начало » Търгове и конкурси

Архив
Публичен търг с тайно наддаване на 11.01.2012 г. от 14.00 ч.

от 29.12.2011

На основание чл.14, ал.1 и ал.7 от Закона за общинската собственост, чл.15, чл.17, чл.18 и чл.51, ал.1 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, приета от Общински съвет-Враца, Решение №292/2008г.,  Решение №934 в Протокол №72/19.04.2011г. на ОбС- Враца и Решение №1103 в Протокол 79/14.09.2011 г. и Заповед №1388/22.12.2011 г.

 

О Б Я В Я В А

Публичен търг с тайно наддаване за следните обекти:

 

№ по ред

обект

Местонахождение

Предназначение

Площ

/кв.м/

Първоначален месечен наем /лева/

1.

Помещение-бивша столова (АПОС № 591/29.03.2004г.)

(първи търг)

Приземен етаж на училище с. Косталево

склад

50,00

125.00

  2.

Сграда – бивш бикарник (АПОС № 1476/04.02.2009г.)

(втори търг)

Жк „Сениче”, ПИ №12259.1009.33.2

За услуги

200,00

600.00

 

 

v        Търгът ще се проведе на 11.01.2012 г. от 14.00 ч. в Заседателната зала на Община Враца.

v        Търгът ще се проведе съгласно разпоредбите на чл.53, чл.54 и от чл.60 до чл.68 вкл. от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, приета от ОбС- Враца с Решение №292/2008г.

Право на участие в търга имат юридически лица и еднолични търговци, отговарящи на изискванията на §2 от Преходните и заключителни разпоредби на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, представили до 16.00ч. на 10.01.2012г. в Информационния център на Община Враца, запечатани в плик документи, както следва:

 

  • Заявление за участие в търга - по образец;
  • Удостоверение за актуално състояние (оригинал или фотокопие нотариално заверено) или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър когато участника е юридическо лице или едноличен търговец;
  • Подписан проект на договор (без наемна цена), че участникът е запознат и съгласен с клаузите. Документ за закупени тръжни книжа - оригинал;
  • Документ за платена депозитна вноска – оригинал;
  • Удостоверение от Дирекция ”Местни данъци и такси” при Община Враца за наличие или липса на задължения по ЗМДТ към Община Враца;
  • Офертата попълнена и запечатана в малкия плик;
  • Декларация за оглед на обекта предмет на търга – по образец;
  • Изрично пълномощно за участие в търга, когато кандидата се представлява от пълномощник – оригинал;

v        Срокът за отдаване под наем на обектите е пет години

v        Депозитната вноска за участие в търга е в размер на 50% от първоначалния месечен наем.

v        Стойността на тръжната документация е 30.00 лв. с включен ДДС.

v        Първоначалният месечен наем е с включено ДДС.

v        Депозитната вноска и стойността за тръжната документация ще се внасят в касата на Информационния център до 16.00 ч. на 10.01.2012г.

v        Тръжната документация ще се получава само от Информационния център на Община Враца след представяне на вносните бележки.

 

 

 

v        За допълнителна информация, оглед и справки в Информационния център на Община Враца и тел.: 092/ 66-51-26; 62-45-81 в.329 и в. 412.

 

К М Е Т: …..............………..

             /инж. Николай Иванов/