начало » --------------------------

Архив
“Доставка на оборудване за образователни дейности в гр. Враца” по две обособени позиции в рамките на проект „Създаване и гарантиране на висококачествени обществени места чрез комплексно обновяване на част от образователната инфраструктура на Община Врац

от 12.10.2009

Обявление за малка обществена поръчка чрез открит конкурс
На основание чл.7, т.1-4 от Закона за обществени поръчки.

ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” №6, тел. 092 624581, факс 092 627085, obshtinavr@b-trust.org, обявява открит конкурс:  “Доставка на оборудване за образователни дейности в гр. Враца” по две обособени позиции в  рамките на проект „Създаване и гарантиране на висококачествени обществени места чрез комплексно обновяване на част от образователната инфраструктура на Община Враца”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие", съгласно посочените в документацията видове оборудване по вид и количество".

Общо количество или обем на поръчката:. 224185 BGN 

Срок на договора или краен срок на изпълнение: 30 дни.

УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на: За Позиция 1 - 1 500 /хиляда и петстотин/ лева., За Позиция 2 - 300 /триста/ лева
Гаранция за изпълнение  на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3 % от стойността на  договора, вносима преди подписване на договора. Гаранция за изпълнение  на договора e валидна за срок не по малък от  1 /един/ месеца след изтичане срока на Договора. Паричната сума се внася по банков път: IBAN на ОБЩИНА ВРАЦА BG13UBBS80023300146537 / BIC : UBBSBGSF  при ОББ – клон Враца.

Условия и начин на финансиране:
Финансирането ще се извърши съгласно размера на допустимите разходи на проекта  „Създаване и гарантиране на висококачествени обществени места чрез комплексно обновяване на част от образователната инфраструктура на Община Враца”, след предварително заявяване от страна на Община Враца. Разплащането с изпълнителите ще се извършва по банков път по сметка на изпълнителя, ежемесечно  от страна на възложителя на извършената ежемесечна работа и пускане на фактура от страна на изпълнителя в Министерство на Регионалното Развитие и Благоустройство в срок до 50 работни дни.

 

Други особени условия(когато е приложимо):
Възложителя отстранява от участие в процедурата участник по реда на чл. 69 ал.(1) от ЗОП участник, който:
1. не е представил някой от необходимите документи, посочени по чл. 56 от ЗОП;
2. който не може да участва в процедурата, поради наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и посочените обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП;
3. е представил оферта, която е непълна и не отговаря на предварително обявените условия от възложителя;
4. е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. (2) от ЗОП. 

Условия за участие:

Изисквания към кандидатите или участниците.

Изискуеми документи и информация:
1.Опис на всички документи, съдържащи се в офертата, с подпис на управляващия/ представляващия;
2. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, с дата на издаване не по-рано от  3 месеца преди датата на обявяване на откритата процедура, или документ удостоверяващ ЕИК на участника, съгласно Закона за търговския регистър, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;3. Документ, издаден от възложителя, за закупена  документация – заверено копие;4. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата – заверено копие;5. Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинали;6. Имена и данни на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката /ако такива се предвиждат/ и дела на тяхното участие;7. Всички изброени документи, без тези по т.3 и т.4 следва да представят и подизпълнителите, ако участникът предвижда такива; 8. Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал; 9. Плик "Предлагана цена", съдържащ ценовата оферта, съгласно образеца на ценовата оферта,  Подписан и подпечатан проекто договор (без цената)  10. Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие.

Икономически и финансови възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Заверено копие от годишния баланс за последните три години /2006, 2007 и 2008г./ ;
2. Отчет за приходите и разходите за последните три години /2006, 2007 и 2008г./ - заверено копие.

Минимални изисквания:
1. Участникът трябва да е реализирал общо печалба през последните 3 (три) години, а именно: през  2006, 2007 и 2008 година.
2. Общия годишен оборот на участника за последните 3 (три) години, а именно: 2006, 2007 и 2008 година, да е не е по-малко от 100 000 Лева (сто хиляди лева).

Технически възможности:
Изискуеми документи и информация:
1.Списък на основните договори  от подобен характер, изпълнени през последните три години /2006, 2007 и 2008г./, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение и мястото на изпълнение; 2. Сертификат удостоверяващ, че стоките обект на настоящата поръчка са произведени от страни членки на ЕС - оригинал или нотариално заверено копие.

Минимални изисквания:
Кандидатът трябва да докаже, че има реализирани  поне 2 договора от подобен характер, през последните три години а именно: 2006, 2007 и 2008 година, включително  стойността, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение, както и  датата и мястото на изпълнение. 

Критерий за оценка на офертите: Най-ниска цена.

Предишни публикации относно същата поръчка: Номер на обявл. в ДВ 58 / 08.08.2008

Условия за получаване на документация за участие:
Срок за получаване на документацията за участие: до 17.00 ч. на 23.11.2009 г.
Цена на комплект конкурсна документация – 50 лв.
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за услуги и информация на гражданите" при Община Враца от 8,30 до 17,00 ч. или по банков път със следната сметка: IBAN на ОБЩИНА ВРАЦА в ОББ – клон Враца,  BG23UBBS80023106060900 / BIC код на банката: UBBSBGSF.
Срок за получаване на оферти: до 17.00 ч. на 03.12.2009 г.

Език на който да бъдат изготвени офертите: Български

Срок на валидност на офертите:
90 дни
от крайния срок на получаване на офертите.

Условия при отваряне на офертите:
   Офертите ще бъдат отворени за разглеждане и оценяване в 17.00 ч. на 04.12.2009 г. в сградата на Община Враца, ул. ”Стефанаки Савов” №6, Заседателна зала на Община Враца. Участници в процедурата могат да присъстват лично или чрез упълномощени представители при действията на комисията по чл. 68, ал. 3 и 4 от ЗОП. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.
Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.

Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: по проект „Създаване и гарантиране на висококачествени обществени места чрез комплексно обновяване на част от образователната инфраструктура на Община Враца”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма Регионално развитие” 2007-2013 г.

Орган, който отговаря за процедурата по обжалване:
Комисия за защита на конкуренцията,  бул."Витоша"№ 18, София 1000, тел.02 9884070

Подаване на жалби: съгласно чл. 120 от ЗОП.  

За справки и допълнителна информация: - инж. Гриша Иванов - Директор Дирекция; Мая Никовска- Директор Дирекция АПИО; Мариела Делчева-Гл. експерт по Бюджет, Силвия Ганева н-к отдел "ОП" и Димо Рашоевски - ст. експерт В отдел "ОП"-тел.665141 .