начало » Търгове и конкурси

Архив
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ

от 11.01.2008

На основание чл. 14 от НПКДС и Заповед № 41/10.01.2008 г, Община Враца, гр. Враца, п.код 3000, ул. »Стефанаки Савов» № 6
 
ОБЯВЯВА КОНКУРС:
 
1.  За длъжността  “Началник отдел” , дирекция  «Образование, здравеопазване, култура и социални дейности », отдел «Здравеопазване и социални дейности» ;

    
2.  Минималните и специфичните изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове, са:
1/  Да отговарят на условията по чл.7, ал.1 и 2 от Закона за държавния служител ;
2/ Да имат придобита образователна степен «бакалавър» ;
3/ Да имат най-малко 5 /пет/ години професионален опит или присъден най-малко ІІІ младши ранг;
     Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността – 363.00 лв.
   
 Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите
     - Предпочитана специалност , по която е придобито образованието : медицина, здравен мениджмънт
     - Познания в областта на местното самоуправление и местната администрация ;
     - Да познава Закона за лечебните заведения, Закона за здравето и др.закони,касаещи дейността;
     - Подзаконовите нормативни актове в областта на здравеопазването и соц.дейности ;
     - Управленска компетентност;
     - Организационна компетентност;
     - Комуникационна компетентност;
     - Компютърна компетентност;
     - Компетентност за работа с потребители;
 
3.  Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика :
Ръководи, координира и контролира работата на отдел «Здравеопазване и социални дейности».Отговаря за нивото на работа в лечебните заведения за извънболнична и болнична помощ , профилактиката на населението и социални дейности.
 
4.  Начинът за провеждане на конкурса е : писмена разработка в областта на здравеопазването и интервю
 
5.  Необходимите документи, които кандидатите за участие в конкурса за държавен служител, трябва да представят са:
1/  Заявление за участие в конкурса съгласно Приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
2/  Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не  е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства;
3/   Копие от документ за придобита образователна степен;
4/ Копие от документите, удостоверяващи продължителността на изискуемия професионален опит или придобит ранг като държавен служител
5/   Свидетелство за съдимост ;
6/   Копие от документ за самоличност
7/   Професионална автобиография;
8/   Други документи – за компютърни умения, сертификати и др.     
 
6. Документите следва да бъдат представени в:
 Община Враца, гр.Враца, п.код 3000, ул.»Стефанаки Савов» № 6 (място на подаване, адрес); в срок : 12 дни от датата на публикуване на обявлението;
 
7. Мястото, където ще се обявяват списъците или другите съобщения във връзка с провеждането на конкурса е :
информационните табла в сградата на Общината, официалния сайт на Община Враца.
 
   Лице за контакти:  Eмилия Якова 
   Телефон за контакти: 092 62 24 68

   Заявление за участие в конкурс

   Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители

   Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса


                                                                                                      КМЕТ/п/
                                                                                                                   инж.Тотю Младенов