- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Търгове и конкурси
Архив
от 09.01.2008
ОБЩИНА ВРАЦА
О Б Я В Я В А
конкурс за длъжността Директор на Дом за деца, лишени от родителски грижи „Проф. Асен Златаров” - гр.Враца,
при следните условия:
І. Изисквания към кандидатите:
1. Да са български граждани;
2. Да не са осъдени на лишаване от свобода с влязла в сила присъда за умишлено престъпление, да не са лишени от право да упражняват професията си, да не страдат от заболявания и отклонения, които застрашават живота или здравето на децата и учениците;
3. Да нямат наложени дисциплинарни наказания по чл. 188, т. 3 от КТ, освен ако наказанието е заличено и трудовото им правоотношение не е било прекратено на основание чл. 328, ал. 1, т. 5 от КТ, освен ако уволнението не е било отменено като незаконно по надлежния ред;
4. Да притежават диплом за завършена степен висше образование с образователно-квалификационна степен „Бакалавър” или „Магистър” по специалностите: педагогика; психология; социални дейности.
5. Да имат професионален опит най-малко 5 години стаж по специалността си.
ІІ. Начин на провеждане на конкурса
Конкурсът се провежда в три етапа:
1. Допускане по документи.
2. Писмен изпит, чрез разработване на стратегия за развитие на Дома за период от три години, който ще бъде с продължителност 2 (два) астрономически часа.
3. Събеседване, което ще се състои в следните направления:
- познания върху нормативната уредба, действаща в областта на обучението и възпитанието на деца, лишени от родителски грижи;
- цялостна административно-управленска и финансова дейност на директора;
- виждания на кандидата за развитието и организацията на Дома.
ІІІ. Необходими документи за допускане до конкурса:
1. Заявление за допускане до конкурс (свободна форма);
2. Документ за самоличност (копие);
3. Документи за завършено висше образование, специалност от професионално направление: социални дейности, психология, педагогика или друга хуманитарна специалност (копие);
4. Свидетелство за съдимост (оригинал);
5. Професионална автобиография;
6. Документи за трудов стаж и/или професионален опит, трудова или служебна книжка (копие);
7. Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата (оригинал);
8. Удостоверение, че кандидатът не се води на диспансерен учет за психично заболяване (оригинал);
9. Декларация, че кандидатът не е лишен по съдебен или административен ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства;
10. Други документи, ако кандидатът притежава такива – за научно звание или научна степен, за професионално-квалификационни степени (копие).
При подаване на документите всеки кандидат да представи и оригиналите за сверяване. Копията от представените документи трябва да са ясни и четливи.
ІV. Срок и място за подаване на документите:
1. Документите се подават лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в сградата на Община Враца, ул. „Стефанаки Савов” № 6, Център за услуги и информация на гражданите – гише „Общо деловодство” в едномесечен срок от публикуване на обявата за конкурса в местния печат.
2. Документите се подават в запечатан плик с посочени имената на кандидата, точен адрес и телефон за връзка.
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е предоставена на разположение на кандидатите в стая № 58 в сградата на Община Враца, за запознаване.
За информация и справки - тел. 092/62 24 00, 092/62 24 68
Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса