- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Новини
30.11.2010
Необходими документи за акуализация на картотека
1. Удостоверение за имотно състояние и липса на задължения от дирекция “Местни данъци и такси “ по местоживеене и по месторождение – за всички членове на семейството
2. Удостоверение от Агенция по вписванията за продаден или прехвърлен имот по местоживеене и месторождение за всички членонове от семейството
3. Бележки за доходи на семейството за 12 месеца
4. Копие от адресна регистрация или копие от документ за самоличност
Забележка: отнася се за всички членове на семейството - съпруг ,съпруга и непълнолетните им деца