- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Търгове и конкурси
Архив
от 05.07.2019
Заповеди за спечелилите търга участници №№: |
На основание чл. 14, ал. 1 от Закона за общинската собственост, чл. 52, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, приета от Общински съвет-Враца и Решение №1009 по Протокол №68/26.03.2019 г. на Общински съвет – Враца. В изпълнение на Заповед №1110/05.07.2019 г. на Кмета на Община Враца.
О Б Я В Я В А:
Провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на следните обекти, частна общинска собственост:
№ по ред |
Обект |
Местонахождение |
Предназначение |
Площ /кв. м./ |
Наем за 1.00 кв. м. |
Първоначален месечен наем с ДДС /лева/ |
1. |
терен №1 |
в сграда на ул. „Георги Апостолов“ №13 гр. Враца |
за поставяне на вендинг машина |
1.00 |
50.00 |
50.00 |
2. |
терен №2 |
в сграда на ул. „Георги Апостолов“ №13 гр. Враца |
за поставяне на вендинг машина |
1.00 |
50.00 |
50.00 |
3. |
терен №3 |
в сграда на ул. „Илинден“ №6 гр. Враца |
за поставяне на вендинг машина |
1.00 |
50.00 |
50.00 |
4. |
терен №4 |
в сграда на ул. „Илинден“ №6 гр. Враца |
за поставяне на вендинг машина |
1.00 |
50.00 |
50.00 |
v Търгът ще се проведе на 25.07.2019 г. от 10.00 ч. в сградата на Община Враца.
v Търгът ще се проведе съгласно разпоредбите на чл. 51, чл. 52, чл. 53 чл. 54 и от чл. 60 до чл. 68 вкл. от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество.
v Право на участие в търга имат юридически лица и еднолични търговци, регистрирани по Търговския закон и представили до 16.00 ч. на 24.07.2019 г. в „Център за административно обслужване” при Община Враца, запечатани в плик документи, както следва:
v Заявление за участие в търга - по образец;
v Удостоверение за актуално състояние или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър;
v Проект на договор (попълнен /без наемна цена/ и подписан, че са запознати с клаузите в договора);
v Документ за закупени тръжни книжа – фактура /оригинал/;
v Документ за платена депозитна вноска – оригинал;
v Декларация за оглед на обекта предмет на търга – по образец;
v Изрично пълномощно за участие в търга, когато кандидатът се представлява от пълномощник – оригинал;
v Офертата, попълнена и запечатана в малкия плик.
v Срокът за отдаване под наем на обектите е 5 /пет/ години.
v Депозитната вноска за участие в търга е в размер на 50% от първоначалния месечен наем.
v Стойността на тръжната документация е 30.00 лв. с ДДС.
v Първоначалният месечен наем е с включено ДДС.
v Депозитната вноска и стойността за тръжната документация да се внасят в касата на „Център за административно обслужване” при Община Враца до 16.00 ч. на 24.07.2019 г.
v Тръжната документация ще се получава само от „Център за административно обслужване” при Община Враца след представяне на вносните бележки.
За допълнителна информация, оглед и справки в „Център за административно обслужване” при Община Враца тел.: 0876/967802 и стая №37.
КАЛИН КАМЕНОВ
КМЕТ НА ОБЩИНА ВРАЦА