начало » Търгове и конкурси

Архив
Публичен конкурс за отдаване под наем за срок до 5 години на имоти, публична общинска собственост, отредени за поставяне на преместваеми обекти по схема, одобрена от Гл. архитект на Общината и единен идеен проект за вида на павилионите

от 30.01.2012

В изпълнение на Заповед № 66/26.01.2012 год. на Кмета на Община Враца

 

О Б Я В Я В А

 

Публичен конкурс за отдаване под наем за срок до 5 години на имоти, публична общинска собственост, отредени за поставяне на преместваеми обекти по схема, одобрена от Гл. архитект на Общината и единен идеен проект за вида на павилионите, находящи се на бул.”Втори юни”, района на МБАЛ”Христо Ботев”, както следва:

Виж ТАБЛИЦАТА

        Конкурсът ще се проведе на 14.02.2012 г.  от  14.00ч.  в сградата на Община-Враца при следните конкурсни условия:

1. Размер на предложения месечен наем;

2. Предложение за срок за монтиране на павилиона, реализиран във вида по идейния проект;

       Оценката  на офертите ще се извършва съгласно формулата -

        К= 0.70 К1 + 0.30 К2 ,  където:

К - крайна оценка

К1 -предложен месечен наем -с тежест в оценката 70%  (от 1 до 5 точки);

К2-предложен срок за монтиране на павилиона, реализиран във вида по идейния проект - с тежест в оценката 30%  (от 1 до 5 точки);

       Неустойка при неизпълнение на някое от конкурсните условия, залегнали в договора е в размер на минимум троен размер на предложената месечната наемна цена.

       Като критерии се взема максималната оценка 5 т., отговаряща на най-изгодното предложение от кандидат. За останалите кандидати точките се формират като съотношение между най-изгодното предложение(максимална цена и минимален срок), отнесено към оценяваното предложение в цифрово изражение /просто тройно правило/. Полученият резултат се умножава с коефициенти за тежест, заложен във формулата, който е различен за отделните условия.

       Право на участие в конкурса имат юридически лица и еднолични търговци, представили до 17.00ч. на 13.02.2012 г. в Центъра за административно обслужване на гражданите на Община Враца, закупени и попълнени конкурсни документи, както следва:

Ø      Заявление за участие в конкурса по образец;

Ø   Удостоверение за актуално състояние на фирмата (оригинал или нотариално заверено фотокопие) или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър;

Ø      Декларация по & 2 от ДР на НРПУРОИ – по образец;

Ø      Декларация за оглед на терена, предмет на конкурса-по образец;

Ø      Проекто-договор за наем на общински имот (подписан, че е запознат с клаузите);

Ø      Документ за закупени конкурсни книжа-оригинал;

Ø      Документ за платена депозитна вноска-оригинал;

Ø      Удостоверение от отд.”Местни данъци и такси” при Община Враца за липса на задължения по ЗМДТ към Община Враца;

Ø      Изрично пълномощно за участие в търга (когато кандидата се представлява от пълномощник)-оригинал;

Ø      Оферта по образец, запечатана в отделен плик .

 

       Кандидатите за участие в конкурса или упълномощените от тях лица следва да носят документи, с които да се легитимират.

       Конкурсната документация се предоставя в Центъра за административно обслужване на гражданите на Общината срещу  квитанция  от  30.00 лв.

       Стойността за конкурсната документация и депозитната вноска в размер на 50% от първоначалния конкурсен месечен наем се внасят в касата при  Центъра за административно обслужване на гражданите на Община Враца.

        Оглед на имота може да се извършва свободно на място и по документация в стая № 40 и стая №37, ет.II в сградата на Община Враца. Запознаване с идеиния проект за вида на павилиона и схемата за разполагане-всеки делничен ден от 8.00 да 17.00 в стая №37.

        За допълнителна информация и справки в Центъра за административно обслужване на гражданите при Община-Враца  и тел.: 092/66-51-26; 62-45-81 и  в.412 и в.329.

 

 

 

Инж. Николай Иванов

 Кмет на Община Враца