- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Търгове и конкурси
Архив
от 20.12.2007
На основание чл. 14 от НПКДС и Заповед № 1710/19.12.2007г., Община Враца, гр. Враца, п.код 3000, ул. »Стефанаки Савов» № 6,
ОБЯВЯВА КОНКУРС:
1. За длъжността “Директор”, дирекция « Канцелария на кмета »;
2. Минималните и специфичните изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове, са:
1/ Да отговарят на условията по чл.7, ал.1 и 2 от Закона за държавния служител ;
2/ Да имат придобита образователна степен «бакалавър» ;
3/ Да имат най-малко 6 /шест/ години професионален опит или присъден най-малко ІІ младши ранг;
Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността – 393.00 лв.
Придобита образователна квалификация в областта на публична администрация или управление е предимство.
3. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика :
Ръководи, организира, координира и контролира професионално и административно изпълнението на основните и специфични дейности на дирекцията, свързани с изпълнението на програмата за управление на Община Враца.
4. Начинът за провеждане на конкурса е :
- писмена разработка на тема “Функции и задачи на дирекция “Канцелария на кмета” за максимално обезпечаване дейността на кмета”
- интервю
5. Необходимите документи, които кандидатите за участие в конкурса за държавен служител, трябва да представят са:
1/ Заявление за участие в конкурса съгласно Приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
2/ Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства;
3/ Копие от документ за придобита образователна степен;
4/ Копие от документите, удостоверяващи продължителността на изискуемия професионален опит или придобит ранг като държавен служител;
5/ Медицинско свидетелство;
6/ Свидетелство за съдимост;
7/ Копие от документ за самоличност;
8/ Професионална автобиография;
9/ Други документи – за компютърни умения, сертификати; др.
6. Документите следва да бъдат представени в :
Община Враца, гр. Враца, п.код 3000, ул. »Стефанаки Савов» № 6, Център за услуги и информация на гражданите – гише “Общо деловодство”; в срок : 12 дни от датата на обявлението.
7. Мястото, където ще се обявяват списъците или другите съобщения във връзка с провеждането на конкурса е :
информационните табла в сградата на Общината, официалния сайт на Община Враца и вестник “Конкурент”.
Лице за контакти: Eмилия Якова
Телефон за контакти: 092/62 24 68
Заявление за участие в конкурс
Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители
Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса
КМЕТ/п/
инж.Тотю Младенов