- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Новини
на обща стойност около 8 милиона лева поради натрупали се технически и организационни проблеми застрашаващи изпълнението на обектите. Заместник кметът Петя Аврамова информира пред медиите ръководството на фирмата-изпълнител за решението и двата обекта да бъдат стопирани като настоя изпълнителя „Пътно строителна техника” да предприеме необходимите действия за осигуряване на кадрови и технически ресурс за качествено изпълнение на дейностите.
От фирмата заявиха, че каквото и да кажат в своя защита, то би звучало като оправдание пред инвеститора – Община Враца и поради тази причина решението е да се премине към конкретни действия. До седмица ще бъде изготвен график, който ще даде яснота за дейностите и реализацията им във времето така, че закъснението да е компенсирано по най-добрия начин. Причините който той изтъкна са свързани с лошите метеорологични условия т.е. честите и обилни валежи, както и с терена, под който се оказало, че има 7 метрова скала.
Според най-оптимистичната прогноза на изпълнителите обаче сепариращата инсталация и допълнителната клетка на депото няма да станат до края на август. Упълномощеният представител и отговорник на двата обекта от страна на фирмата Димитър Миразчийски заяви, че причините за закъснението са комплексни, но въпреки това според него е свършена по-голяма част от работата. Изгребани и извозени са около 100 хиляди кубика земни маси. В момента трябва да се подготви дъното и да се намери начин за отвеждане на насъбралата се от дъждовете вода. На въпрос ще има ли проблем със финансирането заместник кмета Петя Аврамова увери, че 75% от средствата са осигурени , а за останалите се чака преразпределение на средствата от Държавния бюджет.
Тя допълни, че окончателно спиране и прекратяване на договора не е препоръчително, тъй като това означава нов търг и избор на нова фирма. Тя заяви , че се надява фирмата изпълнител да прояви здрав разум и закъснението да бъде компенсирано.