- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Новини
Красимира Димитрова Георгиева ще бъде Заместник-кмет по европейски фондове и инвестиции.
Красимира Георгиева заяви, че е в течение на проектите по които е работила Община Враца, подчерта че Интегрирания проект за воден цикъл на Враца няма да бъде самоцел и ще използва своя професионален опит за привличане на повече европейски средства тъй като общината има много необходимости.
|
Красимира Димитрова Георгиева родена на 01.10.1966 г. Висше образование, Магистър–електроинженер и Магистър „Финанси„ от Икономическия институт на БАН, ВТУ„Св.св.Кирил и Методий” гр.Велико Търново. Професионалната си кариера започва като Специалист „Маркетинг” в АЕЦ”Козлодуй”ЕАД, гр. Козлодуй. От месец май 2006 г. до м.октомври 2009г.работи в Министерство на регионалното развитие и благоустройство като директор дирекция „Обществени поръчки”. През 2009 година работи в „Компания за международни конгреси ООД” като лектор на тема „Най-често срещани проблеми при организация на обществени поръчки от общините”. От м.юли 2009г. до м.октомври 2009 година е Председател на Съвета на Директорите на Фонд за органите на местното самоуправление в България –ФЛАГ. От м. май 2010 г. до м.юни 2011г. работи като инженер производствено планиране, прогнозиране и развитие в „ГЛОБЪЛ ЛИЗИНГ КОНСУЛТ „ ЕНД ПРАКТИС ЕООД „. В момента изпълнява длъжността ръководител проекти в „Гама мениджмънт„ АД –гр.София-техническа помощ по проекти финансирани от ЕС, договаряне на условията на договорите, изготвяне документации по ЗОП. |
Светозар Борисов Луканов ще бъде Заместник-кмет по здравеопазване и социални дейности.Той благодари за оказаното доверие и заяви, че със своята работа ще оправдае полученото доверие.
|
Светозар Борисов Луканов роден на 18.07.1974 година,семеен. Висше образование, магистър „Икономика и управление”.Придобил е и втора магистратура „Здравен мениджмънт” в ЮЗУ”Неофит Рилски” –Благоевград. Работил е в Регионална здравно-осигурителна каса–Враца като началник-отдел „Болнична помощ”. От 2010 г. до момента изпълнява длъжността Управител на МБАЛ Оряхово ЕООД. |
Красимир Илиев Богданов ще бъде Заместник кмет по образование и култура.
Красимир Богданов сподели пред медиите, че поверените му ресори отговарят на неговите професионални качества и отговорности. В сферата на образованието трябва да се гарантира сигурност на учителските колективи, да се повиши качеството на образованието и да се осигури равнопоставеност на всички учебни заведения на територията на общината.
Той припомни,че в предишния Общински съвет е бил против оптимизацията на училищната мрежа, тъй като това означава закриване на учебни заведения.
В сферата на културата ще се търсят възможности за подкрепа и подържане на културните институции и тяхното участие при привличането на европейски средства. Ще бъде направено всичко необходимо да се популяризира културно-историческото наследство на града и общината. Вземането на решенията касаещи този ресор ще се правят след разговори с културните институции и Консултативният съвет по култура.
|
Красимир Илиев Богданов роден на 11. 10. 1974 г, семеен с едно дете. Висше образование специалност - история. В мандат 2003-2007 година е бил общински съветник в Общински съвет-Криводол, Председател на Постоянната комисия по образование, култура, религия, младежта и спорта. През мандат 2007- 2011г. е Зам.-председател на Общински съвет –Враца. От 2009-2011г. е Председател на инициативен комитет за възстановяване на паметника на Васил Левски в град Враца, изготвил множество изследвания и публикации посветени на историята на Враца. |
Новият секретар на Община Враца е Иван Христов Жеков. Секретаря на общината сподели пред медиите, че осъзнава трудностите които предстоят пред администрацията, но ще се търсят решения за адекватното им преодоляване.
|
Иван Христов Жеков роден на 27.12.1960 г., семеен има син и дъщеря. През 1984 година завършва ЮЗУ”Неофит Рилски” –Благоевград, специалност начална училищна педагогика. През 1999г. придобива магистърска степен по икономика „Финанси”. Три мандата е секретар на Община, два от които на Община Враца. От 2002г. до 2008 г е Член на УС на Националната асоциация на секретарите на общини в Р България. Член на екипа на Националната асоциация на секретарите на общини,подготвил и издал редица наръчници в помощ на дейността на секретаря на община. |
Кметът на Общината припомни, че един от приоритетите на управленският екип ще бъде привличането на европейско финансиране за преодоляване на проблемите свързани с инфраструктура и повишаване на качеството на живот в общината.
На дадената пресконференция инж.Николай Иванов сподели , че в петък ще се срещне с кметовете на кметства и пълномощниците на кварталите поради лошата организация по снегопочистването на ІV-то класната пътна мрежа за да провери готовността им по снегопочистването и добави , че се водят разговори с общинското дружество «БКС»ЕООД за снегопочистването на тази пътна мрежа.
На зададен въпрос как приема избора на Председател на Общинския съвет, кмета заяви, че се надява на екипна работа с по-малко политика когато залогът е Враца и уточни, че го приема нормално като първа стъпка от конституирането на новият Общински съвет.
Община Враца
Връзки с обществеността