начало » Търгове и конкурси

Архив
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ

от 10.01.2008

На основание чл. 14 от НПКДС и Заповед № 33/09.01.2008 г., Община Враца, гр. Враца, п.код 3000, ул. »Стефанаки Савов» № 6
 
ОБЯВЯВА КОНКУРС:
 
         1.  За длъжността  “Началник отдел” , дирекция  «Развитие на гражданското общество, туризъм, спорт и оперативни програми», отдел «Туризъм, спорт и развитие на гражданското общество» ;
    
         2.  Минималните и специфичните изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове, са:
1/ Да отговарят на условията по чл.7, ал.1 и 2 от Закона за държавния служител;
2/ Да имат придобита образователна степен «бакалавър» ;
3/ Да имат най-малко 5 /пет/ години професионален опит или присъден най-малко ІІІ младши ранг;
         Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността – 363.00 лв.
   
         Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите
         - Предпочитана специалност , по която е придобито образованието :  
в областта на спорта и туризма
         - Познания в областта на местното самоуправление и местната администрация ;
         - Познания на нормативната уредба в областта на туризма, спорта и гражданското общество
         - Управленска компетентност
         - Организационна компетентност
         - Комуникационна компетентност
         - Компютърна компетентност
         - Компетентност за работа с потребители
    
         3.  Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
         Ръководи, координира и контролира работата на отдел «Туризъм, спорт и развитие на гражданското общество».
 
         4.  Начинът за провеждане на конкурса е : тест и интервю.
         5.  Необходимите документи, които кандидатите за участие в конкурса за държавен служител, трябва да представят са:
1/  Заявление за участие в конкурса съгласно Приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
2/  Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не  е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства;
3/   Копие от документ за придобита образователна степен;
4/ Копие от документите, удостоверяващи продължителността на изискуемия професионален опит или придобит ранг като държавен служител
5/   Свидетелство за съдимост ;
6/   Копие от документ за самоличност
7/   Професионална автобиография;
8/   Други документи – за компютърни умения, сертификати; др.       
 
         6. Документите следва да бъдат представени в:
         Община Враца, гр.Враца, п.код 3000, ул. »Стефанаки Савов» № 6 (Център за услуги и информация на гражданите - гише “Общо деловодство”); в срок : 12 дни от датата на публикуване на обявлението. Документите се подават лично или чрез упълномощен представител.
 
         7. Мястото, където ще се обявяват списъците или другите съобщения във връзка с провеждането на конкурса е :

информационните табла в сградата на Общината, официалния сайт на Община Враца.
 
         Лице за контакти:    Емилия Якова
         Телефон за контакти: 092 62 24 68

   Заявление за участие в конкурс

   Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители

   Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса


                                                                                                      КМЕТ/п/
                                                                                                                   инж.Тотю Младенов