начало » Търгове и конкурси

Архив
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ

от 15.01.2008

На основание чл. 14 от НПКДС и Заповед № 51/14.01.2008 г., Община Враца, гр. Враца, п.код 3000, ул. »Стефанаки Савов» № 6
 
ОБЯВЯВА КОНКУРС:
 
          1.  За длъжността  “Старши експерт социални дейности и проекти” , дирекция  “Образование, здравеопазване, култура и социални дейности”, отдел “Здравеопазване и социални дейности”
    
          2.  Минималните и специфичните изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове, са:
1/ Да отговарят на условията по чл.7, ал.1 и 2 от Закона за държавния служител;
2/ Да имат придобита образователна степен «бакалавър» ;
3/ Да имат най-малко 2 /две години професионален опит или присъден най-малко ІV младши ранг;
         Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността – 290.00 лв.
  
         Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите
         - Предпочитана специалност, по която е придобито образованието:
социален и здравен мениджмънт, социлна педагогика;      
- Познания в областта на местното самоуправление и местната администрация;
         - Познания на нормативната уредба, касаеща дейността;            
         - Организационна компетентност
         - Комуникационна компетентност
         - Компютърна компетентност
         - Компетентност за работа с потребители
      
          3.  Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Методическа помощ, съдействие и координация на социалните дейности и услуги в общността;
Извършва анализ и разработва предложения за решения на управленски проблеми и методически въпроси в областта на здравеопазването,  социалните дейности и оперативни програми;
 
          4.  Начинът за провеждане на конкурса е : писмена разработка в областта на социалните дейности и оперативни програми и интервю.
        
          5.  Необходимите документи, които кандидатите за участие в конкурса за държавен служител, трябва да представят са:
1/ Заявление за участие в конкурса съгласно Приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
2/ Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не  е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства;
3/ Копие от документ за придобита образователна степен;
4/ Копие от документите, удостоверяващи продължителността на изискуемия професионален опит или придобит ранг като държавен служител
5/ Свидетелство за съдимост ;
6/ Копие от документ за самоличност
7/ Професионална автобиография;
8/  Други документи – за компютърни умения, сертификати; др.        
 
         6. Документите следва да бъдат представени в:
         Община Враца, гр.Враца, п.код 3000, ул. »Стефанаки Савов» № 6 (Център за услуги и информация на гражданите – гише  “Общо деловодство”); в срок : 12 дни от датата на публикуване на обявлението. Документите се подават лично или чрез упълномощен представител.
 
         7. Мястото, където ще се обявяват списъците или другите съобщения във връзка с провеждането на конкурса е :
информационните табла в сградата на Общината, официалния сайт на Община Враца.

    Лице за контакти:    Емилия Якова
    Телефон за контакти: 092 62 24 68

    Заявление за участие в конкурс

   Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители

   Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса

                                                                                                      КМЕТ/п/
                                                                                                                   инж.Тотю Младенов