- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.

Търгове и конкурси
Архив
от 29.12.2011
На основание чл.14, ал.1 и ал.7 от Закона за общинската собственост, чл.15, чл.17, чл.18 и чл.51, ал.1 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, приета от Общински съвет-Враца, Решение №292/2008г., Решение №934 в Протокол №72/19.04.2011г. на ОбС- Враца и Решение №1103 в Протокол 79/14.09.2011 г. и Заповед №1388/22.12.2011 г.
О Б Я В Я В А
Публичен търг с тайно наддаване за следните обекти:
№ по ред |
обект |
Местонахождение |
Предназначение |
Площ /кв.м/ |
Първоначален месечен наем /лева/ |
1. |
Помещение-бивша столова (АПОС № 591/29.03.2004г.) (първи търг) |
Приземен етаж на училище с. Косталево |
склад |
50,00 |
125.00 |
2. |
Сграда – бивш бикарник (АПОС № 1476/04.02.2009г.) (втори търг) |
Жк „Сениче”, ПИ №12259.1009.33.2 |
За услуги |
200,00 |
600.00 |
v Търгът ще се проведе на 11.01.2012 г. от 14.00 ч. в Заседателната зала на Община Враца.
v Търгът ще се проведе съгласно разпоредбите на чл.53, чл.54 и от чл.60 до чл.68 вкл. от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, приета от ОбС- Враца с Решение №292/2008г.
Право на участие в търга имат юридически лица и еднолични търговци, отговарящи на изискванията на §2 от Преходните и заключителни разпоредби на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, представили до 16.00ч. на 10.01.2012г. в Информационния център на Община Враца, запечатани в плик документи, както следва:
- Заявление за участие в търга - по образец;
- Удостоверение за актуално състояние (оригинал или фотокопие нотариално заверено) или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър когато участника е юридическо лице или едноличен търговец;
- Подписан проект на договор (без наемна цена), че участникът е запознат и съгласен с клаузите. Документ за закупени тръжни книжа - оригинал;
- Документ за платена депозитна вноска – оригинал;
- Удостоверение от Дирекция ”Местни данъци и такси” при Община Враца за наличие или липса на задължения по ЗМДТ към Община Враца;
- Офертата попълнена и запечатана в малкия плик;
- Декларация за оглед на обекта предмет на търга – по образец;
- Изрично пълномощно за участие в търга, когато кандидата се представлява от пълномощник – оригинал;
v Срокът за отдаване под наем на обектите е пет години
v Депозитната вноска за участие в търга е в размер на 50% от първоначалния месечен наем.
v Стойността на тръжната документация е 30.00 лв. с включен ДДС.
v Първоначалният месечен наем е с включено ДДС.
v Депозитната вноска и стойността за тръжната документация ще се внасят в касата на Информационния център до 16.00 ч. на 10.01.2012г.
v Тръжната документация ще се получава само от Информационния център на Община Враца след представяне на вносните бележки.
v За допълнителна информация, оглед и справки в Информационния център на Община Враца и тел.: 092/ 66-51-26; 62-45-81 в.329 и в. 412.
К М Е Т: …..............………..
/инж. Николай Иванов/