начало » Търгове и конкурси

Архив
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ

от 14.01.2008

На основание чл. 14 от НПКДС и Заповед № 44/11.01.2008 г, Община Враца, гр.Враца, п.код 3000, ул.»Стефанаки Савов» №6

ОБЯВЯВА КОНКУРС:
 
     1.  За длъжността  “Началник отдел” , дирекция  «Устройство на територията, строителство и екология», отдел «Строителство, инфраструктура и екология».
    
     2.  Минималните и специфичните изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове, са:
1/  Да отговарят на условията по чл.7, ал.1 и 2 от Закона за държавния служител ;
2/ Да имат придобита образователна степен «бакалавър» ;
3/ Да имат най-малко 5 /пет// години професионален опит или присъден най-малко ІІІ младши ранг;
     Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността – 363.00 лв.   
 Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите
     - Предпочитана специалност , по която е придобито образованието :
строителен инженер
     - Познания в областта на местното самоуправление и местната администрация ;
     - Да познава законовата и подзаконовата нормативна уредба, касаещи дейността;
     - Подзаконовите нормативни актове в областта строителството
     - Управленска компетентност
     - Организационна компетентност
     - Комуникационна компетентност
     - Компютърна компетентност
     - Компетентност за работа с потребители

     3.  Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика :
Ръководи, координира и контролира работата на отдел «Строителство, инфраструктура и екология».Отговаря за нивото на работа в отдела.Взема участие при формирането и провеждането на политиката на Община Враца в строителната дейност.
 
     4.  Начинът за провеждане на конкурса е : писмена разработка в областта на строителството и интервю.
 
     5.  Необходимите документи, които кандидатите за участие в конкурса за държавен служител, трябва да представят са:
1/  Заявление за участие в конкурса съгласно Приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
2/  Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не  е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства;
3/   Копие от документ за придобита образователна степен;
4/ Копие от документите, удостоверяващи продължителността на изискуемия професионален опит или придобит ранг като държавен служител
5/   Свидетелство за съдимост ;
6/   Копие от документ за самоличност
7/   Професионална автобиография;
8/   Други документи – за компютърни умения, сертификати; др.       
 
     6. Документите следва да бъдат представени в:
 Община Враца, гр.Враца, п.код 3000, ул.»Стефанаки Савов» №6 (място на подаване, адрес); в срок :  12 дни от публикуване на обявлението ;
    Документите за участие в конкурса се подават лично от кандидатите или от  техни упълномощени представители.
 
     7. Мястото, където ще се обявяват списъците или другите съобщения във връзка с провеждането на конкурса е : информационните табла в сградата на Общината, официалния сайт на Община Враца.

         Лице за контакти:    Емилия Якова
         Телефон за контакти: 092 62 24 68


   Заявление за участие в конкурс

   Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители

   Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса

                                                                                                      КМЕТ/п/
                                                                                                                   инж.Тотю Младенов