда такива; 8. Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал;9. Плик "Предлагана цена", съдържащ ценовата оферта, съгласно образеца на ценовата оферта;10.Попълнен , подписан и подпечатен образец на договор (без цената) 11. Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие.

Икономически и финансови възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Заверено копие от годишния баланс за последните три години /2006, 2007 и 2008г./ ;
2. Отчет за приходите и разходите за последните три години /2006, 2007 и 2008г./ - заверено копие.

Минимални изисквания:
.

Технически възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Списък на основните договори  от подобен характер, изпълнени през последните три години /2006, 2007 и 2008г./, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение, включващи  стойността, датата и мястото на изпълнение;
2.Удостоверение от Камара на лицензираните фирми за България, извършващи енергийни одити - заверено копие с гриф "вярно с оригинала" и подпис и печат на управляващия/представляващия;
3. Сертификат от Агенцията по Енергийна Ефективност за извършване на  енергийни одити, сертифициране на сгради, енергийно обследване на предприятия и предоставяне на енергоефективни услуги, съгласно Закона за енергийна ефективност, придружен със списък на квалифицирания състав на фирмата,  ангажирани с изпълнение на поръчката, както и Документи удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация, списък на техническите лица отговарящи за контрола на качеството, съгласно чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП - нотариално заверени;
4. сертификат за качество ISO 9001:2000 Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката
5. списък на собствено и/ или наето техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи)
6.  сертификат  ISO 14001:2004 за мерки за опазване на околната среда. ( не представянето на сертификата не води до отстраняване на участника ).

Минимални изисквания:

Критерий за оценка на офертите: Най-ниска цена.

Предишни публикации относно същата поръчка: Обявл.№ 52 / 13.08.2008 г.

 
Условия за получаване на документация за участие:
Срок за получаване на документацията за участие: до 17.00 ч. на 07.09.2009 г.
Цена на комплект конкурсна документация – 50 лв.
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за административно обслужване" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч. Документацията може да бъде изпратена по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведената сума. Стойността на документацията се превежда по сметка на Община Враца: IBAN: BG48UBBS80028413872805, BIC: UBBSBGSF , Вид плащане: 448090 - при "ОББ" АД - клон Враца.
Срок за получаване на оферти: до 17.00 ч. на 14.09.2009 г.

Език на който да бъдат изготвени офертите: Български

Срок на валидност на офертите:
90 дни
от крайния срок на получаване на офертите.

Условия при отваряне на офертите:
   Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 17.00 ч. на 15.09.2009 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на Община Враца. Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията съгласно чл.68, ал.4 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти. Представителите на участника се допускат след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни.

 

Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: по проект ВG161PO001/1.1-01/2007   „Създаване и гарантиране на висококачествени обществени места чрез комплексно обновяване на част от образователната инфраструктура на Община Враца по ОП "Регионално Развитие".

Орган, който отговаря за процедурата по обжалване:
Комисия за защита на конкуренцията,  бул."Витоша"№ 18, София 1000, тел.02 9884070

Подаване на жалби: съгласно чл. 120 от ЗОП.  

За справки и допълнителна информация: - тел. 092 665141, инж. Гриша Иванов - Директор Дирекция; Мая Никовска;  Силвия Ганева н-к отдел "ОП" и Димо Рашоевски - ст. експерт.