начало » --------------------------

Архив
малка обществена поръчка чрез открит конкурс “Зимно поддържане и снегопочистване на общинска пътна мрежа на територията на община Враца за експлоатационен сезон 2009/2010 г.”.

от 16.10.2009

Обявление за малка обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание чл.7, т.1-4 от Закона за обществени поръчки и решение № 2192/12.10.2009 г. на Кмета на Община Враца.

ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, обявява открит конкурс:  “Зимно поддържане и снегопочистване на общинската (четвъртокласна) пътна мрежа на територията на община Враца за експлоатационен сезон 2009/2010 г., включващо почистване от сняг и лед и третиране против заледяване (опесъчаване) на пътните настилки и съоръжения, по приложен към документацията списък на общинската пътна мрежа”.

Общо количество или обем на поръчката:
Общата дължина на общинската пътна мрежа е 94,555 км, при средна ширина на пътното платно 6 м.Прогнозна стойност бед ДДС - 50 000 лв.

Срок на договора или краен срок на изпълнение: 30.04.2010 г.

УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изискуеми депозити и гаранции:
1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 500 лв. (петстотин лева);  При банкова гаранция за участие, тя трябва да е със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата.2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 2% от прогнозната стойност на договора без ДДС, вносима преди подписването на договора, със срок на валидност  -  един месец след срока на договора. Паричната сума се внася по банковата сметка на Община Враца:IBAN на Община Враца: BG13UBBS80023300146537/ BIC: UBBSBGSF  при ТБ"ОББ" - клон Враца.

Условия и начин на финансиране:
Финансирането ще бъде в рамките на целевите средства за зимно поддържане и снегопчистване, платими по банков път. Плащането се осъществява след представяне на фактура, протоколи за установяване на извършените работи,  подробни количествени сметки и др. документи,  съгласно клаузите в проекта на договор, приложен към документацията.

Други особени условия(когато е приложимо)

Възложителя отстранява от участие в процедурата участник:1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.13 от НВМОП; 2.когато са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;3. който е представил оферта, коята не отговаря на предварително обявените условия на възложителя;4. който е представил оферта, коята не отговаря на изискванията на чл.14 от НВМОП

Условия за участие:

Изисквания към кандидатите или участниците.

Изискуеми документи и информация:
1.Опис на всички документи в офертата; 2. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;3. Административни сведения за участника; 4.Документ за закупена документация - заверено копие;5.Документ за внесена гаранция за участие - оригинал; 6.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинали; 7.Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако се предвиждат такива; 8.Всички изброени документи, без тези по т. 4 и т.5 следва да представят и  подизпълнителите,  ако участникът предвижда такива; 9. Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал; 10. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 11. Подписан и подпечатан образец на договор (без да е попълнена цената); 12.  Плик "Предлагана цена", съдържащ ценовата оферта, съгласно образеца към документацията; 13. Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие.

Икономически и финансови възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Заверено копие от годишния баланс за 2008 г.; 2.  Отчет за приходите и разходите на участника за предходната година (2008 г.)- заверено копие;  3. Информация за оборота на услугите от подобен характер, изпълнени през последните три години (2006 г., 2007 г. и 2008 г.).

Минимални изисквания:
1. За последната година (2008 г.) участника трябва да има годишен оборот от дейност, сходна с предмета на поръчката на стойност не по-малко от 30 000 (тридесет хиляди) лева;
2. Годишният финансов резултат на участника за 2008 г. да бъде по-ложителен.

Технически възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Списък на основните договори за зимна поддръжка и/или снегопочистване, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.Списък на техническите лица, ангажирани в изпълнението на поръчката, включително и тези, отговарящи за контрола на качеството; 3. Списък - Декларация за техническото оборудване (машини и съоръжения), с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка; 4.  Други документи, посочени в документацията за участие.

Минимални изисквания:
1.Участникът да е бил главен изпълнител на поне един договор с подобен предмет и на стойност не по-малко от 20 000 лв. без ДДС, изпълнен през последните три години - доказва се с копие от самия договор и препоръки за изпълнението му, включващи информация дали  е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания, както и данни за стойността му;
2.Участникът да разполага минимум  със следното собствено или наето оборудване: - булдозер - 1бр.; - багер с пробутващо устройство - 1 бр.; - самосвали или други машини с монтирани снегоринни уредби - 5 бр.; - специализирани автомобили за опесъчаване - 3 бр.; - грейдер - 1 бр. 

Критерий за оценка на офертите: Най-ниска цена.

Предишни публикации относно същата поръчка:

 
Условия за получаване на документация за участие:
Срок за получаване на документацията за участие: до 17.00 ч. на 02.11.2009 г.
Цена на комплект конкурсна документация – 50 лв.
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за административно обслужване" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч. Документацията може да бъде изпратена по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведената сума. Стойността на документацията се превежда по сметка на Община Враца: IBAN: BG48UBBS80028413872805, BIC: UBBSBGSF , Вид плащане: 448090 - при "ОББ" АД - клон Враца.
Срок за получаване на оферти: до 17.00 ч. на 09.11.2009 г.

Език на който да бъдат изготвени офертите: Български

Срок на валидност на офертите:
90 дни
от крайния срок на получаване на офертите.

Условия при отваряне на офертите:
   Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 17.00 ч. на 10.11.2009 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на Община Враца. Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията съгласно чл.68, ал.4 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти. Представителите на участника се допускат след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни.

 

Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: по проект ВG161PO001/1.1-01/2007   „Създаване и гарантиране на висококачествени обществени места чрез комплексно обновяване на част от образователната инфраструктура на Община Враца по ОП "Регионално Развитие".

Орган, който отговаря за процедурата по обжалване:
Комисия за защита на конкуренцията,  бул."Витоша"№ 18, София 1000, тел.02 9884070

Подаване на жалби: Всяко решение, действие или бездействие на възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора или на рамковото споразумение подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренция. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.  

За справки и допълнителна информация: - тел. 092 623061, Полина Кръстева - гл. юрисконсулт "ОП и К".