начало » Търгове и конкурси

Архив
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ

от 20.12.2007

На основание чл. 14 от НПКДС и Заповед № 1710/19.12.2007г., Община Враца, гр. Враца, п.код 3000, ул. »Стефанаки Савов» № 6,
 
ОБЯВЯВА КОНКУРС:
 
1.  За длъжността  “Директор”,  дирекция  « Канцелария на кмета »;
    
2. Минималните и специфичните изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове, са:
1/  Да отговарят на условията по чл.7, ал.1 и 2 от Закона за държавния служител ;
2/ Да имат придобита образователна степен «бакалавър» ;
3/ Да имат най-малко 6 /шест/ години професионален опит или присъден най-малко ІІ младши ранг;
     Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността – 393.00 лв.
 
     Придобита образователна квалификация в областта на публична администрация или управление е предимство.
 
3. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика :
     Ръководи, организира, координира и контролира професионално и административно изпълнението на основните и специфични дейности на дирекцията, свързани с изпълнението на програмата за управление на Община Враца.
    
4. Начинът за провеждане на конкурса е : 
         - писмена разработка на тема “Функции и задачи на дирекция “Канцелария на кмета” за максимално обезпечаване дейността на кмета”
         - интервю
 
5. Необходимите документи, които кандидатите за участие в конкурса за държавен служител, трябва да представят са:
 
1/  Заявление за участие в конкурса съгласно Приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
2/ Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не  е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства;
3/ Копие от документ за придобита образователна степен;
4/ Копие от документите, удостоверяващи продължителността на изискуемия професионален опит или придобит ранг като държавен служител;
5/ Медицинско свидетелство;
6/ Свидетелство за съдимост;
7/ Копие от документ за самоличност;
8/ Професионална автобиография;
9/ Други документи – за компютърни умения, сертификати; др.
 
6. Документите следва да бъдат представени в :
Община Враца, гр. Враца, п.код 3000, ул. »Стефанаки Савов» № 6, Център за услуги и информация на гражданите – гише “Общо деловодство”; в срок :    12 дни от датата на обявлението.
 
7. Мястото, където ще се обявяват списъците или другите съобщения във връзка с провеждането на конкурса е :
информационните табла в сградата на Общината, официалния сайт на Община Враца и вестник “Конкурент”.
 
  Лице за контакти:            Eмилия Якова
  Телефон за контакти:       092/62 24 68

    Заявление за участие в конкурс

   Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители

   Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса

                                                                                                      КМЕТ/п/
                                                                                                                   инж.Тотю Младенов