начало » Търгове и конкурси

Архив
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ

от 21.01.2008

На основание чл. 14 от НПКДС и Заповед № 98/18.01.2008 г., Община Враца, гр. Враца, п.код 3000, ул. »Стефанаки Савов» № 6,
 
 
ОБЯВЯВА КОНКУРС:
 
1.  За длъжността  “Директор”,  дирекция  « Административно правно и информационно обслужване »;

    
2. Минималните и специфичните изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове, са:
1/  Да отговарят на условията по чл.7, ал.1 и 2 от Закона за държавния служител ;
2/ Да имат придобита образователна степен «бакалавър» ;
3/ Да имат най-малко 6 /шест/ години професионален опит или присъден най-малко ІІ младши ранг;
     Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността – 393.00 лв.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите
     - Предпочитана специалност , по която е придобито образованието : право
     - Познания в областта на местното самоуправление и местната администрация;
     - Познания на нормативната уредба в областта на правото;    
     - Управленска компетентност;
     - Организационна компетентност;
     - Комуникационна компетентност;
     - Компютърна компетентност;
     - Компетентност за работа с потребители.
    
3. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика :
     Ръководи, организира, координира и контролира професионално и административно изпълнението на основните и специфични дейности на дирекцията, свързани с изпълнението на програмата за управление на Община Враца.
    
4. Начинът за провеждане на конкурса е : 
         - тест
         - интервю
 
5. Необходимите документи, които кандидатите за участие в конкурса за държавен служител, трябва да представят са:
1/  Заявление за участие в конкурса съгласно Приложение № 2 към чл.17, ал.1
от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
2/ Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не  е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства;
3/ Копие от документ за придобита образователна степен;
4/ Копие от документите, удостоверяващи продължителността на изискуемия професионален опит или придобит ранг като държавен служител
5/ Медицинско свидетелство
6/ Свидетелство за съдимост ;
7/ Копие от документ за самоличност
8/ Професионална автобиография;
9/ Други документи – за компютърни умения, сертификати; др.
 
6. Документите следва да бъдат представени в :
Община Враца, гр. Враца, п.код 3000, ул. »Стефанаки Савов» № 6, Център за услуги и информация на гражданите – гише “Общо деловодство”; в срок :    14 дни от датата на обявлението. Документите се подават лично или чрез упълномощен представител.
 
7. Мястото, където ще се обявяват списъците или другите съобщения във връзка с провеждането на конкурса е :
информационните табла в сградата на Общината, официалния сайт на Община Враца .

         Лице за контакти:    Емилия Якова
         Телефон за контакти: 092 62 24 68

   Заявление за участие в конкурс

   Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители

   Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса

 

                                                                                                      КМЕТ/п/
                                                                                                                   инж.Тотю Младенов