начало » Търгове и конкурси

Архив
Обява за провеждане на конкурс за длъжността Директор на Дом за деца, лишени от родителски грижи „Проф. Асен Златаров” - гр.Враца

от 09.01.2008

ОБЩИНА ВРАЦА
О Б Я В Я В А

конкурс за длъжността Директор на Дом за деца, лишени от родителски грижи „Проф. Асен Златаров” - гр.Враца,
при следните условия:

 
            І. Изисквания към кандидатите:
            1. Да са български граждани;
            2. Да не са осъдени на лишаване от свобода с влязла в сила присъда за умишлено престъпление, да не са лишени от право да упражняват професията си, да не страдат от заболявания и отклонения, които застрашават живота или здравето на децата и учениците;
            3. Да нямат наложени дисциплинарни наказания по чл. 188, т. 3 от КТ, освен ако наказанието е заличено и трудовото им правоотношение не е било прекратено на основание чл. 328, ал. 1, т. 5 от КТ, освен ако уволнението не е било отменено като незаконно по надлежния ред;
            4. Да притежават диплом за завършена степен висше образование с образователно-квалификационна степен „Бакалавър” или „Магистър” по специалностите: педагогика; психология; социални дейности.
            5. Да имат професионален опит най-малко 5 години стаж по специалността си.
 
            ІІ. Начин на провеждане на конкурса
            Конкурсът се провежда в три етапа:
            1. Допускане по документи.
            2. Писмен изпит, чрез разработване на стратегия за развитие на Дома за период от три години, който ще бъде с продължителност 2 (два) астрономически часа.
            3. Събеседване, което ще се състои в следните направления:
            - познания върху нормативната уредба, действаща в областта на обучението и възпитанието на деца, лишени от родителски грижи;
            - цялостна административно-управленска и финансова дейност на директора;
            - виждания на кандидата за развитието и организацията на Дома.
 
            ІІІ. Необходими документи за допускане до конкурса:
            1. Заявление за допускане до конкурс (свободна форма);
            2. Документ за самоличност (копие);
            3. Документи за завършено висше образование, специалност от професионално направление: социални дейности, психология, педагогика или друга хуманитарна специалност (копие);
            4. Свидетелство за съдимост (оригинал);
            5. Професионална автобиография;
            6. Документи за трудов стаж и/или професионален опит, трудова или служебна книжка (копие);
            7. Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата (оригинал);
            8. Удостоверение, че кандидатът не се води на диспансерен учет за психично заболяване (оригинал);
            9. Декларация, че кандидатът не е лишен по съдебен или административен ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства;
            10. Други документи, ако кандидатът притежава такива – за научно звание или научна степен, за професионално-квалификационни степени (копие).
             При подаване на документите всеки кандидат да представи и оригиналите  за сверяване. Копията от представените документи трябва да са ясни и четливи.
 
            ІV. Срок и място за подаване на документите:
            1. Документите се подават лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в сградата на Община Враца, ул. „Стефанаки Савов” № 6, Център за услуги и информация на гражданите – гише „Общо деловодство” в едномесечен срок от публикуване на обявата за конкурса в местния печат.
            2. Документите се подават в запечатан плик с посочени имената на кандидата, точен адрес и телефон за връзка.
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е предоставена на разположение на кандидатите в стая № 58 в сградата на Община Враца, за запознаване.
 
            За информация и справки - тел. 092/62 24 00, 092/62 24 68

       Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса