- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Новини
Проблемите с неправилно паркираните автомобили ще се решават съвместно от полицията и служители на Община Враца - това стана ясно по време на първата работна среща, инициирана от кмета д-р Костадин Шахов. Той покани в кабинета си Директора на ОД на МВР – Враца комисар Росен Иванов, началника на РУП – Враца Васко Василев и Комисар Венцислав Петров – Началник отдел”Охранителна полиция” при ОД на МВР –Враца.
Срещата се проведе в присъствието на секретаря на Община Враца Пламен Кръстев, Венка Велчева –Директор на Дирекция Инспекторат при Община Враца и директора на общинското предприятие „Паркинги и гаражи”-г-жа Ваня Григорова.
По време на деловия диалог бе уточнено, че проблемът с неправилното паркиране датира от 7-8 години и продължава да се задълбочава. Причина за това е все по-нарастващият брой автомобили. Само за 2010 г. в КАТ са били регистрирани 20 000 автомобила. Враца като областен и общински център е посещавана често от хората от останалите населени места, които търсят правно, административно, здравно или социално обслужване, както и предпочитат да пазаруват в града. Това допълнително натоварва трафика в работно време.
Кметът и неговите гости подробно дискутираха възможностите за справяне с проблема. Те се обединиха около становището, че за радикално справяне с казуса е необходим репатриращ автомобил и наказателен паркинг, на който да се извозват неправилно паркираните. Има вече няколко варианта за определяне на площ с капацитет за 50 моторни превозни средства, от които ще бъде избран най-подходящият. Най-вероятно ще се ползва „паяк” под наем, но за това одобрение трябва да даде Общински съвет – Враца.
Присъстващите на срещата приеха предложението на д-р Шахов да подготвят в писмен вариант вижданията си за обезпечаването на улиците в града с необходимите пътни знаци, за организацията на движението и паркирането по най-невралгичните участъци. По инициатива на кмета ще се проведе следващата оперативна среща, която ще внесе повече яснота по решаването на казуса и ще даде първите реални възможности са справяне с него.
Община Враца