- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.

Търгове и конкурси
Архив
от 16.07.2012
На основание чл.14, ал.2 от Закона за общинската собственост, чл.18,ал.1 във връзка с чл.51, ал.1 и ал.2от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, приета от Общински съвет-Враца , Решение №1102 в Протокол №79/14.09.2011 г. на Общински съвет –Враца и Заповед № 954/16.07.2012 г. на Кмета на Община Враца
О Б Я В Я В А:
Провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на следните имоти ,
П А В И Л И О Н И
находящи се на пазарна площадка „Васил Кънчов”
№ |
Павилион |
Квадратура (кв.м) |
Първоначален месечен наем (лева) |
1. |
№ 4 |
12 |
48,00 |
2. |
№ 5 |
12 |
48,00 |
3. |
№ 6 |
12 |
48,00 |
4. |
№ 7 |
12 |
48,00 |
5. |
№ 8 |
12 |
48,00 |
6. |
№ 9 |
12 |
48,00 |
7. |
№ 10 |
12 |
48,00 |
8. |
№ 11 |
12 |
48,00 |
9. |
№ 18 |
12 |
48,00 |
10. |
№ 19 |
12 |
48,00 |
11. |
№ 20 |
12 |
48,00 |
12. |
№ 25 |
12 |
48,00 |
13. |
№ 26 |
12 |
48,00 |
14. |
№ 27 |
12 |
48,00 |
15. |
№ 37 |
12 |
48,00 |
16. |
№ 42 |
12 |
48,00 |
17. |
№ 48 |
12 |
48,00 |
18. |
№ 49 |
7 |
28,00 |
19. |
№ 50 |
12 |
48,00 |
20. |
№ 51 |
12 |
48,00 |
21. |
№ 52 |
8,4 |
33,60 |
22. |
№ 53 |
8,4 |
33,60 |
ПАВИЛИОНИ
находящи се на пазарна площадка "Дъбника "-.базар
1. |
№ 14 |
7,5 |
26,25 |
v Търгът ще се проведе на 02.08.2012 г. от 14.00 ч. в Заседателната зала на Община Враца.
v Търгът да се проведе съгласно разпоредбите на чл.53, чл.54 и от чл.60 до чл.68 вкл. от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, приета от ОбС- Враца с Решение №292/2008г. и Решение № 1102 в Протокол № 79/14.09.2011 г.а Общински съвет –Враца.
Право на участие в търга имат юридически лица и еднолични търговци, представили до 16.00ч. на 01.08.2012г. в „Център за административно обслужване” при Община Враца, запечатани в плик документи, както следва:
- Заявление за участие в търга - по образец;
- Удостоверение за актуално състояние или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър когато участника е юридическо лице или едноличен търговец;
- Декларация – по образец;
- Проект на договор (попълнен/без наемна цена/ и подписан че са запознати с клаузите в договора);
- Документ за закупени тръжни книжа - оригинал;
- Документ за платена депозитна вноска – оригинал;
- Удостоверение от Дирекция ”Местни данъци и такси” при Община Враца за наличие или липса на задължения по ЗМДТ към Община Враца;
- Декларация за оглед на обекта предмет на търга – по образец;
- Изрично пълномощно за участие в търга, когато кандидата се представлява от пълномощник – оригинал;
- Офертата попълнена и запечатана в малкия плик.
v Срокът за отдаване под наем на обектите е 5 години.
v Кандидатите за участие в търга или упълномощените от тях лица следва да носят документи с които да се легитимират.
v Депозитната вноска за участие в търга да е в размер на 50% от първоначалния месечен наем.След приключване на търга ,депозитът на спечелилия търга участник автоматично се трансформира в част от достигнатата наемна цена на първия месец.
v Тръжната документация ще се продава срещу заплатена сума от 30,00 лв. с включен ДДС.
v Началната месечна наемна цена е без включен ДДС.
v ДДС се начислява върху достигнатата на търг месечна наемна цена.
v Депозитната вноска и стойността за тръжната документация ще се внасят в касата на Информационния център до 16.00 ч. на 01.08.2012г.
v Тръжната документация ще се получава само от „Център за административно обслужване” при Община Враца след представяне на вносните бележки.
v За допълнителна информация, оглед и справки в „Център за административно обслужване” при Община Враца и тел.: 092/ 62-45-81 в.375 .
К М Е Т: ….............
/инж.Н.Иванов/