начало » Търгове и конкурси

Архив
Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на терени, публична общинска собственост

от 11.05.2011

На основание чл.14, ал.7 от Закона за общинската собственост, чл.15,  чл.19 и чл.51, ал.1 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, приета от Общински съвет-Враца, Решение №292/2008г., Решение №924 в Протокол №71/24.03.2010г. на ОбС- Враца. В изпълнение на Заповед №460/2011г. на Кмета на Община Враца

О Б Я В Я В А М

Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на следните терени публична общинска собственост:
І. Имоти/обекти, които следва да бъдат обявени за предоставяне под наем чрез публичен търг:

 

№ по ред

ТЕРЕН/
ОБЕКТ

Площ

/кв.м/

Размери
на реклам-
ното съоръ-
жение-
едно-
странно

Първона-
чален
месечен
наем с вкл. ДДС /лева/
на кв.м.
рекламна
площ

Първона-
чален
месечен
наем с
вкл. ДДС /лева/
на кв.м.
рекламна
площ

Депозит
за участие /лева/

1.

РЕКЛАМНО
СЪОРЪЖЕНИЕ
ТИП
„CITY LIGHT”- А
№1;2;3;4;5;7;
9;10;11;12;13;
14;15;1;17;18;
19;20;21;22;23;
24;26;27;29;30;
31;32;34;36;37

 1.60

80/200

10.00 лв.
/кв.м
неосве-
тен

50.00 лв.

 40.00 лв.

2.

РЕКЛАМНО
СЪОРЪЖЕНИЕ
БИЛБОРД  ТИП
„ПИЗА”- Б
№1;2;3;4;5;6;8;
9;10;11;12;13;14;
15;16;17;18;19;20;
21;22;23;24;2;26;
27;28;29;30;31;33;
34;36;37;3;39;40;
41;42;43;48;49;
50;51;52;5;55

 12.00

400/300

10.00 лв.
/кв.м
неосве-
тен
-------------
20.00 лв.
/кв.м.
осве-
тен

120.00 лв.
-------------
240.00 лв.

60.00 лв.
---------------
120.00 лв.

3.

РЕКЛАМНО
СЪОРЪЖЕНИЕ
БИЛБОРД - В
№1;2;4;5 до 45

 6.00

120/240

10.00 лв.
/кв.м
неосве-
тен
-------------
20.00 лв.
/кв.м.
осве-
тен

60.00 лв.
-------------
120.00 лв.

 30.00 лв.
---------------
60.00 лв.

 

Схема за разполагане рекламни съоръжения на територията на град Враца

 

- Търгът ще се проведе на 26.05.2011 г. от 14.00 ч. в Заседателната зала на Община Враца.
- Търгът да се проведе съгласно разпоредбите на чл.53, чл.54 и от чл.60 до чл.68 вкл. от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, приета от ОбС- Враца с Решение №292/2008г.
Право на участие в търга имат юридически лица и еднолични търговци, отговарящи на изискванията на §2 от Преходните и заключителни разпоредби на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, представили до 16.00 ч. на 25.05.2011 г. в Информационния център на Община Враца, запечатани в плик документи, както следва:

• Заявление за участие в търга - по образец;
• Удостоверение за актуално състояние (оригинал или фотокопие нотариално заверено) или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър когато участника е юридическо лице или едноличен търговец;
• Декларация по & 2 от НРПУРОИ – по образец;
• Проект на договор (попълнен и подписан че са запознати с клаузите в договора)
• Документ за закупени тръжни книжа - оригинал;
• Документ за платена депозитна вноска – оригинал;
• Удостоверение от Дирекция ”Местни данъци и такси” при Община Враца за наличие или липса на задължения по ЗМДТ към Община Враца;
• Офертата попълнена и запечатана в малкия плик;
• Декларация за оглед на обекта предмет на търга – по образец;
• Изрично пълномощно за участие в търга, когато кандидата се представлява от пълномощник – оригинал;

- Срокът за отдаване под наем на обектите е 5 години.
- Кандидатите за участие в търга или упълномощените от тях лица следва да носят документи с които да се легитимират.
- Депозитната вноска за участие в търга е в размер на 50% от първоначалния месечен наем.
- Стойността на тръжната документация е 30.00 лв. без ДДС
- Първоначалният месечен наем е с включено ДДС.

- Депозитната вноска и стойността за тръжната документация ще се внасят в касата на Информационния център до 16.00 ч. на 25.05.2011г.
- Тръжната документация ще се получава само от Информационния център на Община Враца след представяне на вносните бележки.
- За допълнителна информация, оглед и справки в Информационния център на Община Враца и тел.: 092/ 66-51-26; 62-45-81 в.329 и в. 412.

 

ОБЩИНА ВРАЦА

КМЕТ :.........................

            /Д-р Костадин Шахов/