начало » Търгове и конкурси

Архив
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ

от 17.04.2008

На основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от НПКДС и Заповед № 490/16.04.2008 г., Община Враца, гр. Враца, п.код 3000, ул. »Стефанаки Савов» № 6

ОБЯВЯВА КОНКУРС:

1. За длъжността “Главен  експерт инвестиционни проекти”
дирекция  “Развитие на гражданското общество, туризъм, спорт и оперативни програми”, отдел “Оперативни програми”
         
     2.  Минималните и специфичните изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове, са:
1/ Да отговарят на условията по чл.7, ал.1 и 2 от Закона за държавния служител;
2/ Да имат придобита образователна степен «бакалавър» ;
3/ Да имат най-малко 2 /две / години професионален опит или присъден най-малко ІV младши ранг;
     Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността – 314.00 лв.
  
      Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите
        - Предпочитана област, в която е придобито образованието:
икономика, право
          - Отлично владеене на английски език
    -Познания в областта на оперативните програми
- Познания в областта на местното самоуправление и местната администрация;
         - Познания на нормативната уредба, касаеща дейността;         
           - Организационна компетентност
          - Комуникационна компетентност
          - Компютърна компетентност
          - Компетентност за работа с потребители
    
     3.  Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
     Осъществява дейностите по реализиране политиката на Община Враца в областта на привличане на инвестиции чрез разработване на проекти по националните оперативни  и европейски програми.
    Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в стая № 58 на Община Враца
4.  Начинът за провеждане на конкурса е : тест и интервю
    5.  Необходимите документи, които кандидатите за участие в конкурса за държавен служител, трябва да представят са:
1/ Заявление за участие в конкурса съгласно Приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
2/ Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не  е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства;
3/ Копие от документ за придобита образователна степен;
4/ Копие от документите, удостоверяващи продължителността на изискуемия професионален опит или придобит ранг като държавен служител
5/ Свидетелство за съдимост ;
6/ Медицинско свидетелство ;
6/ Копие от документ за самоличност ;
7/ Професионална автобиография;
8/  Други документи – за компютърни умения, сертификати; др.   
Заедно с копията от документите за кандидатстване се представят и оригиналите за сверяване, след което се връщат на кандидатите.

     6. Документите следва да бъдат представени в:
      Община Враца, гр.Враца, п.код 3000, ул. »Стефанаки Савов» № 6 (Център за услуги и информация на гражданите – гише  “Общо деловодство”); в срок : 12 дни от датата на публикуване на обявлението. Документите се подават лично или чрез упълномощен представител.

     7. Мястото, където ще се обявяват списъците или другите съобщения във връзка с провеждането на конкурса е :
информационните табла в сградата на Общината и официалния сайт на Община Враца.

     Лице за контакти:    Емилия Якова
     Телефон за контакти: 092 62 24 68
           

                                                               КМЕТ: 
                                                                         /инж. Т. Младенов/


   Заявление за участие в конкурс

   Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители

   Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса