начало » Търгове и конкурси

Архив
О Б Я В Л Е Н И Е ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ

от 12.03.2008

Община Враца, гр. Враца, п.код 3000, ул. »Стефанаки Савов» № 6,
на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14 от НПКДС и Заповед № 328/11.03.2008г.,

ОБЯВЯВА КОНКУРС:

1.  За длъжността  “Началник отдел”,  отдел «Работа с кметствата и общински съвет»,  дирекция  « Административно-правно и информационно обслужване »;
    
2.  Минималните и специфичните изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове, са:
1/  Да отговарят на условията по чл.7, ал.1 и 2 от Закона за държавния служител ;
2/ Да имат придобита образователна степен «бакалавър» ;
3/ Да имат най-малко 5 /пет/ години професионален опит или присъден най-малко ІІІ младши ранг;
     Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността – 363.00 лв.
 Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите
     - Познания в областта на местното самоуправление и местната администрация;
     - Познаване на законовите и подзаконови нормативни актове, касаещи дейността 
     - Управленска компетентност
     - Организационна компетентност
     - Комуникационна компетентност
     - Компютърна компетентност
     - Компетентност за работа с потребители

3.  Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика :
Ръководи, организира и контролира дейността  на отдел «Работа с кметствата и общински съвет» .Оказва компетентна организационно-методическа помощ и организационно обслужване на кметствата и общинските съветници в тяхната конкретна работа  за успешно изпълнение на програмата на Община Враца.
 Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в стая № 58 на Община Враца.   
4.  Начинът за провеждане на конкурса е :
- писмена разработка на тема “ Местното самоуправление и местната администрация след 01.01.2007 год.”
- интервю

5.  Необходимите документи, които кандидатите за участие в конкурса за държавен служител, трябва да представят са:
1/  Заявление за участие в конкурса съгласно Приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
2/  Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не  е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства;
3/   Копие от документ за придобита образователна степен;
4/ Копие от документите, удостоверяващи продължителността на изискуемия професионален опит или придобит ранг като държавен служител
5/   Медицинско свидетелство;
6/   Свидетелство за съдимост ;
7/   Копие от документ за самоличност
8/   Професионална автобиография;
9/   Други документи – за компютърни умения, сертификати; др. 
Заедно с копията от документите за кандидатстване се представят и оригиналите за сверяване, след което се връщат на кандидатите.


6. Документите следва да бъдат представени в:
 Община Враца, гр.Враца, п.код 3000, ул. »Стефанаки Савов» № 6, Център за услуги и информация на гражданите – гише “Общо деловодство” в срок:      до  12 дни от датата на обявлението.

7. Мястото, където ще се обявяват списъците или другите съобщения във връзка с провеждането на конкурса е :
информационните табла в сградата на Общината и официалния сайт на Община Враца .


   Лице за контакти:      Емилия Якова
   Телефон за контакти: 092/62 24 68

   Заявление за участие в конкурс

   Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители 

   Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса

                                                                   КМЕТ: ................................
                                                                                       
                                                                                /инж. Т. Младенов/