начало » Търгове и конкурси

Архив
КОНКУРС за длъжността Директор на Дом за стари хора “Зора” – гр. Враца.

от 20.03.2008

 

 

 

О Б Я В Я В А

 

конкурс за длъжността Директор на Дом за стари хора “Зора” – гр. Враца.

при следните условия:

 

         І. Изисквания към кандидатите:

 

         1. Да са български граждани;

         2. Да не са осъдени на лишаване от свобода с влязла в сила присъда за умишлено престъпление, да не са лишени от право да упражняват професията си, да не страдат от заболявания и отклонения, които застрашават живота или здравето на децата и учениците;

         3. Да нямат наложени дисциплинарни наказания по чл. 188, т. 3 от КТ, освен ако наказанието е заличено и трудовото им правоотношение не е било прекратено на основание чл. 328, ал. 1, т. 5 от КТ, освен ако уволнението не е било отменено като незаконно по надлежния ред;

         4. Да притежават диплом за завършена степен на висше образование „Магистър” по специалностите: социални дейности; социален мениджмънт; медицина; икономика

         5. Да имат професионален опит най-малко 6 години.

 

         ІІ. Начин на провеждане на конкурса

 

         Конкурсът се провежда в три етапа:

 

         1. Допускане по документи.

         2. Писмен изпит, чрез разработване на стратегия за развитие на Дом за стари хора “Зора” за период от три години, който ще бъде с продължителност 2 (два) астрономически часа.

         3. Събеседване,  което ще се състои в следните направления:

         - Познания върху нормативната уредба, касаеща дейността;

- Цялостна административно-управленска и финансова дейност на директора;
- Виждания на кандидата за развитието и организацията на Дома;

 

         ІІІ. Необходими документи за допускане до конкурса:

 

         1. Заявление за допускане до конкурс (свободна форма);

         2. Документ за самоличност (копие);

         3. Документи за завършено висше образование, специалност от професионално направление: социални дейности; социален мениджмънт; медицина; икономика

         4. Свидетелство за съдимост (оригинал);

         5. Професионална автобиография;

         6. Документи за трудов стаж и професионален опит /доказва се с копие от трудова , осигурителна, служебна книжка  или друг официален документ/ ;

         7. Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата (оригинал);

         8. Удостоверение, че кандидатът не се води на диспансерен учет за психично заболяване (оригинал);

         9. Декларация, че кандидатът не е лишен по съдебен или административен ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства;

         10. Други документи, ако кандидатът притежава такива – за научно звание или научна степен, за професионално-квалификационни степени (копие).

          

При подаване на документите всеки кандидат да представи и оригиналите  за сверяване. Копията от представените документи трябва да са ясни и четливи.

 

         ІV. Срок и място за подаване на документите:

 

         1. Документите се подават лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в сградата на Община Враца, ул. „Стефанаки Савов” № 6, Център за услуги и информация на гражданите – гише „Общо деловодство” в едномесечен срок от публикуване на обявата за конкурса в местния печат.

         2. Документите се подават в запечатан плик с посочени имената на кандидата, точен адрес и телефон за връзка.

 

Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е предоставена на разположение на кандидатите в стая № 58 в сградата на Община Враца, за запознаване.

  

         За информация и справки:             тел.:  092/62 24 00, 092/62 24 68

 

                                                                            КМЕТ:

                                                                  /инж. Т. Младенов/

 

Община Враца, гр. Враца, п.код 3000, ул. »Стефанаки Савов» № 6