- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.

Търгове и конкурси
Архив
от 10.08.2009
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ВРАЦА
ОБЯВЯВА:
Прием на документи за финансиране на
малки екологични и граждански инициативи, съгласно
Правила за предоставяне на финансови средства за екологични проекти и проекти за малки инициативи на гражданите:
1. Размер на финансирането:
Минимален размер – 500,00 лв.
Максимален размер – 2000,00 лв.
2. Продължителност:
Времетраенето за изпълнение на проекта до 6 месеца в рамките на бюджетната година (включващи финансирането, собствен принос: набиране на собствени средства, организация, безвъзмезден труд, материали и др.)
3.Териториален обхват:
Град Враца и населените места на общината.
4. Проекти, които не подлежат на финансиране:
-Проекти, в чийто бюджет са включени разходи за заплати, наеми на помещения, разходи за поддръжка (бензин, електричество, телефон и др.)
-Проекти, свързани с търговска и стопанска дейност
-Религиозни дейности
-Стипендии
-Издаване на книги и периодика
-Командировки
-Инициативи, отнасящи се за инфраструктура, строително-ремонтни дейности на тротоари, улични платна, преодоляване на последици от ВиК, Електроснабдяване, Топлофикация, БТК и др.
5. Необходими документи:
-Мотивирано предложение с план-сметка придружено с декларация, удостоверяваща собствено участие
-Съдебна и регистрация по БУЛСТАТ (за НПО), протокол за учредяване на инициативна група
-Договор за предоставените средства
6. Кои могат да участват:
-Неправителствени организации с нестопанска цел
-Инициативни групи (комитети), създадени за осъществяване на конкретна цел с приложен протокол (имена и адреси на участниците )
-Квартални съвети
7. Къде се подават документите:
Общински съвет –Враца –Постоянна комисия по финанси и бюджет
Срок до 15. 09. 2009г.
8. Получаване на средствата и отчет на финансираната дейност с решение на ОбС - Враца:
За ЮЛ – средствата ще се получават по банков път и ще се отчитат с фактури;
За инициативните комитети – ще се получават на касата на Община Враца и ще се отчитат с фактури придружени с касов (финансов) бон.
Фактурите ще се представят до 6-то число на месеца, последващ разхода при Гл. счетоводител на Община Враца. Писмен отчет за извършената дейност по проекта се предоставя на ПК по Финанси и бюджет.
9. Контрол: Комисията по финанси и бюджет
10. При неизпълнен проект или дейности по проект, средствата подлежат на връщане в едномесечен срок на общинския бюджет.
Председател на ОбС: К. Шахов