начало » Търгове и конкурси

Архив
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ

от 21.12.2007

На основание чл. 14 от НПКДС и Заповед № 1711/19.12.2007г., Община Враца, гр. Враца, п.код 3000, ул. »Стефанаки Савов» № 6,
 
ОБЯВЯВА КОНКУРС:
 
1.  За длъжността  “Началник отдел”,  отдел «Управление на общинска собственост»,  дирекция  « Бюджет и финанси »;
    
2.  Минималните и специфичните изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове, са:
1/  Да отговарят на условията по чл.7, ал.1 и 2 от Закона за държавния служител ;
2/ Да имат придобита образователна степен «бакалавър» ;
3/ Да имат най-малко 5 /пет/ години професионален опит или присъден най-малко ІІІ младши ранг;
     Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността – 363.00 лв.
   
 Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите
     - Предпочитана специалност, по която е придобито образованието: инж. техническа
     - Познания в областта на местното самоуправление и местната администрация;
     - Да познава ЗОС
     - Подзаконовите нормативни актове в областта
     - Управленска компетентност
     - Организационна компетентност
     - Комуникационна компетентност
     - Компютърна компетентност
     - Компетентност за работа с потребители
    
3.  Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика :
Ръководи, организира и контролира дейността  на отдел «Общинска собственост» във връзка с рационалното управление и разпореждането на общинска собственост, както и участие в местното самоуправление за успешно изпълнение на програмата на Община Враца.
    
4.  Начинът за провеждане на конкурса е :
- писмена разработка на тема “Управление и разпореждане с общинската собственост”
- интервю.
 
5.  Необходимите документи, които кандидатите за участие в конкурса за държавен служител, трябва да представят са:
1/  Заявление за участие в конкурса съгласно Приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
2/  Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не  е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства;
3/   Копие от документ за придобита образователна степен;
4/ Копие от документите, удостоверяващи продължителността на изискуемия професионален опит или придобит ранг като държавен служител
5/   Медицинско свидетелство;
6/   Свидетелство за съдимост ;
7/   Копие от документ за самоличност
8/   Професионална автобиография;
9/   Други документи – за компютърни умения, сертификати; др.       
 
6. Документите следва да бъдат представени в:
Община Враца, гр.Враца, п.код 3000, ул. «Стефанаки Савов» № 6, Център за услуги и информация на гражданите – гише “Общо деловодство” в срок: 12 дни от датата на обявлението.
 
7. Мястото, където ще се обявяват списъците или другите съобщения във връзка с провеждането на конкурса е :
информационните табла в сградата на Общината, официалния сайт на Община Враца и вестник “Конкурент”.
 

    Лице за контакти:            Eмилия Якова
    Телефон за контакти:       092/62 24 68


    Заявление за участие в конкурс

   Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители

   Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса

   Извлечение от Протокол № 4 от 23.01.2008 г. на конкурсната комисия

                                                                                                      КМЕТ/п/
                                                                                                                   инж.Тотю Младенов