- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.

Търгове и конкурси
Архив
от 16.02.2009
На основание чл. 90, ал.1 и 2, чл. 91 от Кодекса на труда и Заповед № 191/12.02.2009 г. на Кмета на Община Враца,
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за длъжността Директор на Регионален исторически
музей (РИМ) – гр. Враца
І. Конкурсът се провежда при следните условия:
1. Място на работа – Регионален исторически музей Враца
2. Характер на работа – организация, ръководство и контрол на цялостната дейност в музея
ІІ. Изисквания за длъжността:
А. Минимални изисквания към кандидатите:
1. Да са български граждани;
2. Да не са осъдени на лишаване от свобода с влязла в сила присъда за умишлено престъпление, да не са лишени от право да упражняват професията си, да не страдат от заболявания и отклонения;
3. Да нямат наложени дисциплинарни наказания по чл.188, т.3 от КТ, освен ако наказанието е заличено, и трудовото им правоотношение не е било прекратено на основание чл.328, ал.1, т.5 от КТ, освен ако уволнението не е било отменено като незаконно по надлежния ред;
4. Да имат висше образование, с образователно-квалификационна степен “магистър” по една от следните специалности: история, археология, етнология;
5. Да имат професионален опит най-малко 5 години;
6. Да притежават организационни умения, нагласа за работа в екип, адаптивност, комуникативност и умения за планиране на дейността;
7. Да притежава компютърна грамотност;
Б. Като предимство се счита:
1. Опит в областта на музейното дело и опазване на паметниците на културата;
2. Участие в разработване и реализация на програми и проекти;
3. Управленски опит;
4. Чуждоезикова подготовка;
ІІІ. Необходими документи за участие до конкурса:
1. Заявление за участие в конкурса (по образец);
2. Документ за самоличност (копие);
3. Документ за придобито образование, специалност, квалификация, които се изискват за длъжността (копие);
4. Свидетелство за съдимост (оригинал);
5. Професионална автобиография;
6. Документи, удостоверяващи трудовия стаж и/или професионален опит на кандидата (копие);
7. Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата (оригинал);
8. Удостоверение, че кандидатът не се води на диспансерен учет за психично заболяване (оригинал);
9. Декларация, че кандидатът не е лишен по съдебен или административен ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства;
10. Други документи, ако кандидатът притежава такива – за научно звание или научна степен, за професионално-квалификационни степени, за компютърна грамотност, владеене на чужд език (копия).
11. Концепция за дейността и развитието на РИМ за период от три години, подробно разработена за първата година, в 5 екземпляра, подписани от кандидата, в обем не повече от 10 страници, която съдържа:
а) анализ и оценка на състоянието и дейността на музея; основни проблеми на функционирането му;
б) тенденции и възможности за развитието на музея като културно-просветен и научен институт и мястото му в националната музейна мрежа;
в) определяне на целите, приоритетните области, очакваните резултати в управлението, финансирането, структурата и организацията на дейността на музея, пътищата за постигането им;
г) мерки за реализиране на конкретни проекти по комплектуването, опазването и представянето на музейните фондове, научно-изследователската, образователната и популяризаторската дейност на музея;
д) етапи за реализация на концепцията;
Концепцията се представя в отделен запечатан, непрозрачен и ненадписан плик, поставен в плика с документите.
ІV. Начин на провеждане на конкурса
а) Защита на концепцията;
б) Познания върху нормативната уредба, действаща в областта на културата и в областта на музейното дело и опазването на паметниците на културата;
в) Цялостна административно-управленска дейност на директора;
г) Познания върху административните, стопанските, финансовите и трудовоправните въпроси;
д) Комуникативни способности и делови качества;
ІV. Срок и място за подаване на документите:
1. Документите се подават лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в сградата на Община Враца, ул.”Стефанаки Савов” № 6, в „Център за услуги и информация на гражданите” в едномесечен срок от публикуване на обявата за конкурса в местния печат.
2. Документите се подават в плик с посочени имената на кандидата, точен адрес и телефон за връзка.
V. Други условия
1. Конкурсната длъжност се заема за срок от три години.
2. Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е предоставена на разположение на кандидатите в стая № 58 в сградата на Община Враца, за запознаване.
За информация и справки: тел.: 62 24 68 - Емилия Якова
тел.: 62 92 86 - Радосвета Крумова