- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Търгове и конкурси
Архив
от 21.03.2019
Заповед за спечелил търга участник №: |
На основание чл. 14, ал. 7 от Закона за общинската собственост, чл. 52, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, приета от Общински съвет-Враца и Решение №977 по Протокол №67/26.02.2019 г. на Общински съвет – Враца. В изпълнение на Заповед №447/21.03.2019 г. на Кмета на Община Враца.
О Б Я В Я В А:
Провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на следните имоти, публична общинска собственост:
№ по ред |
Недвижим имот |
Местонахождение |
Предназначение |
Площ /кв. м./ |
Първоначален месечен наем с ДДС /лева/ |
1 |
помещение №1 |
в сграда „Здравен дом“, кв. Бистрец, гр. Враца |
кабинет за медицински дейности за извънболнична помощ |
25.00 |
15.00 |
2. |
помещение №2 |
в сграда „Здравен дом“, кв. Бистрец, гр. Враца |
кабинет за медицински дейности за извънболнична помощ |
27.40 |
16.44 |
- Търгът ще се проведе на 05.04.2019 г. от 10.00 ч. в сградата на Община Враца.
- Търгът ще се проведе съгласно разпоредбите на чл. 51, чл. 52, чл. 53 чл. 54 и от чл. 60 до чл. 68 вкл. от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество.
- Право на участие в търга имат изпълнители на болнична, извънболнична и дентална помощ, регистрирани в съответната „РЗИ” на чиято територия се намират, представили до 16.00 ч. на 04.04.2019 г. в „Център за административно обслужване” при Община Враца, запечатани в плик документи, както следва:
- Заявление за участие в търга - по образец;
- Удостоверение за актуално състояние или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър;
- Проект на договор (попълнен /без наемна цена/ и подписан, че са запознати с клаузите в договора);
- Документ за закупени тръжни книжа – фактура /оригинал/;
- Документ за платена депозитна вноска – оригинал;
- Декларация за оглед на обекта предмет на търга – по образец;
- Изрично пълномощно за участие в търга, когато кандидатът се представлява от пълномощник – оригинал;
- Офертата, попълнена и запечатана в малкия плик.
- Срокът за отдаване под наем на обектите е 5 /пет/ години.
- Депозитната вноска за участие в търга е в размер на 50% от първоначалния месечен наем.
- Стойността на тръжната документация е 30.00 лв. с ДДС.
- Първоначалният месечен наем е с включено ДДС.
- Депозитната вноска и стойността за тръжната документация да се внасят в касата на „Център за административно обслужване” при Община Враца до 16.00 ч. на 04.04.2019 г.
- Тръжната документация ще се получава само от „Център за административно обслужване” при Община Враца след представяне на вносните бележки.
- За допълнителна информация, оглед и справки в „Център за административно обслужване” при Община Враца тел.: 0876/967802 и стая №37.
КАЛИН КАМЕНОВ
Кмет на Община Враца