- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Търгове и конкурси
Архив
от 21.12.2007
На основание чл. 14 от НПКДС и Заповед № 1711/19.12.2007г., Община Враца, гр. Враца, п.код 3000, ул. »Стефанаки Савов» № 6,
ОБЯВЯВА КОНКУРС:
1. За длъжността “Началник отдел”, отдел «Управление на общинска собственост», дирекция « Бюджет и финанси »;
2. Минималните и специфичните изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове, са:
1/ Да отговарят на условията по чл.7, ал.1 и 2 от Закона за държавния служител ;
2/ Да имат придобита образователна степен «бакалавър» ;
3/ Да имат най-малко 5 /пет/ години професионален опит или присъден най-малко ІІІ младши ранг;
Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността – 363.00 лв.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите
- Предпочитана специалност, по която е придобито образованието: инж. техническа
- Познания в областта на местното самоуправление и местната администрация;
- Да познава ЗОС
- Подзаконовите нормативни актове в областта
- Управленска компетентност
- Организационна компетентност
- Комуникационна компетентност
- Компютърна компетентност
- Компетентност за работа с потребители
3. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика :
Ръководи, организира и контролира дейността на отдел «Общинска собственост» във връзка с рационалното управление и разпореждането на общинска собственост, както и участие в местното самоуправление за успешно изпълнение на програмата на Община Враца.
4. Начинът за провеждане на конкурса е :
- писмена разработка на тема “Управление и разпореждане с общинската собственост”
- интервю.
5. Необходимите документи, които кандидатите за участие в конкурса за държавен служител, трябва да представят са:
1/ Заявление за участие в конкурса съгласно Приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
2/ Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства;
3/ Копие от документ за придобита образователна степен;
4/ Копие от документите, удостоверяващи продължителността на изискуемия професионален опит или придобит ранг като държавен служител
5/ Медицинско свидетелство;
6/ Свидетелство за съдимост ;
7/ Копие от документ за самоличност
8/ Професионална автобиография;
9/ Други документи – за компютърни умения, сертификати; др.
6. Документите следва да бъдат представени в:
Община Враца, гр.Враца, п.код 3000, ул. «Стефанаки Савов» № 6, Център за услуги и информация на гражданите – гише “Общо деловодство” в срок: 12 дни от датата на обявлението.
7. Мястото, където ще се обявяват списъците или другите съобщения във връзка с провеждането на конкурса е :
информационните табла в сградата на Общината, официалния сайт на Община Враца и вестник “Конкурент”.
Лице за контакти: Eмилия Якова
Телефон за контакти: 092/62 24 68
Заявление за участие в конкурс
Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители
Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса
Извлечение от Протокол № 4 от 23.01.2008 г. на конкурсната комисия
КМЕТ/п/
инж.Тотю Младенов