- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.

Търгове и конкурси
Архив
от 19.10.2012
В изпълнение на Заповед № 1402/ 12.10.2012 г. на Кмета на Община Враца
О Б Я В Я В А:
Провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем имот, както следва:
ИМОТ/обект |
предназначение |
площ /кв.м/ |
Първоначален месечен наем (лева) |
Терен за поставяне на павилион ул.”Екзарх Йосиф”, кв.103, жк”Самуил”
|
Поставяне на павилион за търговска дейност |
16,50 |
50.00 |
v Търгът ще се проведе на 06.11.2012 г. от 14.00 ч. в Заседателната зала на Община Враца.
v Търгът да се проведе съгласно разпоредбите на чл.53, чл.54 и от чл.60 до чл.68 вкл. от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, приета от ОбС- Враца с Решение №292/2008г.
Право на участие в търга имат юридически лица и еднолични търговци, представили до 16.00ч. на 05.11.2012г. в „Център за административно обслужване” при Община Враца, запечатани в плик документи, както следва:
- Заявление за участие в търга - по образец;
- Удостоверение за актуално състояние (оригинал или фотокопие нотариално заверено) или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър когато участника е юридическо лице или едноличен търговец;
- Декларация – по образец;
- Проект на договор (попълнен/без наемна цена/ и подписан че са запознати с клаузите в договора)
- Документ за закупени тръжни книжа - оригинал;
- Документ за платена депозитна вноска – оригинал;
- Удостоверение от отдел ”Местни данъци и такси” при Община Враца за наличие или липса на задължения по ЗМДТ към Община Враца;
- Декларация за оглед на обекта предмет на търга – по образец;
- Изрично пълномощно за участие в търга, когато кандидата се представлява от пълномощник – оригинал;
- Офертата попълнена и запечатана в малкия плик.
v Срокът за отдаване под наем на имота е 5 години.
v Кандидатите за участие в търга или упълномощените от тях лица следва да носят документи с които да се легитимират.
v Депозитната вноска за участие в търга е в размер на 50% от първоначалния месечен наем.
v Стойността на тръжната документация е 30.00 лв.с включен ДДС.
v Първоначалният месечен наем е с включено ДДС.
v Депозитната вноска и стойността за тръжната документация ще се внасят в касата на Информационния център до 16.00 ч. на 05.11.2012г.
v Тръжната документация ще се получава само от „Център за административно обслужване” при Община Враца след представяне на вносните бележки.
v За допълнителна информация, оглед и справки в „Център за административно обслужване” при Община Враца и тел.: 092/ 66-51-26; 62-45-81 в.329 и в. 412.
Инж. НИКОЛАЙ ИВАНОВ
Кмет на Община Враца