начало » --------------------------

Архив
Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на ученически столове, детски и социални заведения на територията на община Враца

от 20.10.2009

 Отварянето на ценовите оферти ще се извърши на 17.12.2009 г. от 17,00 часа в Заседателната зала на Община Враца, ул. „Стефанаки Савов” № 6. Действията на комисията са публични и на тях могат да присъстват участниците или техни изрично упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация.
               ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОМИСИЯТА:  /д-р М. Шарков/

Обявление за малка обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание чл.7, т.1-4 от Закона за обществени поръчки и решение № 2245/19.10.2009 г. на Кмета на Община Враца.

ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, обявява открит конкурс:  Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на ученически столове, детски и социални заведения на територията на община Враца, по следните обособени позиции: Позиция № 1: "Месо, месни продукти, пиле, пилешки продукти, риба и яйца"; Позиция № 2: "Мляко и млечни продукти"; Позиция № 3: "Хляб, хлебни, тестени и сладкарски изделия"; Позиция № 4: "Пресни, преработени и консервирани плодове и зеленчуци"; Позиция № 5: "Пакетирани храни, мазнини, подправки и безалкохолни напитки".

Общо количество или обем на поръчката:
съгласно посочените в Техническите спецификации в документацията приблизителни (прогнозни) количества на хранителните продукти.

Срок на договора или краен срок на изпълнение: 24 месеца.

УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изискуеми депозити и гаранции:
1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в следния размер: за ПОЗИЦИЯ № 1 - 5 000 лв. (пет хиляди лева); за ПОЗИЦИЯ № 2 – 4 500 лв. (четири хиляди и петстотин лева); за ПОЗИЦИЯ № 3 – 2 800 лв. (две хиляди и осемстотин лева); за ПОЗИЦИЯ № 4 – 4 000 лв. (четири хиляди лева); за ПОЗИЦИЯ № 5 – 3 000 лв. (три хиляди лева); При банкова гаранция за участие, тя трябва а е със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата.2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 1% от стойността на договора без ДДС, вносима преди подписването на договора, със срок на валидност  -  един месец след срока на договора. Паричната сума се внася по банковата сметка на Община Враца:IBAN на Община Враца: BG13UBBS80023300146537/ BIC: UBBSBGSF  при ТБ"ОББ" - клон Враца.

Условия и начин на финансиране:
1. Начин на образуване на предлаганата цена - предлаганите цени да са в лева, с начислен ДДС и всички дължими такси, франко мястото на изпълнение на поръчката. Предложените единични цени не трябва да надхвърлят цените, обявени в бюлетина на "САПИ" ООД към момента на разглеждане на офертите;
2. Начин на плащане - Разплащането се извършва ежемесечно, по банков път, от бюджета на всяко заведение – второстепенен разпоредител с бюджетни кредити, след представяне на оригинална фактура  и подписани приемо-предавателни протоколи. Изпълнителят издава фактура (отделна за всеки обект - 7 броя заведения) за извършените доставки на хранителни продукти, включени в предмета на обществената поръчка, веднъж месечно, в последния работен ден на съответния текущ месец. Доставната цена ще се актуализира съгласно клаузите на проекто-договора в документацията, като процентното съотношение между предложената цена от определения участник за изпълнител на поръчката и осреднената за страната цена на едро за отделните продукти, обявена в периодичния бюлетин на "САПИ" ООД за регион Враца към момента на разглеждане на офертите се запазва постоянно при последващи промени в цените през времето на изпълнение на поръчката..

Други особени условия(когато е приложимо)

Избрания за Изпълнител участник се задължава да осигурява бюлетина за средно-месечните цени на едро на "САПИ" ООД за регион Враца и да го представя на Възложителя, в зависимост от периодичността на актуализация на цените, в съответствие с клаузите на проекто-договора в документацията

Условия за участие:

Изисквания към кандидатите или участниците.

Изискуеми документи и информация:
1.Опис на всички документи в офертата; 2. Копие от документа за регистрация, Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;3.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал или нотариално заверено копие) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител; 4. Административни сведения за участника; 5.Документ за закупена документация - заверено копие; 6.Документ за внесена гаранция за участие (за всяка позиция поотделно)- оригинал; 7.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинали; 8. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако се предвиждат такива; 9.Всички изброени документи, без тези по т. 5 и т.6 следва да представят и  подизпълнителите,  ако участникът предвижда такива; 10. Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал; 11. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 12. Подписан и подпечатан образец на договор; 13. Плик/ове  "Предлагана цена за позиция №....", съдържащ ценовата оферта, съгласно образеца към документацията; 14.  Други документи съгласно ЗОП, описани в обявлението и в документацията за участие.   
Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1.който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП и описаните в документацията; 2.за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2  и ал.5 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал. 2  от ЗОП; 5. чиято оферта не е в съответствие с изискванията, посочени в пълното описание и техническите спецификации в документацията за участие, в това число, когато не се участва за всички артикули от съответната/ите обособени позиция/и или е предложена цена, надхвърляща цената, обявена в бюлетина на "САПИ" ООД към момента на разглеждане на офертите;.

Икономически и финансови възможности:
Изискуеми документи и информация:
1. Счетоводен годишен баланс за 2006, 2007 и 2008 г. - заверени копия; 2. Отчет за приходите и разходите на участника за предходните три години (2006, 2007 и 2008 г.) - заверени копия; 3. Информация за общия оборот и за оборота на доставките от подобен характер, за последните три години (2006 г., 2007 г. и 2008 г.).

Минимални изисквания:
1. За последните три години (2006, 2007 и 2008 г.) участника трябва да има годишен оборот от изпълнени подобни доставки на стойност не по-малко от 300 000 (триста хиляди) лева за трите години общо;
2. Годишният финансов резултат на участника за 2006, 2007 и 2008 г. да бъде положителен.

Технически възможности:
Изискуеми документи и информация:
1. Списък на основните договори за доставка на хранителни продукти, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. Списък на техническите лица, отговарящи за изпълнение на поръчката, включително и тези, отговарящи за контрола на качеството; 3. Сертификат за въведена система за безопасност на храните - Система за анализ на опасностите и критичните контролни точки (HACCP) на участника, със срок на действие, не по-малък от срока на договора или сертификат за управление на качеството по EN ISO 22000:2005, с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти - заверено от участника копие; 4. Списък-декларация с всички транспортни средства, които са на разположение на участника за срока на действие на договора, с приложени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства, както и валидни разрешителни за превоза съгласно изискванията на ДВСК и РИОКОЗ. В случай че транспортните средства не са собствени, се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на участника за срока на поръчката; 5.  Описание - декларация на мрежата от складови бази и производствени халета, с които разполага участника.

Минимални изисквания:
1. Участниците да имат изпълнени минимум 3 (три) договора за последните три години с предмет - доставка на хранителни продукти - доказва се с минимум 3 (три) броя препоръки за добро изпълнение, в които задължително да са описани стойността на договора и възложителя.2.Участниците да имат разработена и внедрена НАССР система за управление на безопасността на храните или сертификат за управление на качеството по EN ISO 22000:2005 с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти; 3. Участниците да имат минимум 1 (един) собствен или нает хладилен автомобил и минимум 2 (два) броя собствен или нает транспорт за превоз на хранителни продукти от неживотински произход, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти: 3.1.Хладилният автомобил трябва да има издадено „Удостоверение за регистрация на транспортното средство” от ДВСК (за превоз на всички хранителни продукти от животински произход); 3.2. Автомобилите, които ще се използват за превоз на хранителни продукти от неживотински произход (бакалски стоки, плодове и зеленчуци и т.н) да са придружени с „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от РИОКОЗ. 4.Участниците да притежават минимум едно складово помещение с хладилна техника или хладилно помещение, поддържащо постоянна температура, необходима за съхранение на продуктите. 

Критерий за оценка на офертите: Най-ниска цена.

Предишни публикации относно същата поръчка:

 
Условия за получаване на документация за участие:
Срок за получаване на документацията за участие: до 17.00 ч. на 27.11.2009 г.
Цена на комплект конкурсна документация – 80 лв.
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за административно обслужване" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч. Документацията може да бъде изпратена по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведената сума. Стойността на документацията се превежда по сметка на Община Враца: IBAN: BG48UBBS80028413872805, BIC: UBBSBGSF , Вид плащане: 448090 - при "ОББ" АД - клон Враца.
Срок за получаване на оферти: до 17.00 ч. на 07.12.2009 г.

Език на който да бъдат изготвени офертите: Български

Срок на валидност на офертите:
120 дни
от крайния срок на получаване на офертите.

Условия при отваряне на офертите:
   Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 17.00 ч. на 09.12.2009 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на Община Враца. Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.3 и 4 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени най- късно в деня предхождащ обявената дата на интернет страницата на Община Враца – www.vratza.bg.

Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: .

Орган, който отговаря за процедурата по обжалване:
Комисия за защита на конкуренцията,  бул."Витоша"№ 18, София 1000, тел.02 9884070

Подаване на жалби: Всяко решение, действие или бездействие на възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора или на рамковото споразумение подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренция. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.  

За справки и допълнителна информация: - тел. 092 622400/092 623061, Полина Кръстева - гл. юрисконсулт "ОП и К", Маринела Петрова - гл. счетоводител ДДО.